indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Ik vind ook goed dat er gesproken kan worden.
Al is het alleen om te kunnen zeggen dat men eens zijn dat ze in sommige zaken niet eens zijn met elkaar.

Het is ook goed om te weten , wie op een volwassen manier kan omgaan als men geconfronteerd gaat met bepaalde problemen.

Je kan ook lezen wie echt problemen hebben , en wie dit geboden mogelijkheid ( forum) aangrijpen om hun ongenoegen , frustraties te uiten.
En je kan ook zien wie wel in dialoog gaan om tot beter begrip te komen , om te vragen wie of wat de islam en moslims zijn .Mensen die aan oplossingen willen denken en zoeken .
En wie alleen maar wil gaan schoppen .

De kaarten zijn geschud , de maskers gevallen , en de monyets (apen) kruipen nu uit de mouw.
Het staat "vereeuwigd" in Indahnesia. Emoticon: Yes!

Peace Man .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Sidia,

Waaruit blijkt dat het voor sommige heel erg moeilijk is dat eruit te filteren waar het nu werkelijk om gaat.

Mensen worden op het verkeerde been gezet.
Daarbij is er niemand die verantwoordelijkheid neemt, nog een excuus wenst te uitten.
Weinigen onder ons zien de onderliggende problemen. Ik ken wel een paar forummers en vele buiten het forum die zien waar het werkelijk om gaat.

En we naderen de grenzen van het toelaatbare.
En Dutchguy gaf dat prima weer. Het is gevaarlijk. Zeker nu. In een tijd waarin metname Noord Europa zoekende is naar zijn identiteit. Een financiele crisis is het laatste waar we op zitten te wachten. Dan zullen de verhoudingen nog veel uit balans raken.
En polarisatie toe nemen tot een ongekend hoogte punt.

Zolang er mensen zijn die een tegengas aan de Wildersen van de maatschappij kunnen geven en gemotiveerd een inbreng hebben gaat het wel goed. Als dat stopt zijn we veel verder van huis en is de factor mens vergeten in alle eigenbelang.

It's only kinky the first time.

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

On 30-03-2008 11:55 Veer01 wrote:
Oke oke,zelfs al zouden de teksten verkeerd zijn vertaald en uit hun verband getrokken,dan nog keur ik af dat er al gesproken wordt over het uitroeien van alles wat anders is,dit heeft het westen al ondervonden toen Hitler met zijn ideologie bezig was een superras te creeren.Feit is dat de Islam wereldwijd de grootste aanhang heeft nu en dat sommigen dat wereldwijd overheersend willen hebben.In het verre verleden heeft het christendom dat ook geprobeerd en overal waar geloven botsen is er ellende van gekomen.Vooropgesteld zeg ik...iedereen mag van mij geloven wat hij wil maar laat wel elkaar de leefruimte,ook als je niet gelooft.Ik ben alleen bang dat straks een geloof de overheersing heeft en dan is er altijd een andere groep de klos.Dat hoort niet in Nederland en dus wil Wilders onze ogen verder openen en dan is hij ineens rascist?Onzin!Alleen slaat hij nu een beetje door in zijn strijd en gaat straks af als de bekende gieter bij de komende verkiezingen denk ik.Want nogmaals...niemand durft hier nog hardop te zeggen wat hij denkt,dan krijg je een mes in je rug. Emoticon: Eerie

Mee eens. Wilders is een brulkikker, maar geen rascist. De punten die hij naar voren brengt zijn reeel. De discussie spitst zich dan ook toe op de wijze waarop hij zijn punten naar voren brengt en als laatste wie er nu wel of niet gelogen zou hebben over het al dan niet bekend maken van zijn plannen afgelopen jaar.

Zowel de problematiek van internationaal terrorisme als de immigratie problematiek zijn nu teruggebracht tot de vraag:

Liegt Wilders of de regering?

Wel, we zullen het nooit weten en van belang is het ook niet. " Leuk voor Den Haag " Emoticon: Party!

Fitna vind ik goed in haar poging om aan te tonen dat het internationaal Muslim terrorisme een gevaar is.
Het laat op minder overtuigende wijze zien dat er een probleem is met immigratie/integratie in Nederland. Dat had beter gekund.
De zwakke kant van Fitna is dat er geen serieus bewijs wordt geleverd om aan te tonen dat beide problemen direct met elkaar verband houden. Emoticon: Red face

De reactie op dit alles is natuurlijk lachwekkend. Plotseling is er geen gevaar meer voor internationaal Muslim terrorisme en immigratie/integratie problematiek bestaat ook niet meer, nee Wilders liegt... Emoticon: Worship

Hier is geen bewijs voor, maar zoals we weten regeringen liegen nooit....
Vreemd dat dezelfde mensen die daar nu van overtuigd zijn een heel andere visie hebben als we het hebben over Weapons of Mass Destruction Emoticon: Frustrated

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Jantje
User
spacer line

Nemesis schreef:
Mee eens. Wilders is een brulkikker.

Ik zou hem een goede debattant willen noemen, heeft een zeer sterke uitstraling. Ik heb die vertoning gezien. Hij zet in z’n eentje het hele kabinet en de kamer voor paal.
Wilders is een sterke leider en ziet wat er mis is in Nederland.

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

uit het nieuws:

Rapper vast voor bedreiging Wilders.

De Nederlandse rapper Mo$heb, onderdeel van de Nationale Straat Piraten (NSP) is vandaag gearresteerd op verdenking van bedreiging van Geert Wilders.

Zo heeft zijn advocaat Haroon Raza zojuist laten weten, dat meldt de Telegraaf.

Weer zo'n sukkel die het gelijk van Wilders aantoont met zijn domme aktie. Emoticon: Stupid

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Jantje,Wilders is verslaafd aan media aandacht.
Een sterke uitstraling?
met die 18e eeuwse Mozartkop?
Heb vandaag weer gewerkt bij de Voedselbank,waarvan ruim 65% van onze klanten moslim is.
Gelukkig begrijpen zij ook dat Wilders maar een hele kleine minderheid vormt van de Nederlanders,die zijn opvattingen steunt

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 03-04-2008 18:46 Jantje wrote:

Ik heb die vertoning gezien. Hij zet in z’n eentje het hele kabinet en de kamer voor paal.

Het was inderdaad een vertoning en die Wilders is nu ontmaskerd als een aartsleugenaar. Als hij toch meent dat het kabinet liegt dan moet hij bij justitie tegen het kabinet een aanklacht indienen wegens valsheid in geschrifte. Dan kan hij (volgens Pechtold) het hele kabinet naar huis sturen en zelfs strafrechtelijk laten vervolgen. Is toch een gouden kans. Maar de simpele ziel doet helemaal niets. En dit zegt al voldoende.

Jouw voorkeur voor een sterke leider is bekend. Nederland is (jammer voor jou) gelukkig een parlementaire democratie. Emoticon: Bye bye

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Tya , daar zitten we dan .
Wat een ellende.
Of heeft de Kabinet gelogen of Wilders .

Als de Kabinet loog , dan wonen we in een bananen koninkrijk .
Als Wilders liegt , dan moet de regering hem aanpakken .
De O.M moet hem aanklagen .

En dan , stel is voor dat Wilders echt heeft gelogen , dan laat hij een heleboel mensen in de steek .
Wat gebeurt dan met zijn 600.000 stemmers , met zijn vaste aanhang.
Van zijn bewonderaars ?
Gaan ze nog steeds volhouden en zielig doen , de calimero rol nemen of struisvogeltje spelen ?

Is hij dan nog steeds de sterke leider ?

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

[quote] On 03-04-2008 23:31 sidia wrote:

Dan stappen ze toch over naar mevr.Verdonk. Emoticon: Party!

Shalom

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Islam , de Fitna volgens ...............
Er zijn verschillende delen .
Of het waar is of alleen maar uit de duim gezogen wordt moet men maar zelf uitmaken.

Fitna : Islam 1/5

http://nl.youtube.com/watch?v=(...)kKZM&feature=related

Harus diCek Emoticon: Party!

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 03-04-2008 23:31 sidia wrote:

En dan , stel is voor dat Wilders echt heeft gelogen , dan laat hij een heleboel mensen in de steek .
Van zijn bewonderaars ?
Gaan ze nog steeds volhouden en zielig doen , de calimero rol nemen of struisvogeltje spelen ?Is hij dan nog steeds de sterke leider ?

Dat die Wilders raast, tiert, beledigt, landgenoten in het buitenland in gevaar brengt, de economie schade kan berokkenen etc. etc. interesseert die aanhang niets Sidia. Dus dat gelieg nemen ze er gewoon bij. Er zijn nog steeds mensen die geloven dat een sterke leider de oplossing is voor elk probleem in de samenleving.

Jantje
User
spacer line

Sapolidi:
en die Wilders is nu ontmaskerd als een aartsleugenaar

Waar u deze onzin nu weer vandaan haalt weet ik niet. Ik begrijp wel dat het uw eten is en dat u niet van veranderingen houdt. U ziet die bui al hangen.
Ik kan niet goed beoordelen wat er precies mis is met u, maar mijn diagnose is dat u volledig de weg kwijt bent. Als ik zo hier en daar uw postings lees bent u een fervent aanhanger van totale anarchie i.e. zonder regering (leiding). Wilders raast en tiert niet, hij verteld gewoon ondubbelzinnig de waarheid. Wie er hier liegt moge duidelijk zijn.(het lijkt wel of je er bij hebt gezeten) Ik zit ook in het buitenland en niet Wilders maar een stelletje idioten die zich gesteund weten door o.a u brengen niet alleen Nederlanders in het buitenland in gevaar maar ook Nederlanders in eigen land. De z.g. economische schade betreft voornamelijk zwaar gesubsidieerde exportartikelen voor de derde wereld wat tevens veelal rejects zijn.
Wat de heer Pechthold betreft: Geldsmijter nr. 1 Die wil de Antillen blijven subsidieren. Deze vent moet zo snel mogelijk ausradiert worden. Ik zeg het maar even in termen zoals u die graag van mij hoort.
Antillen in de uitverkoop!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Als ik zo over dit forum fiets, zo nu en dan, krijg ik toch stellig de indruk dat een zekere Jantje volledig de weg kwijt is en een fervent aanhanger is van die opgeblazen kwast Wilders, ik begrijp dat hij momenteel in Indonesie woont, zou hem willen voorstellen om terug te komen naar Nederland : in de partij van Wilders wat proberen te bereiken >>> zo ongeveer onmogelijk,maar ja..de wonderen zijn de wereld nog niet uit Emoticon: Wink en als hij dan zijn huis in Indonesie aan mij verhuurt ben ik ook weer gelukkig..... Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Ongezien ???

Wat dan als het in een perumahan staat met een moskee op 50 mtr afstand ?

Ik moet nog steeds lachen , de 1ste nacht in Yogya (zomer 2007) logeerde ik in een groot hotel .
Omstreeks 3 uur s'nachts val ik uit mijn bed , een lawaai van jewelste.
Ik , nog slaapdronken zeg tegen mijn vrouw , hot perdom , wat is dat nou weer.
In Ollanda ben ik niet gewend dat ik wakker "geschud" wordt .
Wat bleek , naast het hotel staat zo'n moskee , en ik heb de raampjes op een kier gezet .Dat doe ik vaak , ondanks de AC , wil vaak extra frisse lucht hebben.
De volgende nacht , heb ik de ramen dicht gedaan . Dus kan ik gewoon verder slapen.

Dus , nu weet ik ook al dat ik niet in een huis wil wonen als ht te dicht dtaat bij een moskee.
Voor veel Indonesische moslims is het wel een mooie bijkomstigheid als ze in de buurt van een moskee wonen..

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 03-04-2008 18:46 Jantje wrote:
Nemesis schreef:
...

Ik zou hem een goede debattant willen noemen, heeft een zeer sterke uitstraling. Ik heb die vertoning gezien. Hij zet in z’n eentje het hele kabinet en de kamer voor paal.

Jantje we verschillen hier duidelijk van mening, ik vind hem in debat echt niets waard en uitstraling heeft hij voor mij al helemaal niet, laat staan dat dit onze sterke leider zou moeten worden, maar ja zo heeft ieder zijn mening.

Dat je weinig vertrouwen hebt in het bestuur, dat is 32 % van de Nederlandse bevolking het met jou eens.
Mocht Wilders gelijk hebben en wordt ie met de notities bedonderd, dan heeft hij onze huidige regering in de palm van zijn hand, dan zou hij met alles wat in hem zit nu moeten eisen dat er een parlementaire enquete komt, alles onder ede en de onderste steen boven halen.

Er zijn verschillende scenario's
Wilders toont zijn spierballen en eist een parlementaire enquete, de bestuurders gaan hier niet op in:
Één, dan stinkt de boel.
Twee, Wilders zegt, "zie je wel!!!" en zal zijn aanhang met honderdduizenden zien groeien.

Wilders krijgt zijn parlementaire enqute, en toont aan dat ie gelijk heeft, de hele regering kan met zijn pies naar Beisterveld en betrokken ministers kunnen vervolgt worden voor fraude.
Wilders schreeuwt maar wat en het is weldegelijk zo gegaan als in de notitie staat, Willie kan met zijn pies naar Beisterveld en heeft zijn 600.000 aanhangers besodemieterd, met als gevolg zijn aanhang is grotendeels pleiten.

Wilders doet niets en laat het hierbij, stinkt ook.

Als Wilders ooit de kans heeft gehad om te scoren dan is het nu wel, als hij vind dat ie 100 % gelijk heeft, dan kan hij nu afrekenen met de P.v.d.A, CDA, CHU coalitie, pakt hij tevens honderdduizenden stemmen en toont aan dat Nederland niet onderdoet voor de gemiddelde bananenrepubliek.

Het mag duidelijk zijn dat ik geen Wildersfan ben, maar ik zou zeggen Geert ga ervoor.
Hoe denk jij daarover Jantje? Jij als Wildersaanhanger hoopt toch zeker ook dat hij schoonschip gaat maken in Den Haag.
Kom niet met, tja de waarheid komt toch niet boven tafel, immers een paar grote parlementaire enquete's in de laatste tien jaar hebben aangetoond, "al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel".
Dat vertrouwen heb ik nog wel in de rechtstaat die Nederland is.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 04-04-2008 01:24 Jantje wrote:
Sapolidi:
...

Waar u deze onzin nu weer vandaan haalt weet ik niet.

Klopt geheel, jij weet inderdaad heel veel dingen niet. In mijn ogen te veel eigenlijk.

Ik kan niet goed beoordelen wat er precies mis is met u,

Er is helemaal niets mis met me, maar je mist gewoon de beoordelingscapaciteiten.

Als ik zo hier en daar uw postings lees bent u een fervent aanhanger van totale anarchie i.e. zonder regering (leiding).

Hieruit blijkt meteen glashelder het gebrek aan beoordelingscapaciteiten en het ontbreken van iedere kennis.

Wilders raast en tiert niet, hij verteld gewoon ondubbelzinnig de waarheid.

Omdat je je ook van zulke taal bedient zie je het verschil niet meer met normaal en beschaafd taalgebruik. Valt onder het begrip normvervaging.

Wie er hier liegt moge duidelijk zijn.(het lijkt wel of je er bij hebt gezeten)

Was er wel niet lijfelijk bij, maar heb het debat live gevolgd en je hebt gelijk. Wilders was de leugenaar, dat was duidelijk.

k zit ook in het buitenland en niet Wilders maar een stelletje idioten die zich gesteund weten door o.a u brengen niet alleen Nederlanders in het buitenland in gevaar maar ook Nederlanders in eigen land.

Weer dat gebrek aan kennis en beoordelingsvermogen.

De z.g. economische schade betreft voornamelijk zwaar gesubsidieerde exportartikelen voor de derde wereld wat tevens veelal rejects zijn.

Als jij dat beweert, is dat gewoon zo. Kinderhand is gauw gevuld toch?

Wat de heer Pechthold betreft: Geldsmijter nr. 1 Die wil de Antillen blijven subsidieren. Deze vent moet zo snel mogelijk ausradiert worden. Ik zeg het maar even in termen zoals u die graag van mij hoort.

Nee hoor, ik hoor het helemaal niet graag. Het probleem is dat jij die woorden graag gebruikt. Hoort nu eenmaal bij de leer die jij aanhangt.

Antillen in de uitverkoop!

Had van jou niet anders verwacht. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 04-04-2008 11:13 Malam wrote:

...

Kom niet met, tja de waarheid komt toch niet boven tafel, immers een paar grote parlementaire enquetes in de laatste tien jaar hebben aangetoond, "al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel".
Dat vertrouwen heb ik nog wel in de rechtstaat die Nederland is.

Helemaal mee eens Malam, maar het is toch tegen jantje's dove man's oren gepraat. Die man wil een totalitare staat met een sterke leider.die zelf bepaalt wat de waarheid is.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ik ben blij met Jantje, het toonbeeld van de muis die brult. Net als Wilders.
Holle vaten klinken..........................................................................

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nou ja het is makkelijk met meerdere, iemand onderuit te halen.
Wanneer er verkiezingen zijn zal het klimaat, zoals het weer, het uit kunnen maken, waarop er gestemd word.
Het is te waarderen als je een mening hebt daarover ook eerlijk voor uit komt.
Daarvoor heb ik respect voor.
Dus niet mee heulen met soms de massa als met de mensen, die dan de meeste aandacht krijgen via het medium.
Een afwijking is al een beoordeling mogelijk.
Maar eerlijk is het niet.
Dat onderuit schoffelen van mensen betekend dat je zelf niet het betoog probeert te beïnvloeden maar ook nog eens iemand demoniseren lijkt, en dat is dan voor sommige aanleiding juist hem te gaan verdedigen.
En dat ben ik nu aan het doen.
Oyibo en Sapolido je kan makkelijk iemand onderuit schoffelen dan iemand met argumenten te beoordelen.
Jantje heeft echt wel eens gelijk als je ziet hoe het in Nederland er aan toe gaat.
Iemand die oppast krijgt niet die waardering die hen toe komt.
Maar als je een crimineeltje bent, word er alles er aan gedaan, om haar/hem op het goede pad te brengen, dus wie heeft nu de aandacht nodig, dat zijn die netjes oppassen, en zich weet te gedragen in onze samenleving die hebben de meeste aandacht nodig.
Niet die vuile miezerige idioten die nu alles op alles zetten om de samenleving te frustreren. daarvoor moeten andere maatregelingen voor getroffen worden waardoor ze her opgevoed worden, of als het niet anders kan opgepakt worden, en daarvan beoordelen wie ze zijn, en dan gepast maatregelingen treffen, zodat ze het nooit meer het kunnen over doen.
Alles wat je ook probeert wees eens eerlijker tegen over je zelf, en kijk wat er nu van Nederland is geworden, en beoordeel dat eens eerlijk, dat het niet zo langer kan.
Je kunt je eigen wel gemakkelijk schuilen achter je anonimiteit, dat doe ik ook, maar er is wel wat aan de hand in de wereld, je kan het bagatelliseren, maar je komt dan wel er achter als het te laat is. Wees eens eerlijk,gewaarschuwd worden, is toch het meest voorkomend menselijk gedrag...
"Zaaien", kan van uit alles uit groeien Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Red face Emoticon: Emoticon: Smile

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Om Ziel,
Ik denk niet dat Obiyo of Sapolidi ,Jantje onderuitschoffelen, met deze uitspraak is Jantje het denk ik niet mee eens, hij voelt het zo niet.
Jantje heeft een uitgesproken mening, Sapolidi ook, Obiyo, u en ik ook.
Allemaal lekker stevig en als één toevallig een andere mening heeft als 10 anderen, dan is het onvermijdelijk dat één wat over zich heen haalt. niet meer dan normaal.
Toevallig is dat nu Jantje, overigens met bijval van Nemesis en soms ook wel de steun van anderen.
Mooie foto, en inderdaad uit zaaien kan groeien, maar ook wie zaait zal oogsten Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Oyibo en Sapolido je kan makkelijk iemand onderuit schoffelen dan iemand met argumenten te beoordelen.

Oyibo is in de veronderstelling geargumenteerd en gemotiveerd te hebben geantwoord.
De reaktie is dan op de man spelen. Jammer. Ik ga graag de discussie aan, maar dan wel zonder uitgescholden te worden.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Om Ziel,
Er schiet me nog iets anders te binnen. op dit forum staat een topic waar ik het boetekleed al aan had getrokken voor zover dat nodig was. Even voor de goede orde,dat heb ik de andere kant NIET zien doen. Dat Om Ziel zegt meer over betrokkene.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 04-04-2008 19:09 zieleffe wrote:
Nou ja het is makkelijk met meerdere, iemand onderuit te halen.
Het is te waarderen als je een mening hebt daarover ook eerlijk voor uit komt.
Daarvoor heb ik respect voor.

Dat onderuit schoffelen van mensen betekend dat je zelf niet het betoog probeert te beïnvloeden maar ook nog eens iemand demoniseren lijkt, en dat is dan voor sommige aanleiding juist hem te gaan verdedigen.
En dat ben ik nu aan het doen.

Vreemde posting vind ik dit Zieleffe. Als jantje mij o.a. uitmaakt voor een
• nietsnuttige leegloper,
• een parasiet,
• een naieve geiten-haren-wollen-sokken drager,
• een onproductief persoon die mee eet uit de ruif,
• een luis in de pels van de Nederlandse economie
• afkomstig uit het “foetervolkje”: een anarchistische dwerggemeenschap die vanuit de krochten van de samenleving, vervult van afgunst foetert (kankert) op alles wat groot, rijk, westers en niet moslim is
en nog meer van dat fraais dan heeft dat in mijn ogen helemaal niets meer te maken met het hebben van een eigen mening, maar is gewoon ordinair schelden. Moet ik voor zo iemand respect hebben? Dacht het niet.
En als ik hem met gelijke munt terugbetaal, ben ik in jouw ogen aan het demoniseren en schoffel ik hem er onderuit.
Trouwens iedereen die een mening heeft die niet overeenkomt met die van jantje wordt geschoffeerd.
• Oyibo wordt Kloyobi
• Monjet is een half geevolueerde Monyet, die terug moet in zijn boom
• Merapi heeft last van een hyperactieve schildklier.
• Malam is een warhoofd die te lang boven vluchtige stoffen heeft gehangen...

Als we het nou met een puber van doen hebben dan kan ik het nog enigszins begrijpen. Die is nog bezig zich te ontwikkelen van kind tot volwassene en uit zich vaak in het afzetten tegen de gevestigde waarden en normen met inbegrip van grof taalgebruik.
Maar volgens mij hebben we hier te maken met een man op vergevorderde leeftijd, ook al noemt hij zich jantje. En dit is voor mij dan duidelijk andere koek.
Vind jouw posting typisch een vorm van selectieve verontwaardiging. "
Emoticon: Bye bye

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Sapolidi

Vreemde posting vind ik dit Zieleffe. Als jantje mij o.a. uitmaakt voor een
• nietsnuttige leegloper,
• een parasiet,
• een naieve geiten-haren-wollen-sokken drager,
• een onproductief persoon die mee eet uit de ruif,
• een luis in de pels van de Nederlandse economie
• afkomstig uit het “foetervolkje”: een anarchistische dwerggemeenschap die vanuit de krochten van de samenleving, vervult van afgunst foetert (kankert) op alles wat groot, rijk, westers en niet moslim is

Ja ergens heb je gelijk dat is ook niet mooi en fraai te noemen.
Nou vooruit dan selectieve verontwaardiging.
Het is wel zo dat er ook iets van uitlokking plaats heeft gevonden, van het een komt het ander.
Ik wil hier in geen politie agentje te gaan spelen, want Jantje is mals genoeg zich te verdedigen.
Maar het zag er naar uit dat hij alleen kwam te staan tegen over u beiden.
En daarin gezien vond, en vind ik, dat je eerlijk moet zijn, over het geen wat er werkelijk over ging, in die topic.

Als we het nou met een puber van doen hebben dan kan ik het nog enigszins begrijpen. Die is nog bezig zich te ontwikkelen van kind tot volwassene en uit zich vaak in het afzetten tegen de gevestigde waarden en normen met inbegrip van grof taalgebruik.
Maar volgens mij hebben we hier te maken met een man op vergevorderde leeftijd, ook al noemt hij zich jantje. En dit is voor mij dan duidelijk andere koek.

Ja kijk hier eens goed naar.
Zegt dat het zo waar is dan bent u aan het uitlokken van een gedachte goed die niet past in een normale discussie.
Soms iets in de mond leggen, een tactiek, die sommige heel goed weten uit te buiten.
Journalisten op TV zie je het ook gebruiken.
Dat is geen fraai mannier om je mening te fentileren, als Journalist,uit te lokken, in je vraag stelling, ik vind dat een papparratie ,achtige gedoe.
Er is een site op Internet die doet het nog veel erger, althans als hij het leest dan zal er van hem weer een uitlating komen die 10 X erger is dan Jantje.
Maar wel lachen om die fratsen, het doet niet zeer en het eet geen brood.
Lekker tegen je eigen l..len kan een leuke bezigheid therapie zijn Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yummie! Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 05-04-2008 14:02 zieleffe wrote:
Sapolidi
Ja kijk hier eens goed naar.
Zegt dat het zo waar is dan bent u aan het uitlokken van een gedachte goed die niet past in een normale discussie.
Soms iets in de mond leggen, een tactiek, die sommige heel goed weten uit te buiten.

Goed, laat ik het dan anders zeggen. Op uitspraken van een puber reageer ik anders dan op uitlatingen van een volwassene.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,511,458 topic views - 235,417 posts - 13,700 topics - 26,244 members - last post @ 07-12-2019 06:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,492,578 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com