indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Geloof in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Is het niet vreemd dat er nooit over gesproken word over het reizen op zich.
Ik denk dat we dat veel doen hier, reizen, overal naar toe.
Kan dat een thema zijn, om met elkaar over te gaan, met die ervaringen, die mogelijk de moeite waard zijn, om alles is onder de loop te nemen.
Niet met elkaar gaan kafferen, over wie wel wat hebt meegemaakt maar gewoon de juiste ervaringen van wachttijden, behulpzaamheid bij die maatschappijen, hotels, en alles wat losse en vast zit, b.v Bus reizen, auto reizen, vliegreizen, al is het reizen met de fiets, “iets”, dat te maken heeft met de dagelijkse beslommeringen die je zo al tegen komt.
Over moslims zijn we nu wel even klaar mee, althans ik, want het is een discussie die oneindig lijkt, maar geen veranderingen op zich zal plaats vinden.
Tegen muren oplopen heeft geen zin, daar kom je toch niet door, en niet vooruit.
De meeste lopen toch met een plaat voor hun kepala.
Het mag positieve, en negatieve ervaringen zijn, want zeg eens zelf, is er nog positieve verhalen te halen.
Tegenwoordig is de evenwicht ver te zoeken, men weet geen raad, hoe men zo veel mogelijk de mensen tevreden te kunnen stellen.
Ik heb mij vaak afgeven over de KLM maar als je ze belt zijn ze toch bereid om je goed van dienst te zijn.
Een voorbeeld mijn schoonzus uit Indonesië is hier met de KLM, want dat is wel de goedkoopste maatschappij van uit Indonesië.
Heb de KLM gebeld om twee tickets met elkaar te koppelen, zodat mijn schoonmoeder met haar dochter samen te kunnen reizen.
Daarin waren ze zeer bereid willig, en ze maakte gelijk een afspraak voor mijn schoonmoeder om op schiphol haar te begeleiden naar het vliegtuig.
Maar niet in het minst ben ik met PAL Portugal nationale vliegmaatschappij gevlogen.
Op de heen weg was het wel aardig, alleen op Vliegveld in Portugal was het een eind lopen naar een auto carrent.
Op de terug weg was een vliegtuig te laat aan gekomen vanuit Stockholm
En moest door naar Amsterdam, zodat we moesten wachten tot aan het vertrektijd werden we ingecheckt, maar moesten 20 minuten,minimaal wachten in de slurf naar het vliegtuig, om het schoonmaken van dat vliegtuig.
Dat was voor mijn schoonmoeder een lange staan wat eigen erg ongeoorloofd was.
Maar zoals je kan zien in die series op TV waarin te zien is hoe het er aan toe gaat op vliegvelden.
Als je al een beetje agressief opstelt kan je uit het vliegtuig geweerd worden.
Zo zie je maar hoe er met mensen kan omgegaan worden.
Geen respect meer want het is al een betaalde klant die niet weg kan lopen. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Puh! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Over moslims zijn we nu wel even klaar mee, althans ik, want het is een discussie die oneindig lijkt, maar geen veranderingen op zich zal plaats vinden.
Tegen muren oplopen heeft geen zin, daar kom je toch niet door, en niet vooruit.

Om Ziel, het is een gebed zonder einde Emoticon: Shut up! , dus een nieuw fris onderwerp mag van mij !!!!!!!!!!!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Tja Om Ziel,
Ik heb het nog niet eens over vliegreizen,maar pak de tram of bus in de grote steden.
Schreeuwende mensen, jongeren die luid lopen te bellen, rotzooi op de grond neergooien,agressiviteit etc.
Laatst zaten mijn dochter en ik in de tram,die vol was.
Overelkaar hangende jongeren etc.
Ik heb Eva geleerd, opstaan voor ouderen en dat deed ze ook, omdat er een oude dame instapte.
Resultaat:Eva werd compleet uitgelachen door die jongeren! en nog uitgescholden.
Nee,respect moet je als ouders al vanaf het begin inbrengen Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wat denken jullie van toekomstige reis ervaringen gaan be/tegenvallen nu;
Mobiel bellen tijdens vlucht mogelijk

DUBAI - Emirates Airlines heeft als commerciële vliegmaatschappij de primeur: mobiel bellen tijdens de vlucht, berichtte de BBC vrijdag.
Novum Nieuws

Het eerste telefoontje werd op een vlucht van Dubai naar Casablanca gemaakt. Het vliegtuig, een Airbus A340, is aangepast met een systeem, dat er voor zorgt dat mobieltjes de elektronica van het vliegtuig niet verstoren.

Het cabinepersoneel regelt wanneer de telefoons wel en niet kunnen worden gebruikt. Zo worden er geen inkomende gesprekken toegestaan tijdens nachtvluchten. Ook wordt passagiers verzocht om hun telefoons op 'stil' te zetten. verzocht, dus asoos doen dat niet en bellen misschien de hele tijd. En natuurlijk moet iedereen mee genieten. Plaats een telefooncel in een vliegtuig.

De vliegmaatschappij uit Dubai wil het systeem later dit jaar uitbreiden, zodat ook 'Blackberries' en andere datasystemen kunnen worden gebruikt.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 21-03-2008 16:18 Albert wrote:
Wat denken jullie van toekomstige reis ervaringen gaan be/tegenvallen nu;
Mobiel bellen tijdens vlucht mogelijk

Oh mijn God, Allah, Shiva en Buddha. A.u.b. niet. Die k..tdingen zet men nu al te pas en te onpas aan. Wordt die bel-terreur nog erger.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 21-03-2008 16:18 Albert wrote: [Het cabinepersoneel regelt wanneer de telefoons wel en niet kunnen worden gebruikt. Zo worden er geen inkomende gesprekken toegestaan tijdens nachtvluchten. Ook wordt passagiers verzocht om hun telefoons op stil te zetten. verzocht, dus asoos doen dat niet en bellen misschien de hele tijd. En natuurlijk moet iedereen mee genieten. Plaats een telefooncel in een vliegtuig.

Hier in RI is het al een complete ramp die Hapeetjes. Afgelopen week nog zat er iemand naast mijn vrouw te SMS-en terwijl het vliegtuig aan het landen was. In 2 talen staat er met grote letters recht voor ieders neus om deze gedrochten uit te zetten gedurende de vlucht om verstoring van navigatie te voorkomen. Maar ja, waarschijnlijk moet het er ook nog eens in het Javaans worden opgezet want het werkt niet.
Pas na dreigingen van mijn zijde en het erbij halen van de stewardess was die dikbuikige eikel genegen om dat ding uit te zetten. Graag de sharia toepassen op dit soort personen met als ultieme straf ont-HP-ing voor het leven.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hier in RI is het al een complete ramp die Hapeetjes. Afgelopen week nog zat er iemand naast mijn vrouw te SMS-en terwijl het vliegtuig aan het landen was. In 2 talen staat er met grote letters recht voor ieders neus om deze gedrochten uit te zetten gedurende de vlucht om verstoring van navigatie te voorkomen. Maar ja, waarschijnlijk moet het er ook nog eens in het Javaans worden opgezet want het werkt niet.

Al staat het er in het Javaans of chinees bij, ze lezen het toch niet en doen of ze dom zijn.

YB
Ben het met je eens a.u.b. geen HP gesprekken in het vliegtuig, straks willen ze er tijdens de vlucht nog uit omdat ze een spoedberichtje hebben gekregen !

Ook geen SMS en vooral direkt op de vingers tikken als ze toch bellen, je zal er maar naast "moeten" zitten.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

met als ultieme straf ont-HP-ing voor het leven.
recht voor ieders neus om deze gedrochten uit te zetten gedurende de vlucht

Ja Yogya prachtig zoals u het schrijf.
Dit kon wel eens de grootste ergernis numero 1 worden.
Want zeg zelf eens als je bij het instappen nog mensen rond loopt die dat mobieltje aan hun oor hebt zitten.
Het is al zo’n gedrang om je zitplaats te bereiken.
Wat word ergernis numero 2?
Laptops op de schoot of op de uitklaptafeltje.
Als je dan naar het toilet zou moeten dan moet je hen gaan storen.
Terwijl ze net iets aan het typen zijn,.
Ja de consequentie van de moderne tijd. zal het wezen.
Ik ben maar een boeren jongen, althans van uit de achterhoeks afstammelingen.
Wat ik niet begrijp moeten die vliegtuigen net die afmetingen hebben dat er drie rijen een van 3 zetels dan 4 , dan weer 3, in de economyclass zitten.
Ja kom maar!, met u commentaar, ik weet wat u zal schrijven, je wilt gewoon goedkoop reizen, anders worden de tickets duurder.
Oke dat kan maar mijn gezond verstand zegt ook bij het ontwerpen van zo’ ding kan je de kosten baten analyse op nahouden.
En daarvan je plaatsen in wat de ergernissen zijn van de mensen mee berekenen.
Want zeg eens zelf, je word toch ergens op een kluitje geplaats, en op elkaar lippen, zit je te dicht op elkaar.
In Nederland hebben we de laatste jaren, een Arbo-wet geïnstalleerd , dat ergonomische toestanden moeten berekend worden.
Als zoiets bij de luchtvaart zouden gaan toepassen, dan kan ik mij niet aan ontrekken dat er verschrikkelijk veel aan de hand is in die branche.
Ja kijk je moet niet zeuren, zullen ze zeggen goedkoop op je plaats van bestemming komen is ook wel wat waard.
Jazeker dat is het ook , maar daarom hoeven ze zo niet met mensen om te gaan.
Het enige alternatief is Bisnisch classe reizen, heb een keer bij een overboeking voor in een classe hoger mogen zitten, maar och ja meer beenruimte, maar slapen in dat ding lukt mij toch niet . Emoticon: Yawn

Ik ben benieuwd hoe die Airbus A380 die verbeteringen kent die de ergernissen verminderen, ook het geluid wat dat betreft kan het allemaal maar steeds beter worden.
Maar voorlopig zitten we nog met de Boeing 747 te reizen. Emoticon: Sadley Emoticon: Nooo

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Is het bij u ook altijd zo?, de roomboter is altijd zo hard, dat je het niet in je kleine broodbolletje kan smeren, hoe gaat u hiermee om.
Zowel in het Hotel als bij de maaltijden in het vliegtuig.
Vind u dat geen ergernis……………… Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid Emoticon: Nooo

Er zijn erger dingen in de wereld alleen bij hen die de dingen niet zien. Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Hi Ziel,

Allereerst vind ik dit een goed idee van je om inplaats van dat eeuwige gemekker over de islam nu eens over reiservaringen te brainstormen. Zoals je weet ben ik bezig een hele site daarover vol te schrijven. Ik zou zeggen beperk die ervaringen niet alleen tot de vliegreis ernaar toe en weer terug, maar besteedt ook eens aandacht aan het reizen in Indo zelf.

Dat keiharde koude kuipje boter kan je gewoon een tijdje in je warme hand houden voordat je die openmaakt, dan smeert het opeens een stuk makkelijker. Emoticon: Cooool

Mzzl

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Is het bij u ook altijd zo?, de roomboter is altijd zo hard, dat je het niet in je kleine broodbolletje kan smeren, hoe gaat u hiermee om.

ff tegen uw warme prakkie aan leggen in het vliegtuig, of eronder als U met uw voorafje bezig bent op te eten, tenzij U met dat harde bolletje wilt beginnen.

Cathay pacific vliegt met airbussen en dan kan je aan beide raamkanten met zijn 2en zitten, ik vind de rijen van 3 in de boeings ook niet prettig en daarom nemen wij altijd 2 plaatsen in de middelste rij, dan hoef je alleen voor je eigen partner langs als je even wilt rondlopen of naar het toilet, soms heb je de mazzel dat er niemend naast komt te zitten, vooral op de vlucht A'dam Singapore v.v. de vlucht vanaf Singapore zit meestal wel vol.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Er is technisch geen bezwaar tegen het niet uitzetten van de mobiele telefoon.
Providers vinden het minder grappig als je het kreng aanlaat, of erger nog, op zo'n 2 kilometer hoogte begint te smsén. Je belast daarmee het netwerk. Het toestel meldt zich dan aan op soms meer dan 100 masten tegelijk. Daar zijn providers niet blij mee.

Het probleem is dat er technisch weinig tot niets aan te doen is. vandaar het nieuwe apparaat in een vliegtuig plaatsen zodat de aanwezige gsm's gestructureerd verkeer genereren, en niet op meer dan 100 masten tegelijk Emoticon: Wink

It's only kinky the first time.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Om Ziel,

Je hoeft de boter niet vast te houden de hele tijd.
Je kan er ook op gaan zitten Emoticon: Wink
Of op de stoel van je buurvrouw leggen, en na 10 minuten vragen of ze even op wil staan.

It's only kinky the first time.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Onder de oksel leggen , of in je (onder)broek Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Allemaal goede adviezen.
wachten tot de roomboter gesmolten is dan ben je gouw aan de volgende hap.
Om Sid heb je dat wel eens goed geroken als je het in de onderbroek stopt dan ruikt het net gerookte paling.
En onder oksels ja dan kom je uit op de visafslag, in waar er veel gehandeld word in vis.
Ja Yoke dat is ook een idee vooral als je met zijn tweeën bent.
maar meestal zijn we met ze'n drieën, en toch vind het die drie maar niets.
Soms hebt u dat ook wel eens meegemaakt dat de achterbanken leeg zijn dan kruipt er stiekem een jonger gozer die de plaatsen in neemt.
Een keer had ik het geluk bijna dan want je moet al voor het opstijgen, daar gaan zitten als de Loopslurf er nog aan zit.
Aan de andere kant ging er ook een zitten, ja dan kan je voor twee zits gaan.
Dan even netjes aan de stewardess vragen of die al vergeven zijn. Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Zoals je weet ben ik bezig een hele site daarover vol te schrijven. Ik zou zeggen beperk die ervaringen niet alleen tot de vliegreis ernaar toe en weer terug, maar besteedt ook eens aandacht aan het reizen in Indo zelf.

Ja je hebt gelijk Dangdude , maar je moet dan ook het zo schrijven dat het ook mee beleef baar is, dus herkenend schrijven.
daar ben ik niet zo sterk in, heb wel eens een verhaal geplaatst, op internet bij een groep indonesieche club.
In de dessa van waar we logeerden.
zal het eens opzoeken hebt het wel ergens in de computer opgeslagen... Emoticon: Party! Emoticon: Shiny :

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Ziel (en anderen).
Heb in een andere site gelezen dat je ook met de SQ uit London kan vliegen .
Duurt langer , want je gaat eerst met BMI naar london .
Voordeel ±
200 euri goedkoper , denk aan de taks van de haagse Roofridders' en je kan met de Airbus 380 vliegen.

Of het waar is weet ik niet , maar wie van ons gaat het doen .
Kan men dan vertellen hoe de A 380 is .

Zegt het voort , zeg het voort. Emoticon: Party!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Om Sid kan zijn als je via Londen reis, ooit eens gedaan via Koeweit airline.
Dat het goedkoper is, maar dan zit je bijna 24 uur onderweg.
Eigenlijk ook niet erg, want je zit in Koeweit enkel uren, als een onderbreking in een tussen stop.
Maar wat mij zo verwonderd dat het niet leeft bij de mensen, over reizen die anderen zouden inspireren, dat ook eens via een gebruikelijke Maatschappij vliegen.
Gulf Air is ook zo iets best om te doen.
Voor de Islam bangerds een mooie beleving al die kerels met die wiite jurken aan.
Als ze door die dictectie poorten door lopen gaat er altijd een alarm af, maar ze kijken er niet eens naar.
Ze zullen maar kalofski geweer er onder hebben hangen.
Ja ja zal u dan kunnen denken, ze hebben er wel wat onder hangen, die vergelijkbar zou kunnen zijn, maar toch een leuke, en spannende gebeurtenissen.
Om eens een andere route te nemen, een beleving appart.
Gulf Air via Londen. Emoticon: Worship Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny
Dit is iets anders dan islam voby of daar aan gerelateerd Emoticon: Stupid

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Heb ooit met Gulf Air gevlogen .
Het sxcheelt bijna 200 gld per persoon(X 3).
Dus meegenomen .
Alleen de overstap , weet niet meer waar (ergens midden oosten) is een afknapper.
Ze zijn daar (toen-mijn ervaring ) echt ongedisiplineerd , erger dan de indonesiers.
Eten was goed , service piccobello , ze hebben zelfs Indonesische en Nederlandse stewardessen . Kan je nagaan .Wat een service .Hun vliegtuigen zijn ook splinternieuw.

Nu moet je vanaf Dusseldorf of Frankfurt (?) gaan om met de emiraat airways te vliegen.
Ook super goedkoop , eten-service uitstekend , de zitplaatsen ook relatief groot . Dat heb ik gehoord van vrienden .
Als je niet rechtstreeks wil vliegen vanuit Duitsland naar Jakarta of Den Pasar kan je ook vliegen tot Singapore.
En daar 2 nachten stop over in een hotel , te betalen van de winst van de ticketsprijs. En van Singapore naar Indonesia vertrekken om de uur vliegtuigen .

Als ik geen oleh2 moet nemen (extra koffers) dan zou ik zo' n route kiezen .
Desnoods een stop over in Bangkok (Voor een relaxe bodymassage Emoticon: Nice )

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Alleen de overstap , weet niet meer waar (ergens midden oosten) is een afknapper

Ik denk die beiénkorf achtige gebouw, was het niet in Abu Dhabi of was het Bahrain ?.
Ja je hebt daar weinig, en is verschrikkelijk duur daar.
Goud volop te koop, maar duurder dan in Indonesie.
Nu we het toch over goud hebben hoe staat het in Indonesie, met de prijs van mas,even een uitschieter offtopic.
Goudprijs internationaal $1000 per Troy ounce? Emoticon: Wink

ALs je zoekt naar alternatieven dan kan je alleen via Londen en Frankfurt.
want zoek maar eens Amsterdam dan kom je bij de drie bekendste Luchtvaartmaatschappij:.

1.030,-per volwassene +luchthavenbelasting 47,- Totaalprijs incl. alle toeslagen: 1.077,- Datum heenreis: Vanaf: Naar: Aankomst: Vlucht: Luchtvaartmaatschappij:
Dinsdag
01 APR
15:15 Frankfurt Dubai Dinsdag
01 APR
23:25 EK46
Emirates Airlines
Woensdag
02 APR
02:45 Dubai Singapore Woensdag
02 APR
14:05 EK404
Emirates Airlines
Woensdag
02 APR
15:30 Singapore Jakarta Soekarno Woensdag
Retour
Tarief & Luchthavenbelasting:
EUR 478.00 per volw, tax EUR 172.12, res. kosten EUR 10.00
Totaalbedrag EUR 660.12
van af Londen met Emirates via Dubai, naar jakarta

Tarief & Luchthavenbelasting:
EUR 478.00 per volw, tax EUR 182.44, res. kosten EUR 10.00
Totaalbedrag EUR 670.44
van af londen met Qatar ook via Doa naar Jakarta
Zoek zelf maar eens wel zelf invullen, de gegevens zijn makkelijk aan te geven

http://online.atp.nl/tc.dll?ac(...)VLIEGTKT-WPWAZP7AN-F

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 25-03-2008 11:13 zieleffe wrote:

...
Nu we het toch over goud hebben hoe staat het in Indonesie, met de prijs van mas,

In de aanbieding !!!!!
(Alleen voor (jonge) dames ) Emoticon: Nice Emoticon: Nice
Mas Jawa

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 25-03-2008 13:17 sidia wrote:

...

In de aanbieding !!!!!
(Alleen voor (jonge) dames ) Emoticon: Nice Emoticon: Nice
Mas Jawa

Ha, ha, die Mas Sidia Emoticon: Party!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik bekijk al die tarieven, het ziet er schattig uit.
Nu ben ik niet iemand die 2 Euro uit gaat geven al ik met 1.50 Euro klaar zou zijn.
Ik heb dan ook een week je of 6 geleden alle mogelijkheden bekeken, aangezien ik 18 april tot 12 augustus afreis naar Indonesië en gezien mijn inkomensvermindering in mijn prépensioen ik wel op mijn centjes let.

Ik heb er ongeveer 3 weken over gedaan om een ticket te boeken, uren heb ik besteed om sites, vliegmaatschappijen en verschillende data`s in te voeren.

Het is prachtig om al die mooie tarieven te zien, tot het moment dat je de data vast zet en de knop, " book this flight " gaat gebruiken, welnu beste mede forumgebruikers, het is en blijft allemaal hetzelfde.

Natuurlijk kan je via Londen en Franfurt goedkoper, zie er maar te komen, ik heb ook de treintarieven bekeken naar Dusseldorf en Frankfurt, laat maar.
Al met al, zonder overstappen,taxi naar station, treinreizen, 10 uur meer reizen, enz. enz. ben ik nu 100 Euro duurder uit per persoon.
Dan kan ik nog wel besjommelen Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Voor de rest wel lief bedoeld hoor.
Maar als allereerste is kijken naar een reis die langer is als 30 dagen en vervolgens, book flight indrukken, allemaal kloten, mochten de dames zich gediscrimineerd voelen kut met dt (je weet tegenwoordig maar nooit op dit forum)
Echt het moment dat daadwerkelijk gaat boeken komen de werkelijke tarieven pas voor de dag.
Dus alstublieft geen lulverhalen op basis wat je ergens leest op een site.
Hou hem in de lucht en hoei hoei.
Groetjes Malam.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Mas Sid ik bedoelde emas, of zo iets dergelijks. maar leuk,
Om Mas Sid nog vol op trots de meisje hun hoof op hol te brengen. Emoticon: Party!

Ja goed Malam voor die ene keer dat je per jaar gaat maakt het niet uit tenslotte gaat het om 2 personen.
Bij mij gaat het soms om 4 personen en minimaal 3 personen.
Wat betreft er zijn weinig keuzes te maken, er zijn van af schiphol maar drie aanbieders, de drie maken het uit, Singapore Airways, KLM , en Malysia Airwayes, dat zijn de aanbieders van uit Amsterdam.
ja je kan dan nog via Amsterdam met Lufthansa, met een vlucht naar Frankfurt.
Dat hebben we ook eens gedaan.
Maar op de lucht haven in Frankfurt moet je wel een half uur lopen om je volgende vliegtuig te halen.
Oh ja heb je wel eens een Europesche vlucht mee gemaakt?.
Nou wij wel van uit Portugal.
Aankomend op schiphol mag je ook een kilometer lopen om bij je bagage te komen.
Wat geweldig allemaal, maar heus niet, ja het gaat om mensen met een gebrek aan lopen, wel is het zo, er staan rolstoelen genoeg klaar om die te nemen.
ja zo kan je nog het een, en het ander, vergelijken met welk vliegveld ook, en ook vlieg maatschappijen.
Toch word er te weinig informatie onderling weer gegeven.
We maken ons druk over Politiek, ik doe er ook wel soms aan mee, daar aan kan je niets aan veranderen.
Maar gegevens van ervaringen, met wat je persoonlijk opvalt, zouden meer aan het voetlicht gebracht kunnen worden.
Zodat je beter thuis geraak, aan wat je te verwachten kan hebben.
Zo help je elkaar, aan informatie………….. Emoticon: Shiny Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Yummie! Emoticon: Party!

Pamelabak
User
spacer line

Cathay gaat ook via Schiphol naar Indonesie
Pamela

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,353 posts - 13,704 topics - 27,698 members - last post @ 29-01-2020 16:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,922,623 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com