indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Sponge cake kun je wel vinden op Google,maar er zijn zoveel soorten.
Omdat mn roti kukus ook is mislukt, met het baksel wat ik had gemaakt kon je makkelijk het WK kogelstoten winnen of als sloopkogel te gebruiken.
Alvast bedankt,
Merapi/Wilma Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Merapi,even naar de toko een pak mix voor spongecake kopen, goed de gebruiksaanwijzing lezen op het pak en dan zou er niets fout moeten gaan.
Wel de juiste hoge vorm gebruiken ! Emoticon: Yummie!

Heb jij misschien het beslag te lang geklopt en dus doodgeslagen waardoor de roti kukus niet meer luchtig werd? Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Bedankt Yoke!
ga morgen even langs toko Semarang,die zit al ruim 50jaar in Den Haag en ze hebben echt alles, en als het niet hebben wordt het besteld.
Denk dat ik de roti kukus te lang heb laten stomen, en misschien ook het deeg te fanatiek geklopt.
Ik dacht nog, probeer voor Ike toch roti kukus te maken,die heeft zich gek gelachen.
Maar ik ben een volhouder
groetjes Merapi/Wilma

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 21-03-2008 21:47 merapi wrote:
Ik dacht nog, probeer voor Ike toch roti kukus te maken,die heeft zich gek gelachen.

groetjes Merapi/Wilma

Die durf seh .
Terwijl je net maar een keiharde roti kukus heb gemaakt. Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ha, ha Om Sid, maar wat wil je ,als je uit een gezin komt van 5 dochters en 3 zonen.
De dochters kookten met behulp van de bedienden en de jongens hadden alle vrijheid.
Ben al blij dat hij kan afwassen! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,091,012 topic views - 240,015 posts - 13,725 topics - 32,672 members - last post @ 07-08-2020 19:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,159,344 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com