indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo Allemaal

Kan iemand mij een adres geven van een reisburo op Bali waar ik ect vliegtickets kan boeken,ben namenlijk op zoek naar goedkope vliegtickets naar Lombok.

Groeten

Hans,

asdenhaag
User
User icon of asdenhaag
spacer line

Op Sanur bij een van de grotere hotels kan je dit doen. Grand Bali Beach Hotel.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Gandhiana's tours and travel

Jln Siligita 99 Nusa Dua.
+62361-8552442
+62361-778042

of

manta442Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

Succes.

It's only kinky the first time.

robbert
User
spacer line

Hoi,
Ik ben in Febr. jl. gewoon naar het vliegveld gegaan en daar een ticket gekocht, was toen bij .....Air Transport het goedkoopst, maar kan nu weer veranderd zijn.
Rob

Pamelabak
User
spacer line

Bali heeft heel veel reisbureautjes waar je je vliegtickets kan kopen. Vooral de toeristische plaatsen hebben er diverse. En inderdaad op het vliegveld kun je ze ook kopen. En het hotel waar je verblijft, kan dit ook voor je regelen.
Pamela

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Selamat Jalan uit Nederland heeft op Bali in Tuban ook een reisbureau maar of het daar goedkoper boeken is dan op het vliegveld weet ik niet.
Het adres staat wel op hun site.
Zelf laat ik iemand van de receptie van het hotel waar ik verblijf altijd even bellen en uitzoeken wat een ticket kost en laat het in het hotel bezorgen, kost een paar euro extra maar heb je er zelf geen werk van en hou je tijd over om leuke dingen te doen.
Net zo als PamelaBak ook zegt !

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,849,040 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com