indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Rissee01
User
spacer line

Hallo,

Ik ben op zoek naar een wijnshop in Jakarta waar ze een beetje betaalbare wijnen (tot 150.000rp) verkopen. De Duty free shop in Kemang verkoopt alleen aan bezitters van een KITAS of een Diplomate paspoort. Wie kan mij helpen?

Gr.

spacer line  

Hi Rissee,

Weet niet of je het nog nodig hebt, maar ben je al bij Vin+ in Kemang geweest?

http://www.vinplus.biz/vinplus.asp

Proost...!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Probeer het is in Solo Emoticon: Wink

Jantje
User
spacer line

Risee01.
Ik ben op zoek naar een wijnshop in Jakarta waar ze een beetje betaalbare wijnen (tot 150.000rp) verkopen.

Probeer eens bij de Carrefour. In Surabaya verkopen ze daar wijn. Btw. met 150.000 kom je niet ver. Hoogstens een hatten en die is niet te zuipen.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 18-03-2008 17:37 Jantje wrote:
Risee01.
...

Probeer eens bij de Carrefour. In Surabaya verkopen ze daar wijn. Btw. met 150.000 kom je niet ver. Hoogstens een hatten en die is niet te zuipen.

Tja een Islamitsch land Emoticon: Blush
Heel de wereld effe de gedachten van Pak Wilders aannemen dan kunnen we zuipen waar we willen.
Wijn kopen in Indonesia, ik lach me kriput.
Ongeveer hetzelfde als vragen waar je apres ski kan doen in IndonesiŽ.
Jantje geeft nog antwoord ook Emoticon: Shiny
Ik wilde hierop niet reageren, maar omdat onze Jantje dat wel deed, bij deze.

Frankrijk, ItaliŽ en AustraliŽ hebben heerlijke wijnen, ga daar naar toe, ga je naar IndonesiŽ, dan ben je een fossiel om deze geneugten te vinden, als je dat inmiddels niet weet?
Dan kan ik alleen maar zeggen %%^#Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.!x vragen naar de bekende weg.

Deewee
User
spacer line

Als we nu toch verder van Jakarta wijn zoeken, op Bali, Tuban bij supermarkt PEPITO Jln. Kediri kunje een voortreffelijke keus maken , wel prijzen van 150.000 tot 750.000 R. Maar keuze genoeg uit wit, rose en rood, duitse, franse , spaanse, z..afrikaanse, australische , chileense, argentijnse, californische en niet te drinken ba!!linese wijnen. Niet 1 schapje maar een hele corner ingericht voor drank. Kost wel wat maar je kunt ook wachten tot je thuis bent. tHet smaakt toch anders met die hoge temperaturen.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 18-03-2008 18:51 Deewee wrote:
Als we nu toch verder van Jakarta wijn zoeken, op Bali, Tuban bij supermarkt PEPITO Jln. Kediri kunje een voortreffelijke keus maken , wel prijzen van 150.000 tot 750.000 R. Maar keuze genoeg uit wit, rose en rood, duitse, franse , spaanse, z..afrikaanse, australische , chileense, argentijnse, californische en niet te drinken ba!!linese wijnen. Niet 1 schapje maar een hele corner ingericht voor drank. Kost wel wat maar je kunt ook wachten tot je thuis bent. tHet smaakt toch anders met die hoge temperaturen.

Ben jij daar ook geweest, bij Pepito ?

tHet smaakt toch anders met die hoge temperaturen.

vind ik ook !

Ze verkopen niet alleen wijn maar nog veel meer alcoholische versnaperingen.
Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Frankrijk, ItaliŽ en AustraliŽ hebben heerlijke wijnen, ga daar naar toe, ga je naar IndonesiŽ, dan ben je een fossiel om deze geneugten te vinden, als je dat inmiddels niet weet?

Malam, op Java verkopen ze ook drank hoor, zelfs jonge jenever.
Ik was eens in Malang in een warenhuis en daar was een hele afdeling met spirituosa o.a. die jonge jenever ! Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

GALUH
User
spacer line

Jongens waarom niet gewoon " IJS TELLER " , dan gooi je beetje rum in die je natuurlijk op Schiphol of in de vliegtuig heb gekocht.

PROOST Emoticon: Party!

Deewee
User
spacer line

Hey Yoke, Hier een late reactie.

Ja , ik kom al jaren in Pepito, een van de betere supermarkten vinden we. Mocht je zin hebben in een mixje , van drank weliswaar, dan is een vierde deel arak (bij Pepito, rode etiket, prijs +/- 26.000 idr ) en de rest mangojuce (100%) heerlijk. Emoticon: Yummie! . Minder arak mag ook , zoals mijn vrouwtje het meestal wil hebben.
Gr. Dennis

zieleffe
User
spacer line

Tot mijn spijt moet ik u dit laten zien hoe jullie flessen wijn, wat er mee gedaan wordt.

Dit zijn heus geen flesjes catjap

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 18-03-2008 21:00 4yoke4 wrote:

...

Malam, op Java verkopen ze ook drank hoor, zelfs jonge jenever.
Ik was eens in Malang in een warenhuis en daar was een hele afdeling met spirituosa o.a. die jonge jenever ! Emoticon: Yes!

Weet ik Yoke,
Ik laat de borrelgewoonte als in naar IndonesiŽ ga altijd in Nederland, op zijn tijd een lekkere kouwe Bintang, gaat erin als Godswoord in een ouderling Emoticon: Puh!
Goede wijn in IndonesiŽ is moeilijk, of de kwaliteit is slecht, of een goed wijntje ligt al zolang in de tropische hitte te koken, dat je hem voor azijn kan gebruiken Emoticon: Angry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 04-04-2008 09:40 zieleffe wrote:
Tot mijn spijt moet ik u dit laten zien hoe jullie flessen wijn, wat er mee gedaan wordt.
Click to see original image

Dit zijn heus geen flesjes catjap

Dit grijpt me meer aan als het Wildersfilmpje Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,807,818 topic views - 240,503 posts - 13,735 topics - 34,014 members - last post @ 28-11-2020 11:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,500,802 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com