indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ja, behalve dat warungvoedsel als je niet voortijdig je vakantie wil beeindigen. Voor de "krismon" (monetaire crisis uit 1997) at ik ook vaak uit warungs langs de kant van de weg. Na deze "krismon" is door de waardedaling van de rupiah het voedsel dat wordt verkocht in de waraungs een zooitje geworden. Elke week staat er weer in de krant een artikel over hoe vindingrijk het volk weer is geworden om met allerlei giftige chemicalien het voedsel aantrekkelijk te maken en goedkoop. Vorige week had men ontdekt dat zelfs eieren en kippevlees worden gekleurd met chemische verf en vervolgens geconsumeerd. Mijn dochter verdwijnt minimaal 1x jaarlijks in het ziekenhuis aan de gevolgen van deze nietsontziende praktijken van de "gewone man".
Zelfs de honden of kippen vreten de restanten van dit voedsel soms niet meer. Die hebben blijkbaar een beter reuk- en smaakorgaan dan de mens.
Nou Terdad, hou die "echte Indonesier" dan maar voor mij en geef mijn portie aan fikkie (als ie dat lust). Eet smakelijk (als je groen uitslaat weet je waar dat van komt).

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 22-03-2008 16:56 TERDAD wrote:
Jangan iri ya?? (oei....niet jaloers ja??)

O f ik jaloers ben ?
Zeker weten .
Als ik de verhaaltjes lees van de orang turis dari belanda wordt ik groen en geel van jaloersheid . Emoticon: Devil

Lijkt wel of ze overal komen , op plekken die ik nog nooit heb gehoord , laatstaan gezien te hebben. Emoticon: Yes!
En dan te bedenken dat ik een orang indonesia ben , ben ook jaloeers als ik de verhaaltjes van orang turis lees dat ze in wartegs (warung tegal) kunnen eten zonder berak berak aanval krijgt
Heb ik nooit aangedurf , behalve 2 of 3 keren een kopi tubruk gedronken .
Als ik indonesisch wil eten ga ik gewoon naar de grote malls in jakarta en daar heb je foodcourts
Psst : niet verder vertellen , ben ook echt jaloers als ik de verhalen lees over de 4 S (Sea , Sun, Sand and Sex ) .
.

Ik ga meestal in jakarta e.o bivakeren , en west java.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Hou het maar lekker bij de restaurants Sid als je niet voortijdig wil overlijden. Het warteg voedsel is slowly killing you . Men merkt het doorgaans pas als het te laat is en de ingewanden al zijn aangetast. Vroeger was een warteg oke, maar hedendaags (pasca krismon) een bron van langzaam dodend gif. Wat er allemaal niet wordt uitgehaald om het voedsel goed(koop) te houden.
Er is hier wel een Dienst van Waren zoals in NL maar - jammergenoeg - af te kopen met een paar rupiah. Ook de vergunningen die worden verstrekt door de Depkes zijn doorgaans "gekocht". Dus een goedkeuring van de Depkes geeft geen enkele garantie. Gelukkig komt er steeds meer boven water zoals dat soort geintjes van inspuiten met formaline of verven van voedsel.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Wat dacht je van de mooie rode kleur van semangka . ?
Textielverf voor de krupuk s etc

sudanita
User
spacer line

Beleef Bali van binnenuit , met de mensen die er wonen *

sudanita
User
spacer line

Pamelabak
User
spacer line

Is gewoon met een rugzak Indonesie doorkruisen en in lodges etc. logeren, dus geen grote hotels. Veel, heel veel wandelen door de dessa's, sawahs en met mensen praten. Je wordt dan door diverse mensen uitgenodigd om bij hun thee of koffie te drinken en zelfs te eten. Dit hebben wij aan den lijve ondervonden. Wij zijn in Banyuwangi zelfs door een stationschef in ons hotel gebeld die ons bij hem thuis uitnodigde. Deze reizen doen wij wel elk jaar (5 weken) en elk jaar doen wij dan 2 of 3 eilanden (steeds andere) aan. En nog steeds kennen wij de Indonesier niet daar er in Indonesie zoveel stammen zijn, dat het onmogelijk is om de Indonesier te leren kennen. Je kunt wel een indruk opdoen.

sudanita
User
spacer line

Hallo Judith,
Jammer dat ik geen reclame voor onze eigen Homestay op dit forum mag maken, want als je het echte Bali wilt beleven ...
Kijk anders eens op www.vakantiereiswijzer.nl (heb ik geen aandelen in en krijg daar ook geen commissie van, dus dat mag toch wel?).
In ieder geval veel plezier toegewenst in Indonesië !!!

Jantje
User
spacer line

'K las net dit:
Ervoor zorgen dat in Nederland geen enkel meisje meer wordt besneden is misschien te veel gevraagd, maar Hassan Mohamed denkt dat het Haagse project wel degelijk een belangrijke bijdrage levert. „Alleen al als we kunnen voorkomen dat één of twee meisjes worden besneden, is het winst.’’

En die ome Sid weet hier alles van. Althans volgens zijn “Adat Indonesia” ooit geponeerd op een ander forum.
Zal ik u es wat vertellen oom, Ik slacht ze af die dat met mijn jong durven te flikken. Ik ga er levenslang voor zitten en het interesseert me niet wat er met mij gebeurd! Emoticon: Smile

spacer line  

Besnijden in jakarta heeft niks te maken met het afsnijden van de clitoris.
mijn dochter is besneden nadat ze geboren is omdat ze moslim is.
Ze heeft een sneedje gekregen in het "voorhuidje" van haar clitoris,
Het is meer een symbool van geloof.

ze zal niks merken van wat haar gebeurd is, ik heb daar zelf zorg voor gedragen.
Dit is weer zo'n prachtig over het paard getild verhaal.
Klinkt een beetje het zelfde als dat buitenlanders nog steeds over hollanders praten dat ze nog op klompen lopen.

tttttttttttttttsssssssssssssssjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

WORD TOCH IS WAKKER ONGELOFELIJKE NAIEVE IDIOTEN VAN DEZE AARDKLOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 15-04-2008 20:43 Jantje wrote:
K las net dit:
...

En die ome Sid weet hier alles van. Althans volgens zijn “Adat Indonesia” ooit geponeerd op een ander forum.
Zal ik u es wat vertellen oom, Ik slacht ze af die dat met mijn jong durven te flikken. Ik ga er levenslang voor zitten en het interesseert me niet wat er met mij gebeurd! Emoticon: Smile

Ome Jan , dit is voor de 2de of de 3de keer dat je verwijst naar een topik in een andere forum.
Je bedoelt zeker Londoh Forum , waar ik een tijdje lid was geweest en jou daar tegenkomt.
Wil je zo goed zijn om " mijn" mening over besnijdenis uit de bewuste topic hier gaan quoten ?

Anders ga je onvolledige en vreemde verhaaltjes vertellen.
Laat de andere users - lezers van Indahnesia ook meelezen of het " mijn adat" is .

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 15-04-2008 20:43 Jantje wrote:
K las net dit:

Eigen rechter spelen macht niet jantje. Foei toch. En als jij iemand afslacht hebben de nabestaanden van jouw slachtoffer ook weer het volste recht om jou vervolgens af te slachten. Niks levenslang. Wordt op deze manier wel een hele bloederige wereld. Gewoon de normale rechtsgang haar werk laten doen, hebben ze voor doorgestudeerd. Emoticon: Bye bye

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

dutchguy1000

Ze heeft een sneedje gekregen in het "voorhuidje" van haar clitoris,
Het is meer een symbool van geloof
Je moet nergens in snijden tenzij er medisch iets moet......
En de NAIEVITEIT ZIT MEER BIJ U, DAN BIJ AL DIE AARDKLOTEN HIER……
----------------------------------------------------------------------------------------------
Sapolidi je ziet al dat er nog al zwaar geroepen word, dat zijn uitingen van machteloosheid, dat levert altijd agressiviteit op
Gewoon de normale rechtsgang haar werk laten doen, hebben ze voor doorgestudeerd.

Het vertrouwen in de rechtstaat hebben velen mensen verloren, ook aan die er voor gestudeerd hebben.
Ze zijn doorgeschoten in hun vervolg studie.
Dat zijn geen doorsnee mensen meer maar idealisten die van hoogmoed kunnen worden beschuldigd.
Dat zij het wel eens zullen vertellen hoe het moet, en bestraft moet worden moet je aan de doorsnee mensen vragen, die juist er niet voor gestudeerd hebben.
In sommige landen hebben ze veel meer vertrouwen in jury’s van gewone mensen, dan hier bij de overdreven figuren die altijd denken dat ze het weten.
Ook rechters zijn mensen die zich meer gericht op de mensheid zouden moeten richten dan op hun eigen waarde, en hoog ingenomenheid.
daarover hebben we al meerdere keren over gehad............... Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: Blush

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

uberhaupt belachenlijk snijden in clitoris of in de contol ik vind het allemaal absurd en voor wat?? geloof of what everrrr jezus met die genetalieen moet je hele andere dingen mee doen!!!! (doktertje spelen op andere manier zonder snij of knip gereedschap)

Kijk heb je een te krappe voorhuid ala waardoor je gedoe krijgt maar vanwege geloof tssssssssssssssssssssssss absurd Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid 8

adu zeg!!! ben kapok!!

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 16-04-2008 09:02 zieleffe wrote:
[Dat zij het wel eens zullen vertellen hoe het moet, en bestraft moet worden moet je aan de doorsnee mensen vragen, die juist er niet voor gestudeerd hebben.

Dat kunnen we dus maar beter niet doen Zieleffe. Krijg je hetzelfde "oog om oog, tand om tand"- verhaal van jantje. Wordt het helemaal een slachtpartij. Jan met de pet (wat toepasselijk die naam he) wil alleen maar wraak en niets anders.

In sommige landen hebben ze veel meer vertrouwen in jury’s van gewone mensen, dan hier bij de overdreven figuren die altijd denken dat ze het weten.

Die jury's bepalen slechts of iemand schuldig of onschuldig is. Zij hebben geen inspraak wat betreft de straf die een schuldige eventueel krijgt.

Ook rechters zijn mensen die zich meer gericht op de mensheid zouden moeten richten dan op hun eigen waarde, en hoog ingenomenheid.
daarover hebben we al meerdere keren over gehad.

Dat jij iets tegen mensen hebt die gestudeerd hebben is me al lang duidelijk. Maar geloof me nu maar Zieleffe, die hebben van bepaalde zaken meer verstand dan de doorsnee burger. Anders heeft doorleren immers totaal geen zin toch?

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nee maar, het topic krijgt kleur !

Afijn, ik stel voor dat we de voorhuid van Jantje laten verwijderen door een zenuwachtige Brendababe met een botte schaar. De plaats van handeling zal zijn op een tafel op het Londoh forum. Daar hebben ze vast wel een stoffige tafel. en ligt Jantje daar aangenaam en met een goed gevoel.
(Veel beweegt er toch niet op het Londoh forum) En we doen live verslag via de webcam van Jeroen.

5 euro per kaartje. Emoticon: Smile

Wie kan ik noteren?

Misschien is dit wel de manier om van Jantje een " doorsnee" burger te maken Emoticon: Laugh out loud

It's only kinky the first time.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 16-04-2008 16:51 oyibo wrote:
Nee maar, het topic krijgt kleur !

Afijn, ik stel voor dat we de voorhuid van Jantje laten verwijderen door een zenuwachtige Brendababe met een botte schaar. De plaats van handeling zal zijn op een tafel op het Londoh forum. Daar hebben ze vast wel een stoffige tafel. en ligt Jantje daar aangenaam en met een goed gevoel.
(Veel beweegt er toch niet op het Londoh forum) En we doen live verslag via de webcam van Jeroen.

5 euro per kaartje. Emoticon: Smile

Wie kan ik noteren?

Misschien is dit wel de manier om van Jantje een " doorsnee" burger te maken Emoticon: Laugh out loud

Ben meteen van de partij Oyibo. Hoop wel dat de opnames duidelijk zichtbaar zijn. Wil waar voor mijn geld (ben nml. Nederlander). Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

En kan het niet voor minder, tenslotte wil ik niet geript worden!!! Emoticon: Worship Emoticon: Cooool

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Om Ziel,

Brave borst, organiseren we iets, nouja iets? We hebben het hier wel over een enorme voorhuid,, ik vraag me net af of dat Londohforum uberhaupt wel berekend is op een voorhuid van deze omvang. Brendababe is maar zo niet klaar ! Deze ingreep gaat wel even duren. Dus geen korting.

Ik noteer;
Om Ziel
Sapolidi

Meer liefhebbers?

It's only kinky the first time.

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

hahahahahah Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud ff dit wat is londoh forum he ik ga geen contollen besnijden hoor Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo hahahahah viesssssssssssssssssssssss

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Nou heb ff gekeken op dat londoh forum nee saai hier leuker jullie mannekes maken leuke grappige opmerkingen Emoticon: Yes! Emoticon: Worship Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

adu zeg!!! ben kapok!!

Jantje
User
spacer line

On 16-04-2008 00:43 sapolidi wrote:

...

Eigen rechter spelen macht niet jantje. Foei toch. En als jij iemand afslacht hebben de nabestaanden van jouw slachtoffer ook weer het volste recht om jou vervolgens af te slachten. Niks levenslang. Wordt op deze manier wel een hele bloederige wereld. Gewoon de normale rechtsgang haar werk laten doen, hebben ze voor doorgestudeerd. Emoticon: Bye bye

Dageljks kunnen we vernemen wat de gevolgen zijn van die "gewone rechtsgang" door hen die er voor "gestudeerd" hebben teweeg brengt. Emoticon: Shiny

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 16-04-2008 19:58 Jantje wrote:
Dageljks kunnen we vernemen wat de gevolgen zijn van die "gewone rechtsgang" door hen die er voor "gestudeerd" hebben teweeg brengt. Emoticon: Shiny

Altijd beter dan die slacht-methode van jou.
Btw. gebeurt dat slachten trouwens ritueel, of gaat het gewoon met de botte bijl? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

On 16-04-2008 19:21 brendababe wrote:
hahahahahah Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud ff dit wat is londoh forum he ik ga geen contollen besnijden hoor Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo hahahahah viesssssssssssssssssssssss

O, ik wil wel hoor, met een Gilette,.. of anders met m´n Zwaardje. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Mocht je nog wat leuks willen met je Gilette:

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Altijd beter dan die slacht-methode van jou.
Btw. gebeurt dat slachten trouwens ritueel, of gaat het gewoon met de botte bijl?

Botte bijl ?
Misschien met de quillotine Emoticon: Party!

Deze heet the scottish maiden Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

60,577,604 topic views - 227,666 posts - 13,619 topics - 19,300 members - last post @ 20-08-2018 14:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

104,137,870 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com