indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo.

Kan iemand mij vertellen waar ik een goedkoop ticket kan boeken.
En wat zijn we ong kwijt voor een ticket van Bali naar Lombok,vice versa.

Groeten,

Hans

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Dag Hans,

Is je bedoeling het ticket vanuit Nederland te boeken? Als het al zou kunnen (volgens mij niet) dan betaal je de hoofdprijs. Beter is ter plekke te boeken op het vliegveld van Denpasar. Er vliegen 3 maatschappijen vanuit Bali op Lombok. Dat zijn Merpati, Transnusa en IAT(Indonesia Air Transport) Ik vind de laatste twee de meest betrouwbare, lees minste vertragingen of annuleringen. Met Merpati is altijd wat.
Tickets varieren van Rp 260.000 tot Rp 400.000 zeg maar grofweg van 20 tot 30 euro enkele reis. Transnusa en IAT zijn over het algemeen ook goedkoper. Duur 20 minuten.

Groeten
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Dag Anne Mieke.

In ieder geval bedankt voor je reactie,maar het probleem is dat wij mt 6 man reizen en wil dus niet last minute iets boeken,als ik bij OAD een ticket wil boeken kost me dat 85 euro alles inclusief,dit lijkt me niet echt duur,maar als het me 20 euro per ticket scheelt als ik het daar boek,dan doe ik dat natuurlijk liever,want ik ben en blijf een zuinige Nederlander.

Groetjes en nogmaals dank.

Hans,

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Het begrip last-minute kent men in Indonesie niet echt voor binnenlandse tickets. De goedkoopste tarieven worden vaak pas een week voor vertrek vrijgegeven, dus dan moet je gaan boeken. 85 euro is 1.1 miljoen Rupiah, daar heb je als je een beetje geluk hebt vier tickets voor!, maar twee is natuurlijk ook al helemaal niet slecht.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Beste Hans

Het scheelt geen 20 euro per ticket maar je betaalt hooguit een derde van de prijs! Ik begrijp hier min of meer uit dat je na aankomst op Bali meteen door wilt naar Lombok? Ik heb in november en december twee keer gewoon op de luchthaven een ticket gekocht voor dezelfde dag en ik heb daarvoor Rp 260.000 en Rp 280.000 betaalt (19 en 20 euro tegen de toenmalige koers) er gaan nogal wat vluchten op een dag naar Lombok, sommige maatschappijen zelfs op (ongeveer) dezelfde tijd. Je zou die 6 dus ook nog over diverse vluchten kunnen verdelen. Die 85 euro per ticket is gewoon de hoofdprijs.
En Jeroen het begrip last minute ben ik toch meerdere keren tegengekomen in Denpasar en Surabaya toen ik daar vannovember tot januari was. Wanneer je het best een ticket kan kopen is geen peil op te trekken.

Succed Hans

Gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Last mninute ja? Zal wel voor de toeristen zijn dan Emoticon: Wink

Maar de goedkoopste tarieven worden meestal (daar heb je het antwoord Emoticon: Wink ) een week tevoren vrijgegeven. Geen garanties dus, maar een beetje pijlen trekken kan wel hoor. Zit hier nu al enige tijd, dus je leert wel richten met de pijlen die je hebt zullen we maar zeggen. Emoticon: Puh!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,937,086 topic views - 234,973 posts - 13,697 topics - 25,709 members - last post @ 17-11-2019 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,784,297 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com