indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

rspelmink
User
spacer line

Vliegt Gulf air niet meer naar Jakarta?
Reis was dan wel niet het snelste, maar af en toe wel lekker goedkoop.
Zoek voor wat bekenden een goedkoop alternatiefje... periode is niet belangrijk... en kon me herinneren dat eerder Gulf air ook Indonesie aandeed... maar kan nu zo gauw niets vinden... Emoticon: Cry Emoticon: Cry

Ruben
User
spacer line

Volgens mij vliegt Gulf Air niet meer naar Jakarta maar alleen tot K.Lumpur vanwege teveel concurrentie uit het Midden Oosten en dusdanig de route niet meer rendabel is voor Gulf Air.

Wat je wel kan proberen is Etihad Airways. Is een nieuw airline uit Abu Dhabi met een moderne vloot (AVOD IFE system/brede beenruimte)en goede service. Zij hebben vaak scherpe aanbiedingen naar Z-oost Azie.

Een ander optie is Yemenia Airways, alleen is de service ver te zoeken maar wel erg goedkoop! Zij vliegen via Sanaa en K.Lumpur naar Jakarta.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Nee Gulf Air vliegt niet meer naar Jakarta sinds vorig jaar. Je kan je er misschien wel iets bij voorstellen als je de bezettingsgraad zag, in de hele "regular economy class section" voorin (10 rijen, in totaal 80 stoelen), mocht Gulf Air blij zijn als er 10 stoelen gevuld waren tussen Muscat en Jakarta. Ik heb daar ook eens moederziel alleen gezeten, 3 rijen voor mij alleen en de eerstvolgende buurman op 5 meter afstand, en 1 stewardess voor iedere passagier...dat maak je nooit meer me he Emoticon: Party!

Wat betreft Yemenia airways: Ik zou maar eens een goede Koran kopen of anders een goede begrafenisverzekering want die toestellen zijn bepaald niet veilig.

Gracias. Sama sama

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Een vriend van mij vliegt met Emiraat uit Dusseldorf .
Het is ook goedkoper , alleen moet je de trein weer pakken naar Amsterdam.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,082,213 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,275 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,514,015 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com