indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hanslans
User
spacer line

wij komen begin mei met zes personen voor een week in sanur.
weer iemand een goed hotel, liefst bij het strand. Het zou fijn zijn als het ontbijt uitgebreid is, want we zijn nogal lekkerbekken. Een rustige plek, en toch niet te ver weg van het centrum is precies wat we zoeken. Wie heeft een goede tip???

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Griya Santrian zou aan jullie wensen kunnen voldoen...
www.santrian.com/gs-index.htm
salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

spacer line  

Ik woon zelf op Bali. In Sanur is hotel Ari Putri in Jalan Cemara Sanur een leuk hotel. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Voor 2 personen met ontbijt, TV, Airco, badkamer en telefoon 200.000 Rp. in de buurt een goed internet/juicebar met snelle verbinding en natuurlijke leuke restaurants in de buurt.

spacer line  

Kijk ook even op de website www.bali-solutions.com

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Peter Wayan,
Het hotel wat je aanbeveelt zal wel goed wezen.
De tarieven in het internetcafe zijn per 15 minuten even duur als in Java voor 1 uur supersnel internet, die gratis koffie of thee kopen we hier zelf voor Rup.1.500.
Die internetcafe's verzorgen hier ook nog eens voor weining geld andere service, scannen, printen, CD-tje branden etc. en dat alles tegen een erg vriendelijk tarief.
De Visa/Kitas service die op de website die jij noemt wordt aangeboden is een groot geheim wat tarieven betreft, waarom niet gewoon een all-inn zonder gezeur achteraf tarief geven op de website.
De kwaliteit van het eten in de restaurants zal wel goed wezen, echter veel te duur met uitzondering van de enige echte Balinesche Mama Putuh die ze aan het strand hebben verdreven omdat ze weigerde de tarieven voor haar goede maaltijden te verhogen.
Jan

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

P.S. Ook de eigenaar van de webiste op www.bali-solutions.com schijnt het op prijs te stellen om geheim te blijven.

Registered through: GoDaddy.com, Inc. (http://www.godaddy.com)
Domain Name: BALI-SOLUTIONS.COM
Created on: 17-Jul-07
Expires on: 17-Jul-08
Last Updated on: 23-Feb-08

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Wij verblijven al jaren in hotel Bali Hyatt in Sanur.
Een uitstekend hotel met een heel uitgebreid ontbijtbuffet.
Zeker genoeg om s'middags geen grote honger te hebben.
Maar wel beter van hier boeken via reisagentschap, want anders ga je daar een duurdere prijs betalen.

spacer line  

Beste Tuti en Jan,

Waarom zoveel kritiek? Je kan appels niet met peren vergelijken.
Misschien kunnen jullie de vraagsteller (Hanslans) beter helpen.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Wajan Peter,
Jij hebt met vandaag er bij 4 keer gereageerd op dit forum en komt dan met reclame voor een webisite, ik ben dan zo vrij om die website eens te bekijken en kom met kritiek.
Als je niet tegen kritiek kan ben je misschien al te lang in Bali, een Balinees kan ook niet tegen kritiek, ook niet als het goed bedoelde kritiek is.
Ik heb lang genoeg in Bali gewoond om dat te mogen schrijven.
Ik ben daarvoor ook als toerist in Bali geweest, met name in Sanur en ik voel mij niet geroepen om een hotel aan te bevelen, er zijn gewoon erg veel heel goede adressen in Sanur en ook nog eens in diverse prijsklassen.
Als mensen nu eens proberen om een vraag te stellen en er meteen een prijs bij vermelden zou al een goede verbetering zijn.
Ik ga geen Bali Hyatt aanbevelen als ik weet dat mensen voor minder dan 20 Euro per nacht een hotel willen, dat kan bij Bali Hyatt niet.
Bij Bali Hyatt krijg je een perfect ontbijt, er hoort echter ook een prijskaartje bij.
Groetjes,
Jan

hanslans
User
spacer line

Beste beantwoorders,
Alvast bedankt voor jullie reakties.Tuti &Jan hebben gelijk als ze zeggen dat de vraag te vaag was. We zoeken inderdaad een hotel rond de 25 per kamer per nacht. Uit reisverhalen begrijp ik dat ze er moeten zijn. Het gaat ons natuurlijk om net dat ene, leuke, goede hotelletje dat niemand in een reisgids kan vinden.
groetjes,
Hans

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Ik zeg Bali Hyatt maar moet wel in je budget passen dat zeker maar persoonlijk was de Hyatt geweldig die tuin alleen al wauw. Emoticon: Yes!

adu zeg!!! ben kapok!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,905 posts - 13,695 topics - 25,622 members - last post @ 13-11-2019 20:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,614,765 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com