indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Menno23
User
spacer line

Hey allemaal,
Morgen moet ik naar de ambassade in Den Haag voor mijn visum van 60 dagen. Wat moet ik allemaal meennemen? Ik heb van mijn tickets en paspoort kopies gemaakt. En neem ook extra pasfoto`s mee. Ik heb mijn visum aangevraagd via internet.
Kan ik ook meteen mijn visum meenemen? of moet ik hierop wachten?

alvast bedankt

gr Menno

daft_punk
User
spacer line

www.visumdienst.nl

Menno23
User
spacer line

Dank je

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Denk erom je kan alleen pinnen en niet meer contant betalen. Je krijgt niet meteen je visum mee.Dit duurt ongeveer 3 dagen. Pelan-Pelan toch.
suc6.

Shalom

spacer line  

Hallo Menno23,

Nadat je je gegevens via internet hebt aangevraagd en alles goed ingevuld, print je je visumaanvraag uit (er zit rechtsboven een barcode), neem dit mee, samen met je kopieen van je tickets of boekingsbewijs en je paspoort + pasfoto (recente).

Je hoeft geen kopieen van je paspoort te maken bij het inleveren bij de KBRI (Kedutaan Besar Republiek Indonesia = Ind. Ambassade), tenzij voor jezelf.
Je paspoort blijft dus achter bij de Ind. Ambassade!

Samenvattend: 1 recente pasfoto, kopieen van je tickets c.q. boekingsbewijs + 45 Euro cash of pinnen aldaar en je geprinte visumaanvraag.

Je krijgt een papiertje mee als bewijs dat je je visum hebt aangevraagd en na 5 werkdagen kun je paspoort - voorzien van de noodzakelijke visa - komen ophalen bij de Ind. Ambassade te Den Haag.

Veel plezier nog in Indonesia,

Raymondvd53

On 19-02-2008 18:48 Menno23 wrote:
Hey allemaal,
Morgen moet ik naar de ambassade in Den Haag voor mijn visum van 60 dagen. Wat moet ik allemaal meennemen? Ik heb van mijn tickets en paspoort kopies gemaakt. En neem ook extra pasfoto`s mee. Ik heb mijn visum aangevraagd via internet.
Kan ik ook meteen mijn visum meenemen? of moet ik hierop wachten?

alvast bedankt

gr Menno

kilat
User
spacer line

Hallo,
Een kort en simpel vraagje: heb je voor visum on arrivel ook pasfoto's nodig? Nee toch, of vergis ik me?

Bedankt,
Kilat

spacer line  

Hallo Kilat,

Kort en krachtig: NEE !!! Je hebt geen pasfoto bij een VOA (Visum On Arrival).

Raymondvd53

On 23-02-2008 12:13 kilat wrote:
Hallo,
Een kort en simpel vraagje: heb je voor visum on arrivel ook pasfotos nodig? Nee toch, of vergis ik me?

Bedankt,
Kilat

vinkoert
User
spacer line

Hallo,
Ben eind januari terug van 7 weken vakantie,had een 60 dagen visum.
ben tussendoor via Batam met de boot naar S`pore gegaan maar(let-op), bij terug komst dan vervalt je 60 dagen visum dus moest een VOA halen. Geen enkel probleem was nog geen 5 min kwijt en kost slecht $ 25,- (+/- 20 )
Heb hier via Pelita 85 voor die Visum betaalt.

Oja binnenlandse vluchten, heb ik veel gedaan, kost ook geen drol en hele goede toestellen. een aanrader.

Hav a nice trip en kom gezond terug,
Pak Peter

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,088,453 topic views - 235,040 posts - 13,697 topics - 25,808 members - last post @ 20-11-2019 23:04 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,918,468 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com