indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

De huidige a.o.w.ers die weten het al staat in het blaadje.
Degene die na 1 januari 2015 65 jaar worden krijgen geen toeslag meer voor hun partner.
En uit betrouwbare bron hoorde ik ook dat in 2020 ook wat staat te gebeuren met de a.o.w.
Hoort zegt het voort.
Groet. Emoticon: Confused Emoticon: Confused

Shalom

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Joh,tegen de tijd dat ik 65 ben,als ik het gezond mag halen,dan is alles op en het lijkt me beter de oude sok weer te gaan vullen,dat schiet beter op. Emoticon: Bye bye

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 13-02-2008 21:58 Bokito wrote:
En uit betrouwbare bron hoorde ik ook dat in 2020 ook wat staat te gebeuren met de a.o.w.

Nou EN.
Dan gaan we allemaal naar de BIJSTAND. Emoticon: Yes!

Lekker zeg , heb je tientallen jaren premie betaald , en dan krijg je niks voor terug.
Goed het is omslagstelsel , maar toch wordt je belazerd .
Dus , CWI here we come Emoticon: Party!

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar 'Andere praat'

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 13-02-2008 22:26 sidia wrote:

...

Nou EN.
Dan gaan we allemaal naar de BIJSTAND. Emoticon: Yes!

Lekker zeg , heb je tientallen jaren premie betaald , en dan krijg je niks voor terug.

Om Sid het is inderdaad een omslagpremie, toen jaren geleden de regering deze regel die in 2015 ingaat sluipende wijs invoerde, hadden veel mensen geen kaas gegeten wat dit inhield, bovendien voor veel mensen een ver van hun bedshow.
Gaandeweg gaan de mensen die over 7 jaar 65 worden beseffen wat deze maatregel inhoud.
Om het wat duidelijker te maken:

Op dit moment krijgt iemand 688 Euro AOW, is zijn partner jonger dan 65, dan krijgt hij partnertoeslag, ook ongeveer 688 Euro.

In 2015 vervalt deze partnertoeslag, dan zal zo iemand naar de bijstand moeten om een aanvulling te krijgen tot het sociale minimum.

Dit gaat veel mensen overkomen omdat het merendeel van de mannen in Nederland een vrouw hebben die enkel jaartjes jonger is.

Maar veel mensen hebben een klein pensioentje, dus dan gaat die vlieger niet op, met andere woorden, iemand met een jongere partner krijgt 688 per maand en heeft daarbij ook nog een pensioen van 600 per maand, die heeft dus geen recht op sociale bijstand.
Die gaat op een houtje zitten te bijten met 1288 bruto per maand tot zijn partner ook 65 wordt, dan wordt zijn inkomen 688 + 688 + 600 = 1976,-
Vadertje Drees draait zich om in zijn graf.

Het komt erop neer dat mensen met een jongere partner braaf een pensioentje hebben opgebouwd om wat meer lucht te hebben met hun 65e hiervoor gestraft gaan worden.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 14-02-2008 10:45 Malam wrote:

...

In 2015 vervalt deze partnertoeslag, dan zal zo iemand naar de bijstand moeten om een aanvulling te krijgen tot het sociale minimum.

Dit gaat veel mensen overkomen omdat het merendeel van de mannen in Nederland een vrouw hebben die enkel jaartjes jonger is.

Maar veel mensen hebben een klein pensioentje, dus dan gaat die vlieger niet op, met andere woorden, iemand met een jongere partner krijgt 688 per maand en heeft daarbij ook nog een pensioen van 600 per maand, die heeft dus geen recht op sociale bijstand.

Kan je na gaan :
1.Je hebt tientallen jaar AOW premie betaald plus bedrijf pensioen)
2.Je (werkende) vrouw ook (plus PCGM pensioen)
3. Wordt je als werkende paar ook extra belast.

En dan heb je de pech om veel jongere partner te hebben .
Moet je ook lang wachten totdat je jongere partner uitbetaald krijgt.
En je kan ook niet naar de bijstand gaan (CWI) omdat je en vermogentje hebt (overwaarde van je volksvilla).

Kan iemand adviseren geven hoe je die regels kan ontduiken. ???
Je kan natuurlijk gaan migreren , maar ya het is niet zo makelijk als je gek ben op kroket van Febo , of gek ben op de Volendamse zure worst van Ome Jan.

Hier wordt vaak adviezen gegeven om de wetten / regels in Indonesia te kunnen omzeilen cq ontduiken.
Dus voor de verandering , kan men ook hier (goed bedoelde) adviezen geven aan een radeloze toekomstige migrant.

PS : om misverstanden te voorkomen , de advies is niet voor mij persoonlijk. Emoticon: Wink Emoticon: Party!
Zou het helpen als ik naar Frankrijk migreer en een Fransoos word ?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 14-02-2008 11:06 sidia wrote:

...

Zou het helpen als ik naar Frankrijk migreer en een Fransoos word ?

Moet u aan Ayaan vragen Om Sid Emoticon: Wink

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ja precies Malam, Ayaan is precies het voorbeeld van een geintregeerde economische vluchteling: puur eigenbelang en voor het eigen hachie zorgen.
Verder heb ik nooit begrepen wat dat mens voor Nederland betekent heeft.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Vreemde situatie.
Een kennis van mij werd vorig jaar 65, hij heeft een 25 jaar jongere vrouw uit Rusland gehaald, deze vrouw kwam met niets en kreeg na 5jaar de Ned.nationaliteit.
Daarvoor had deze kennis een huwelijk met een Poolse vrouw met 1 dochter.
Hij kende de mazen van de wet en door het huwelijk werd hij stiefvader, maar hij had deze vrouw al financiel ondersteund.
Hoe het kan weet ik niet,maar hij kreeg 16.000 gulden aan kinderbijslag met terugwerkende kracht[3 dubbel]

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 14-02-2008 11:28 merapi wrote:
Ja precies Malam, Ayaan is precies het voorbeeld van een geintregeerde economische vluchteling: puur eigenbelang en voor het eigen hachie zorgen.
Verder heb ik nooit begrepen wat dat mens voor Nederland betekent heeft.

Nederland op de voorpagina van wereldkranten en televisie plaats .
Dan kunnen uiteindelijk de wereldburgers weten waar Holland ligt en dat Holland niet dezelfde is als Denemarken.
Men zegt ook , negatieve publiciteit is ook publiciteit.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 14-02-2008 11:38 merapi wrote:
Vreemde situatie.
Een kennis van mij werd vorig jaar 65, ................

Zou die man aangetrokken kunnen worden om als financieeladviseur in onze forum.??
Zulke expertise hebben we nodig , i.p.v de vrijblijvende verhalen van diverse ervaringsdeskundigen.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nee, Om Sid is niet aan te raden.
Maar feit is wel dat dit land er vreemde maatstaven op na houdt.
De persoon in kwestie heeft een paar jaar bij de Marine gewerkt [baantje gekregen via zijn Antilliaanse oom, die toen directeur van het Antillenhuis was]
Na een paar jaar werd hij op wachtgeld gezet, vanwege geestelijke instabiliteit, hij gooide een schrijfmachine door het raam van het min.van Defensie en dat was iets te veel voor de ambtenaren.
Dus afgevoerd met een mooi wachtgeld, 23 jaar lang tot zn AOW.
Dus Poolse gezocht, geprofiteerd en weer naar Polen teruggestuurd.
Nu dus de Russin,die heeft een onechte zoon meegesleept uit Rusland en het hele verhaal begint weer opnieuw.
Wanneer wordt Nederland wakker?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen Merapi dat je vaak Indianenverhalen kan horen, vaak geloof ik die dingen pas als ze mij dat op papier laten zien.
De boel bedonderen is in Nederland ook niet zo moeilijk, ik wil ze hier niet eens noemen maar ik ken zat manieren.
Ik heb zelf altijd zonder de boel te bedonderen mijn eigen broek op kunnen houden en daar ben ik trots op, bovendien heb ik een broertje dood aan de korrupsie in Indonesiλ, dan moet ik mij ook in Nederland niet met fraude bezig houden.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 14-02-2008 13:07 Malam wrote:
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen Merapi dat je vaak Indianenverhalen kan horen, vaak geloof ik die dingen pas als ze mij dat op papier laten zien.

Helemaal met je eens Malam. Hebt het even nagevraagd, maar het verhaal komt heel onwaarschijnlijk over.
Moest onwillekeurig glimlachen bij het verhaal van merapi. Het ging over een typemachine-gooiende Antilliaan die daarvoor beloond werd met een riante bijstandsuitkering, en een Poolse en Russische vrouw. Ik suggereer niks, maar het is toch wel frapant dat zij het in haar voorbeelden elke keer heeft over allochtonen die de zaak besodemieteren. Emoticon: Bye bye

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 14-02-2008 13:07 Malam wrote:

1.De boel bedonderen is in Nederland ook niet zo moeilijk, ik wil ze hier niet eens noemen maar ik ken zat manieren.

2.Ik heb zelf altijd zonder de boel te bedonderen mijn eigen broek op kunnen houden en daar ben ik trots op, bovendien heb ik een broertje dood aan de korrupsie in Indonesiλ, dan moet ik mij ook in Nederland niet met fraude bezig houden.

1. Pertel es pertel es .

Mss kan je mensen helpen die buiten hun schuld niet meer naar den Oosten kunnen migreren.
Het is natuurlijk geen aanzetting tot fraudeleuze handeling , je kan gewoon beschouwen als omong kosong verhaal . Emoticon: Wink

2. Ik ook , zeker ikke , die altijd staat te sjei... oeps te zeuren over regels en wetten en zovoorts.
Maar nogmaals , het is toch wel zielig als een oude uitgewerkte indonesier Emoticon: Wink of indisch man die hun laatste levensjaren hun oude dag in den Oosten willen genieten , niet meer kunnen bali-nieren of java-nieren.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Nee dus OM Sid,
Er wordt al genoeg gebruik gemaakt in de mazen van de Nederlandse wet mazen bij de belastingdienst heb ik geen moeilijkheden mee, dat is namelijk je eigen inventiviteit en bovendien niet illegaal.
Frauduleuze handelingen t.a.v. hoe we illegaal de Nederlandse wetgeving kunnen omzeilen, met andere woorden de boel bedonderen, daar doe ik niet aan mee.
De keuze van de oude uitgewerkte Indonesiλr of Indisch man waar u het over hebt, moeten dat ook maar op eigen kracht doen.
Het was hun keuze om hun leven in Nederland in te pakken, zo is het leven.

Ongeveer hetzelfde dat ik de keuze heb gemaakt met mijn Poppy die een AOW tekort heeft, mijn keuze en ik verdom het om met kunstgrepen dit op te lossen, ik mag dan wel als havenarbeider voor sommigen een slechte naam hebben. maar ik kan een ieder recht in de ogen kijken Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Het zou toch te gek voor woorden zijn als we op deze site frauduleuze handelingen op gaan noemen terwijl we onze mond vol hebben over de misstanden in Indonesiλ.
Groet Malam

zieleffe
User
spacer line

Mijn pensioen zal er over een 1.1/2 maand uitgekeerd worden.
Het maximale van de AOW is € 964,00 bruto per maand, bijbehorende vakantiegeld is € 54,06 per maand
Dit is het Maximale AOW pensioen die je kan krijgen.....
Dan hebben ze het nog over een tegemoet koming van € 13,82
Het bedrag wordt meestal elk jaar gewijzigd..............
Van mijn ABP heb ik nog niet de bedragen mogen inzien.
Wel zijn ze mijn pensioen aan het uitrekenen 35 jaar ABP..
Duidelijker kan ik het niet maken......
Maar nu al vliegt het het geld al uit mijn handen Emoticon: Confused Emoticon: Nooo Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Pardi
User
spacer line

Om ziel en malam enz.enz.

Het volgende:

Het is leuk als je AOW en bedrijfspensioen uitgekeerd krijgt elke maand weer, je hebt het nu echt gehaald. Nu komt het........................

Mijn ervaring is de volgende: je moet nu ook geld op zij leggen om je jaarlijkse navordering aan de belastingdienst te betalen. Dat kost je ongeveer tussen de 8 en 12% van je pensioen en fonds uitkering + spaargeld.
Ik heb over 2007 voor het eerst kunnen merken wat of het me kost, gelukkig heb ik er rekening mee gehouden en 12% op zij gelegd elke maand. Oud collega's hebben dat niet en zitten vermoedelijk nu behoorlijk in de problemen.

Groet Pardi/Ab

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Sapolidi,
jou neem ik al helemaal niet serieus!
Ik weet dat je een hekel aan mij hebt, maar dat is jou zaak.
Je aantijgingen naar mij toe als moslimhater sloegen al nergens op, bovendien kun je niet goed lezen.
Ik heb het niet gehad mbt deze Antilliaan over een bijstandsuitkering, maar een wachtgelduitkering.
Dit werd door Defensie bepaald en verstrekt.
Steeds probeer je mij het imago te geven als vreemdelingenhaatster, is deze zwakheid het enige watr je kunt spuien en heb je nog enige intelligentie?
Gebruik je verstand Sapo,of haal anders de sapo lidi door je eigen hersens.
Je postings zijn puur cliche Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 14-02-2008 22:42 merapi wrote:
Sapolidi,
jou neem ik al helemaal niet serieus!
Ik weet dat je een hekel aan mij hebt, maar dat is jou zaak.
Je aantijgingen naar mij toe als moslimhater sloegen al nergens op, bovendien kun je niet goed lezen.
Ik heb het niet gehad mbt deze Antilliaan over een bijstandsuitkering, maar een wachtgelduitkering.
Dit werd door Defensie bepaald en verstrekt.
Steeds probeer je mij het imago te geven als vreemdelingenhaatster, is deze zwakheid het enige watr je kunt spuien en heb je nog enige intelligentie?
Gebruik je verstand Sapo,of haal anders de sapo lidi door je eigen hersens.
Je postings zijn puur cliche Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Ik heb je nergens van beschuldigd merapi, heb alleen vermeld dat ik onwillekeurig moest glimlachen . Als je je niet aangesproken voelt, hoef je ook niet zo kwaad te worden.
Die man waar jij het over had heeft, volgens jou, wel even 23 jaar een wachtgelduitkering gehad, is waarschijnlijk zelfs meer dan een bijstandsuitkering. In beide gevallen gaat het over een uitkering van de overheid. Is dus in dit geval een klein detail, maar je hebt gelijk dat het geen bijstandsuitkering was.
Als je onderstaand tabelletje van defensie even bekijkt dan is 23 jaar wachtgeld haast onmogelijk en zeker als je er ook nog bij verteld dat hij maar een paar jaar gewerkt had. Wie moet wie nou in dit geval serieus nemen merapi?

Je moet dus niet alles geloven wat ze je op je mouw spelden en als je het verhaal dan ook nog zelf gaat verspreiden, zonder erbij na te denken of het wel klopt, dan getuigt dat juist niet van intelligentie. En zeker van iemand die rechten heeft gestudeerd verwacht ik toch wel enige kennis op dat gebied.
Emoticon: Bye bye

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Ach zei die dan nog leven, hebben geen geld meer nodig.
Dus maak je er maar niet druk om. Emoticon: Confused Emoticon: Bye bye

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 14-02-2008 16:23 zieleffe wrote:
Het maximale van de AOW is € 964,00 bruto per maand, bijbehorende vakantiegeld is € 54,06 per maand

Dat is geen vetpot. Zal ik toch nog hard moeten werken voor mijn 65e want ik word ook nog eens decennia gekort op mijn AOW en mijn vrouw is (gelukkig) te jong om iets te kunnen vangen (naast het ev. afschaffen van de partnerstoelage). Moet wel gaan scheiden tegen die tijd om een single-AOW te krijgen en niet maar 50%. NL, waar ben je toch mee bezig?

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 14-02-2008 16:23 zieleffe wrote:
Mijn pensioen zal er over een 1.1/2 maand uitgekeerd worden.
Dit is het Maximale AOW pensioen die je kan krijgen.....
Dan hebben ze het nog over een tegemoet koming van € 13,82
Het bedrag wordt meestal elk jaar gewijzigd..............
Van mijn ABP heb ik nog niet de bedragen mogen inzien.
Wel zijn ze mijn pensioen aan het uitrekenen 35 jaar ABP..
Duidelijker kan ik het niet maken......
Maar nu al vliegt het het geld al uit mijn handen Emoticon: Confused Emoticon: Nooo Emoticon:
Click to see original image

Hierbij de juiste bedragen Om Ziel.

De AOW kent verschillende uitkeringsbedragen. De hoogte van uw uitkering hangt af van uw leefsituatie. Het AOW-pensioen wordt maandelijks uitbetaald.
Hieronder staan AOW-pensioenbedragen die gelden vanaf 1 januari 2008. Dit zijn de meest voorkomende AOW-bedragen. Deze gelden met name als u een volledig AOW-pensioen heeft en in Nederland woont.

Alleenstaande Alleenstaande ouder Gehuwden, geregistreerd partners, ongehuwden die een gezamenlijke huishouding voeren (beiden 65+) Gehuwden, geregistreerd partners, ongehuwden die een gezamenlijke huishouding voeren (jongste partner nog geen 65 jaar, geen toeslag) Gehuwden, geregistreerd partners, ongehuwden die een gezamenlijke huishouding voeren (jongste partner nog geen 65 jaar, volledige toeslag) Betaaldagen

Alleenstaande
-
Met heffingskorting
Zonder heffingskorting

Bruto*
€ 999,72
€ 999,72

Loonheffing
€ 0,00
€ 156,83

Bijdrage Zvw
€ 71,97
€ 71,97

Netto
€ 927,75
€ 770,92

* Het bruto bedrag is inclusief de tegemoetkoming AOW van € 14,86. De vakantie-uitkering bedraagt bruto € 53,68 per maand en wordt in de maand mei uitbetaald.

Terug naar boven
Alleenstaande ouder
-
Met heffingskorting
Zonder heffingskorting

Bruto*
€ 1.237,58
€ 1.237,58

Loonheffing
€ 26,66
€ 194,25

Bijdrage Zvw
€ 89,10
€ 89,10

Netto
€ 1.121,82
€ 954,23

* Het bruto bedrag is inclusief de tegemoetkoming AOW van € 14,86. De vakantie-uitkering bedraagt bruto € 69,02 per maand en wordt in de maand mei uitbetaald.

Terug naar boven
Gehuwden, geregistreerd partners, ongehuwden die een gezamenlijke huishouding voeren (beiden 65+)
-
Met heffingskorting
Zonder heffingskorting

Bruto (per persoon)*
€ 688,70
€ 688,70

Loonheffing
€ 0,00
€ 108,08

Bijdrage Zvw
€ 49,58
€ 49,58

Netto
€ 639,12
€ 531,04

* Het bruto bedrag is inclusief de tegemoetkoming AOW van € 14,86. De vakantie-uitkering bedraagt bruto € 38,35 per maand en wordt in de maand mei uitbetaald.

Terug naar boven
Gehuwden, geregistreerd partners, ongehuwden die een gezamenlijke huishouding voeren (jongste partner nog geen 65 jaar, geen toeslag)
-
Met heffingskorting
Zonder heffingskorting

Bruto (per paar)*
€ 688,70
€ 688,70

Loonheffing
€ 0,00
€ 108,08

Bijdrage Zvw
€ 49,58
€ 49,58

Netto
€ 639,12
€ 531,04

* Het bruto bedrag is inclusief de tegemoetkoming AOW van € 14,86. De vakantie-uitkering bedraagt bruto € 38,35 per maand en wordt in de maand mei uitbetaald.

Terug naar boven
Gehuwden, geregistreerd partners, ongehuwden die een gezamenlijke huishouding voeren (jongste partner nog geen 65 jaar, volledige toeslag)
-
Met heffingskorting
Zonder heffingskorting

Bruto (per paar)*
€ 1.362,54
€ 1.362,54

Loonheffing
€ 92,00
€ 213,33

Bijdrage Zvw
€ 98,10
€ 98,10

Netto
€ 1.172,44
€ 1.051,11

* Het bruto bedrag is inclusief de tegemoetkoming AOW van € 14,86. De vakantie-uitkering bedraagt bruto € 76,70 per maand en wordt in de maand mei uitbetaald.

Hierbij dus nog Uw ABP pensioen en eventueel het inkomen van Uw partner wat deels gekort wordt op Uw toeslag.

Misschien hebt U nog recht op zorgtoeslag ( en huurtoeslag)

Maar al vliegt het de pan uit er zullen altijd mensen zijn die het slechter hebben.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 14-02-2008 19:42 Pardi wrote:
Om ziel en malam enz.enz.

Het volgende:

Het is leuk als je AOW en bedrijfspensioen uitgekeerd krijgt elke maand weer, je hebt het nu echt gehaald. Nu komt het........................

Mijn ervaring is de volgende: je moet nu ook geld op zij leggen om je jaarlijkse navordering aan de belastingdienst te betalen. Dat kost je ongeveer tussen de 8 en 12% van je pensioen en fonds uitkering + spaargeld.
Ik heb over 2007 voor het eerst kunnen merken wat of het me kost, gelukkig heb ik er rekening mee gehouden en 12% op zij gelegd elke maand. Oud collegas hebben dat niet en zitten vermoedelijk nu behoorlijk in de problemen.

Groet Pardi/Ab

Begrijp ik niet helemaal, hoezo een navordering van de belasting, wordt er niets ingehouden op Uw AOW ?
Op een goede manier Uw aangiftebiljet inkomstenbelasting invullen, dan zou er toch nog een teruggave moeten volgen als U wat aftrekposten hebt.
Mogelijk hebt U een "ruime oude sok" of een "dikke appel voor de dorst"
waarvan U betalen moet.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
User
spacer line

Ja Yoke dat is een uitgebreid AOW bepaling die, wie ken het.
ik heb mijn situatie willen weergeven wat op mijn persoonlijk bericht was gericht.
Ik had die ambtenaar nog gebeld persoonlijk, en hem gevraagd uit te leggen , hoe het kan dat ik als alleen staande werd genoemd.
Dat komt dat ik nog een Moeder van mijn vriendin hier in mijn huis hebt, zij beurt ook nog AOW, en ze hebben mij daarmee ook de echt voordeel gegeven voor mij was dat het voordeligste.
Ik ben geen deskundige dus ik moet het van hen hebben die mij in behandeling neemt.
Ik zeg eerlijk heel vriendelijk aan de telefoon.
Ik geef mij nogal soms af op de ambtenaren, maar eerlijk is, dat ze je wel helpen, de goede mannier te gebruiken van je rechten.
Dus het is niet altijd kommer en kwel.
Ja als je een oude sok hebt, die vol zit, komen ze toch er achter, wat je zo al verteerd.
Want ze weten zoveel van je hoe je leeft ,en wat je al uitgeeft.
Neen niets kan je nog verbergen.
Maar ik heb nog al Hypotheek schulden dus heb aftrek voor het geen ik kan aftrekken.
Want zelf hoef ik dat niet meer, het ding is niet meer zo stijgerig, het hangt meer , maar ik kom niets te kort, op dat gebied
.Ik ben al eens gescheiden , en ze moeten ook geld zien.
Dat noemen ze eerlijk delen...........
Zelfs die Belasting consulent heeft nog al wat foefjes om de aftrek te bevorderen.
Zo is het leven, wel ingewikkeld allemaal , je mag tegenwoordig wel boekhoudkundige deskundige zijn, wil je alles nog kunnen volgen............ Emoticon: Yummie! Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Emoticon: Blush

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

94,618,867 topic views - 242,009 posts - 13,759 topics - 35,450 members - last post @ 15-10-2021 19:42 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,245,268 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com