indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sandy
User
spacer line

Is het mogelijk om met de boot naar Indonesia te reizen zo ja waar kan ik die boeken ---ik vraag dit omdat mijn oom niet durft te vliegen en hij zou graag Indonesie terug zien na 50jaar.Bedankt

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Er zijn rederijen die passagiers meenemen, bellen en vragen, je betaalt dan een bedrag voor accomodatie. Wel leuk hoor als je de tijd hebt.

Veel succes

It's only kinky the first time.

Stoneriver
User
spacer line

Nou, ik wens je Oom een goede (lange) reis. Is het niet beter dat hij in een simulator van zijn vliegangst afkomt?

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

lange reis? Afhankelijk van de rederij en het schip waarop je meekan, 2 to 3 weken.
Tegenwoordig eerder 2 dan 3.

Laatste keer dat ik op deze wijze onderweg kostte toen, 15 gulden per dag.
Een schijntje gezien de acccommodatie en het eten en drinken. Het is nog steeds goedkoop, alleen moet je de tijd hebben. En de bemanning waardeert wel een nieuw gezicht in de mess.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 05-02-2008 20:23 oyibo wrote:
Laatste keer dat ik op deze wijze onderweg kostte toen, 15 gulden per dag.
.

En met welke maatschappij. ?Je bent een soort paying guest als je de prijs ziet.
Ik heb in het verleden ook zo' n reisje willen maken,weet ook dat je toen met Djakarta Lloyd schepen mee kan gaan.
Had ooit 1 maand met een Pelni schip in Indonesia meegevaren. Het eten was vroeger ook al goed te noemen .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Sidia,

Met Holwerda.
Dat is alweer een jaar of wat terug, maar het is nog steeds mogelijk als passagier op vrachtschepen. Je moet alleen kontakt met ze opnemen.
En vragen naar bestemmingen en prijs per dag.

P.M.B.
User
spacer line

Op www.cargoshipcruises.nl vind je genoeg mogelijkheden om per schip de wereld over te gaan. Reken echter wel op euro 90 per dag. De eerder genoemde 15 gulden per dag is waarschijnlijk wel van heel lang geleden.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nou was ik even nieuwsgierig geworden naar de prijzen per dag.
En heb even wat rond gebeld, maar 90 euro per dag is mij niet berekend.

Als er bedrijven tussen zitten zou het best kunnen.
Maar bedrijven als P&O met de juiste ingangen levert al snel hele andere bedragen op, ook DFDS bijvoorbeeld.

Dus 90 euro hoeft het niet te kosten. Dat is wel erg hoog. Blijkt uit vergelijkend waren onderzoek.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

58,122,478 topic views - 226,759 posts - 13,598 topics - 18,415 members - last post @ 25-05-2018 22:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

100,728,128 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com