indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Voormalig president Suharto overleden
De voormalige president van IndonesiŰ Soeharto is zondagmorgen overleden. Dat heeft de politie meegedeeld, aldus Indonesische media. Soeharto had eerder in de nacht van zaterdag op zondag voor de tweede keer last van het uitvallen van meerdere vitale organen tegelijk. Hij moest worden gereanimeerd.
Lees verder , klik op de titel

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Dat is snel Jeroen. 13.10 Soeharto tutup usia.
Belasungkawa.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Jah, je hoort nog eens wat Emoticon: Wink

Dat de beste man dan maar in vrede mag rusten.

Ho Lee Fuk

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Innalilaahi Wa Innalilaahi Rořiun.

Semoga Tuhan YME memberikan keringanan pada almarhum.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

zieleffe
User
spacer line

Het staat in alle internet pagina's van kranten.
Maar ik ben aan het zoeken op de Indonesische site , daar hebben ze vrij dus daar werken ze niet op minggu, dus staat er niets van vermeld.
Kijk zelf maar...............
Eindelijk verlost van zijn ziekte, die lijkt tot het onenigheid zou blijven bestaan.
Maar toch heeft hij zijn adem voor het laatst vandaag uigeblazen. Emoticon: So funny ¸27-01-2008 Emoticon: Laugh out loud

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Ome Ziel.
Een tijdje geleden heeft iemand (ik dacht ene Zieleffe) een site van alle indonesische kranten in indahsenia geplaats .

http://www.kidon.com/media-link/id.php

Coba even kijken. Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ik zit net op het net in verschillende Indonesische kranten te lezen. Het staat er wel degelijk in: Kompas, Surya, Harian Berita Sore. Ook alle TV-stations zenden al vanaf een paar uur geleden tot op heden nieuws uit over het overlijden van Soeharto en documentaires over zijn leven.

Hitami
User
spacer line

Detik.com allemaal over Soeharto

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nou Ziel, volgens mij hebben de meeste grote Indonesische websites het nieuws binnen het uur gebracht.

Ho Lee Fuk

zieleffe
User
spacer line

Kijk voor 10,22uur ben door verschillende kranten gesurft maar zag geen bericht er iets van staan.
Ja inmidddels nu wel....
rond 8 uur ned tijd was hij over leden, rond 10 uur ben ik aan het surfen gegaan, en zag al bij het openen van mijn vaste pagina al dat Soeharto was overleden.
EN toen ben ik gaan surfen op de indonesisiche website, en las tot mijn verbazing er niets van, terwijl ik verschillend news pagina's had geopend...... Emoticon: Yes! Emoticon: Wink Emoticon: Stupid

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nu op vrijwel alle zenders 'geschiedenis-les' vermengd met beelden van eerder vandaag. Boeiend omdat voorbij te zien komen moet ik zeggen.

Morgen de begrafenis en daarna zal het wellicht nog lang onrustig blijven. Wie weet komt er nog iemand naar buiten met een of ander geheim nu hij overleden is. Zou mij niets verbazen in ieder geval.

Ho Lee Fuk

zieleffe
User
spacer line

JA zelfs hier om 12 uur journaal, een uitgebreid bericht, hoe hij in 1965 aan de macht kwam enzv.
Een korte terug blik over 30 jaar .
Ook op het journaal van Belgie om 13,00 uur, een uitgebreide berichtgeving.
Ja het leeft hier ook wel, dus de komende dagen zullen we er meer over horen, en zien............ Emoticon: Worship Emoticon: Blush

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Over een jaar of vijf zal Indonesie wel een nationale held bij hebben, en zullen veel steden inmiddels wel een Jl. Gen. Suharto hebben.

Ho Lee Fuk

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Kita orang semua berdosa ..... mohonlah Pak Suharto dapat bagian sendiri juga ....

AnisJ.

'Ahu kura ahia, mansia nia'

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Yep, yazeera, cnn en bbcworld zijn overgeschakeld van het world economic forum in Davos naar Suharto

Begin de details te vergeten

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

94,618,867 topic views - 242,009 posts - 13,759 topics - 35,450 members - last post @ 15-10-2021 19:42 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,245,530 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com