indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Het schijnt dat Jamie Eshan (de ex-muslim) ook een film wil maken over de Islam.

Het zou een tekenfilm moeten worden en hij zou in april uit moeten komen.

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 26-03-2008 20:49 Nemesis wrote:
Het schijnt dat Jamie Eshan (de ex-muslim) ook een film wil maken over de Islam.

Ook op 1 april? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 26-03-2008 20:16 Nemesis wrote:
Volgens mij is het verbranden van vlaggen typisch voor inspelen op onderbuik gevoelens.

Heb ik dat verbranden van die vlaggen dan goedgepraat soms?

Jantje weet drommels goed waar hij het over heeft.

Wat nog niet wil zeggen dat hij gelijk heeft.
Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 26-03-2008 20:19 Nemesis wrote:
"Wilders vraagt geld om kosten film te dekken"

[Het lijkt er op dat het einde van de wilders film dichtbij is.

Aan jou nu de schone taak om met de collectebus rond tegaan. Op dit forum zijn een paar ondernemers die hiervoor beslist diep in hun buidel willen tasten. Je moet wat over hebben voor de goede zaak nemesis. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 26-03-2008 20:49 Nemesis wrote:

Pas op Nemisis, dat je stoel niet glibberig wordt Emoticon: Nice

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Het zou wel leuk zijn als beide filmpjes tegelijk uitgezonden worden.

Heb ik wat te Zappen! Emoticon: Party!

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Ik heb wat gezien van de Wilder film Fitna. Emoticon: Party!

Het lijkt erg mee te vallen. Het is hoofdzakelijk een aaneenschakeling van moslimterreur beelden en woeste uitspraken van exterme muslimleiders. Zeg maar een verzameling van wat al eerder op het nieuws is geweest, maar dan nu aan elkaar geplakt. Strafbaar binnen Nederland zal het niet zijn, was de melding.

Het is te hopen dat hiermee de kous af is en het met een sisser afloopt.

Dutchess
User
User icon of Dutchess
spacer line

Zie verder geen onwaarheden of lees kwetsende proza.
Wat ik wel zie af en toe hoop geweld, dat iedereen wel kent. Aangericht door? Juist! En dit alles op basis van ideologie? Emoticon: Nooo

Los ervan, film vertolkt niet alleen mening van Wilders maar van diegenen waardoor hij nu juist met 9 zetels in de kamer zit. Vermoed dat het er over een jaar of wat wel meer zullen worden.

http://www.elsevier.nl/opinie/(...)nr/199076/index.html

En lees vooral ook de reacties

Emoticon: Worship

wablief?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik denk dat het gezonde verstand van mensen die op Abu Wilders hebben gestemd zal zegevieren en dat hij hetzelfde zal eindigen als zijn voorganger de heer Janmaat.
Zijn teksten uit een aantal soerah's uit de Koran zijn volledig uit zijn verband gerukt, hij gebruikt een foto van een rapper die Mohammed B. moet voorstellen, de Deense tekenaar van de cartoons die hij gebruikt overweegt stappen tegen hem te nemen en zijn partij zou in geldnood zijn gekomen door dit filmpje wat voor mij niet meer en minder is als een aanéénschakeling van een stelletje extremistische idioten die hij van internet heeft geplukt.
Storten maar, gironummer 4711, t.n.v. Pipo de Clown.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Er wordt gesproken over misleidende toestanden.
En vooral in die landen die de Islam als hoofd van hun verplichte wetten maakt.
Dat is een gegeven dat kan door niemand ontkend worden.
Het aller- ergste aan is, dat men hun eigen volk daarmee misbruikt, en hen niet die waardige zelfrespect geeft die zo broodnodig is om ontwikkeling van de mens te verrijken.
Waardoor je een paradijs op aarde maakt.
Atutaleb sprak wijze woorden, hij wil dat Nederland een goed land word, die niet geterroriseerd word door Marokkanen die zich hier als criminelen gedragen.
Kijk hij neemt het voortouw, daardoor maakt hij de weg open om eerlijk te discussiëren.
Want hij zelf komt van Marokkaanse ouders het is zijn afkomst dus die recht heeft hij dat te benoemen.
Dat heb ik die linkse kerk nog nooit zien zeggen laat staan gehoord.
Nu mag de discussie losbarsten, als respect voor hen die het goed voor hebben met de mens als centrale middel punt.
Niet God niet Allah als centraal plaatsen maar de mens die met elkaar door een straat, en door een deur moeten kunnen rijden, lopen. Emoticon: Frustrated Emoticon: So funny Emoticon: Nooo Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Heb journaal gekeken , en flitsen gezien.
Geprobeerd op internet te kijken.Lukt niet , traag.
Dus heb lekker gekeken naar de film van Steven Seagal.
Je Zus nog aan toe , wat is die man oud en dik geworden.
lijkt wel John Wayne op zijn oude dag .

Heb pas Pauw & Witteman gekeken.
Film komt zo , film komt zo.Wat bleek , een afknapper seh .
En dan die oude wetenschapper , lijkt wel of hij aan vroegtijdige alzheimer lijdt.
In ieder geval , kan de wereld zien hoe menir W zijn broddelfilm geproduceerd heeft.

Zag ook een artikel dat de Human Right commissie van de V.N. een resolutie aanvaarde.

Jumat, 28 Maret 2008 | 03:44 WIB
JENEWA, JUMAT - Dewan Hak Asasi Manusia PBB hari Kamis meloloskan sebuah resolusi yang mengecam penggunaan media untuk "mengobarkan aksi kekerasan, ketakutan atau sikap tidak toleran serta diskriminasi" terhadap Islam atau agama-agama lain.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 28-03-2008 00:56 zieleffe wrote:
Niet God niet Allah als centraal plaatsen maar de mens die met elkaar door een straat, en door een deur moeten kunnen rijden, lopen. Emoticon: Frustrated Emoticon: Smile Emoticon: Nooo Emoticon:

Vreemd dat uit jouw mond te horen zieleffe. Als jij iemand verdenkt dat die links is, dan sla je al op tilt en sta je meteen klaar met een stoot vooroordelen.
En al jouw geposte anti moslim-cartoons getuigen ook niet echt van iemand die de medemens centraal plaatst.. Emoticon: Bye bye

Jantje
User
spacer line

On 27-03-2008 01:59 sapolidi wrote:

...

Aan jou nu de schone taak om met de collectebus rond tegaan. Op dit forum zijn een paar ondernemers die hiervoor beslist diep in hun buidel willen tasten. Je moet wat over hebben voor de goede zaak nemesis. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Dat die film niet beledigend/godslasterend zou zijn was voor ieder normaal denkend mens al lang duidelijk. Wilders is geen havenarbeider, stinkvogel, mongoolse baviaan met hersens als een walnoot of wat dies meer zij...
Mijn respect voor deze man stijgt met de dag en ik heb besloten om hem ook financieel te gaan steunen. Deze man weet hoe het moet in Nederland. Het land moet zijn eigen identiteit weer terugkrijgen en vechten tegen overheersing door deze eeuwenoude primitieve importcultuur die zich gesteund weet door links.
Die Harry de Winter moet maar een poosje op het schijthuis gaan zitten met z’n gevoelige onderbuik en als tie doortrekt niet tegen de stroom op proberen te zwemmen.
btw. als ik zo jouw posts lees merk ik dat je altijd erg moet lachen om je eigen grappen...

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Wilders zal blij verrast zijn met de onverwachte donatie in Indonesische Rupiah !
Met als bijkomend voordeel dat de overschrijvingskaarten afdoende ruimte bieden om jouw mededeling kwijt te kunnen.

Staat erg leuk op z'n bankafschrift.
Als je het respect in verkorte vorm doet, is er genoeg ruimte voor de mededeling
"en de groeten van Jantje"

It's only kinky the first time.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 28-03-2008 06:27 Jantje wrote:

Mijn respect voor deze man stijgt met de dag en ik heb besloten om hem ook financieel te gaan steunen . Deze man weet hoe het moet in Nederland. btw. als ik zo jouw posts lees merk ik dat je altijd erg moet lachen om je eigen grappen...

En nu moet ik toch weer lachen jantje. Jij blijft echt op mijn lachspieren werken.
Het geld dat je naar Wilders hebt overgemaakt ga je toch niet inhouden op het loon van jouw personeel? Ik zie je nml. op dat gebied tot alles in staat.
Heb je trouwens al nageplozen of zo'n financiële donatie ook aftrekbaar is voor de belasting?. Per slot van rekening blijf je natuurlijk wel een kleine ondernemer..Kom effe niet meer bij jantje. Zie het met grote letters al voor me: DEZE FILM IS TOT STAND GEKOMEN DANKZIJ DE GELDELIJKE STEUN VAN JANTJE UIT INDONESIË. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ach Sapolidi,
Jantje loopt nu het risico dat hij of zijn familie slachtoffer worden van de vrijheid van menings uiting. Ik denk eigenlijk dat als Jantje z'n vrouw of kinderen slachtoffer worden de donaties opeens een stuk minder worden, maar zoals Jantje al zelf aangaf, het mes snijdt aan twee kanten. Dus niet zeuren en gewoon doneren Emoticon: Smile

Ik hoop het niet voor Jantje, maar even kijken of zijn princiepes dan nog even hoog staan. Wedden van niet? Jantje kraamt hier onzin uit. Ik hoop niet dat hij daarvan de rekening gepresenteerd krijgt. Hij weet niet waar hij het over heeft. Maar zoals al eerder gezegd, onwetend. Tot de rekening komt.

It's only kinky the first time.

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Zo te zien was de Fitna wel heel erg low budget, dus met een beetje donatie van onze Jantje zal er al snel een deel 2 komen.

Ik hoop dat het tweede deel dan wel wat meer originele beelden bevat en over de situatie in Nederland gaat.

Misschien dat het dan toch nog goed komt met de broodnodige discussie over de Islam is Nederland.

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Wat betreft de broodnodige discussie kunnen we een voorbeeld nemen aan Turkije. Kijk daar wordt echt gepraat over wat de grenzen zijn tussen geloof en de seculiere maatschappij.

Bij deze mijn bijdrage op de nodige discussie:

Hoofddoeken e.d.
Hoofddoekjes zijn een symbool van de politieke Islam en horen derhalve niet thuis op scholen, ambtenaren en binnen bedrijven. Werk is werk en geloof is geloof. De intelligentsia in Turkije ziet dat heel helder. Een ambtenaar met een hoofddoek zal altijd een dubbele boodschap uitdragen: ik vertegenwoordig de staat en Allah. Dat kan dus niet.

Boerka’s e.d. zouden natuurlijk helemaal verboden moeten worden. Men beroept zich op religieuze redenen, maar die zijn er helemaal niet. Het staat nergens in de Koran en volgens de overgrote meerderheid van de Moslims is het niet nodig of zelfs maar gewenst.

Hoofddoek dragen op een identiteitsbewijs moet natuurlijk verboden worden. En als je een uitkering wilt hebben mag je niets doen wat het vinden van werk belemmert. Een hoofddoek doet dat in Nederland, dus korten op de uitkering zou moeten volgen.

Importhuwelijken.
Als iemand 2 paspoorten heeft van land 1 en 2 en trouwt met iemand uit land 2 dan lijkt het me logisch dat ze in land 2 gaan wonen, daar ze beiden reeds een band hebben met dat land.

Imams
Imams zouden verplicht moeten worden Nederlands spreken en preken in de Moskee. Als er sprake is van Imams die de integratie negatief beïnvloeden dan zouden deze per direct uitgewezen moeten worden of als ze alleen een Nederlands paspoort hebben uit hun functie gezet worden.

Islamitisch onderwijs
Binnen het Nederlandse onderwijs moet de voertaal Nederlands zijn. Gebruik van buitenlandse talen, behalve bij les in die talen, moet voor de lagere en middelbare school verboden worden. De hoeveelheid tijd die aan geloof besteed mag worden moet beperkt zijn en duidelijk vastgelegd worden. (Geldt natuurlijk ook voor christelijk onderwijs). Onvoldoende score op de CITO toets moet direct aanleiding zijn tot overheidsingrijpen. Gezien de huidige problemen met Islamitisch onderwijs zou dit type onderwijs beter helemaal verdwijnen, waarbij de leerlingen naar keuze les in religie zouden kunnen krijgen na de schooluren. Waar het om gaat is dat alle kinderen gewoon goed onderwijs krijgen waarmee ze uiteindelijk de arbeidsmarkt op kunnen.

Jantje
User
spacer line

Beste Nemesis,
Fitna was eigenlijk niks. In die zin dat er niemand beledigd werd afgezien van hen die er naar zoeken. Niet dat dat moet, maar Fitna laat gewoon zien hoe het is gesteld met de islamitische cultuur in nederland en in de wereld. Christenen hebben die uitwassen met de religie al eeuwen geleden aan den lijve ondervonden en zijn reeds geevolueerd. Die islamisten echter lopen nog op z’n minst 100 jaar achter. Ze kunnen niet meekomen in een moderne maatschappij, en de Nederlandse bevolking wordt daar slachtoffer van. Zie de degeneratie van het het onderwijs in Nederland. Zonder dat soort nu voor hun neus te stoten zou ik wederom willen voorstellen dat deze gaan demonstreren voor een genereuze vertrekpremie want ze zullen/kunnen hier (in Nederland) nooit aarden. Multicult lukt niet met deze regering. Lukt wel in Singapore. Waarom? Daar is leiderschap en dat ontbeert Nederland juist. Ben ervan overtuigd dat het onder Wilders beter wordt.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 28-03-2008 19:37 Jantje wrote:
Daar is leiderschap en dat ontbeert Nederland juist. Ben ervan overtuigd dat het onder Wilders beter wordt.

Moet Balkenende Ome Lee als voorbeeld nemen ?
Moeten de Nederlanders de Singaporezen als voorbeeld nemen ??? ?

http://www.sustainer.org/dhm_a(...)cle=vn210singaporeed

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

senior
User
User icon of senior
spacer line

onder Wilders word het beter? ben bang dat we dan over een aantal jaren de Nederlanders horen zeggen: "dat hebben wiij niet geweten/dat wisten wij niet"

Ik geloof dat er in de vorige eeuw ook gezegd werd "das haben wir nicht gewust"

hati hati, pelan pelan

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 28-03-2008 19:37 Jantje wrote:
Beste Nemesis,
Multicult lukt niet met deze regering. Lukt wel in Singapore. Waarom? Daar is leiderschap en dat ontbeert Nederland juist. Ben ervan overtuigd dat het onder Wilders beter wordt.

De lolbroek van het forum heeft weer gesproken. Als jantje ergens van overtuigd is dan weet je al van te voren dat het onzin is.

Zowel de VN als de Raad van Europa zijn niet zo gecharmeerd van onze blonde vriend. En over de Islamitische wereld zullen we het even maar niet hebben.
Het zit er dus dik in dat wij met Wilders als onze grote leider in een politiek en economisch isolement terecht zullen komen, want zijn rare fratsen zullen door serieuze politieke leiders niet erg op prijs gesteld worden. Wordt Nederland niet echt beter van dunkt me. Jantje heeft gewoon makkelijk praten, die zit in een laag-loon land de multinational uit te hangen en ons hier in Nederland te dicteren wat het beste voor ons is. Wees eens eerlijk jantje, dit meen je toch allemaal niet echt serieus he?
Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 28-03-2008 19:00 Nemesis wrote:

Bij deze mijn bijdrage op de nodige discussie:
bla..bla...bla...

Discussie??? Ik lees alleen maar verboden . Fijn uitgangspunt voor een gesprek. Kan wel raden uit welk partijprogramma jij dit allemaal gepikt hebt.
Ik zou zeggen, veel succes ermee. Emoticon: Bye bye

Jantje
User
spacer line

On 27-03-2008 22:02 Dutchess wrote:
Zie verder geen onwaarheden of lees kwetsende proza.
Wat ik wel zie af en toe hoop geweld, dat iedereen wel kent. Aangericht door? Juist! En dit alles op basis van ideologie? Emoticon: Nooo

Los ervan, film vertolkt niet alleen mening van Wilders maar van diegenen waardoor hij nu juist met 9 zetels in de kamer zit. Vermoed dat het er over een jaar of wat wel meer zullen worden.

http://www.elsevier.nl/opinie/(...)nr/199076/index.html

En lees vooral ook de reacties

Emoticon: Worship

Helemaal mee eens Dutchess. Die reacties liegen er niet om. Hier ten overvloede een van mijn favorieten:

De reacties zoals die van het kabinet, de EU en andere "leiders" hier in Europa doen het ergste vrezen. Zij buitelen over elkaar heen om de moslimwereld naar de ogen te zien, de hielen te likken en zijn duidelijk bereid onze cultuur op te offeren aan de Islam-ideologie, een ideologie die net als het communisme naar wereldoverheersing streeft en geen middelen zal schuwen dit te bereiken. Ik ben bang dat Wilders een roepende in de woestijn zal blijken, wel begrepen en gehoord door het volk maar volledig ontkend door de olichargische kliek die aan de macht is. Arm Nederland, arm Europa.

Dutchess
User
User icon of Dutchess
spacer line

Over 1 ding kunnen we het eens zijn: Geert is wereldberoemd, alhoewel, eerder wereldberucht. A celeb.
ala Paris Hilton en Mandela.

Volgende film van Geert: vermomd als vliegende reporter kris kras door alle provincies, microfoon in de hand
en gewoon mensen uit alle lagen van de bevolking ondervragen wat ze van de door hem verfoeide ideologie denken.
Vervolgens die beelden uitzenden.
Nou nou nou zijn alle rapen gaar want dan heb je echt een beeld van hoe onze samenleving over de islam (of moslims) denkt.
En dan zijn de verworven zetels in de kamer gemakkelijker te verklaren.

Tussen haakjes, ik heb ook de neiging moslim en islam op de grote hoop te gooien.
Maar waarom zou ik en/of Jan met de Pet zich hierin moeten verdiepen? In Verweggistan malen ze er ook niet
om wie/wat protestants/gereformeerd/hervormd/katholiek/agnost of wat dan ook is onder en boven de rivieren binnen dit polderlandschap.

JPB + consorten kijken de hele problematiek gewoon weg. Ik weet ook wel waarom. Er spelen teveel economische
belangen een rol. Is ook wat voor te zeggen.

Tuurlijk staat een minister van Indonesie vooraan om de film van Geert te veroordelen.
Ziet wel de splinter in iemand's oog, maar niet hoe het in zijn eigen timmerwinkel aan toe gaat, waar van alles mis is.
Wil iemand dit hier ontkennen? Nou dan reken ik je tot de categorie blind paard.

Wat ik ook wel bijna hypocriet vind is dat Verdonk en Camp zich zgn distantieren van Geert's spinsels.
Zie weinig verschil tussen wat zij zeggen en Geert, hoogstens dat Geert de klare taal van het volk spreekt
en die andere 2 er een quasi intellectuele draai aan geven.

Ik geloof dat binnen de bijbel ook allerlei passages voorkomen over dood en verderf. Wat te denken van het vagevuur en een hel bijv.
Kan me niks gezelligs bij voorstellen.
Mag iemand me hier uitleggen waarom bepaalde passages uit de Koran anno 2008 wel dodelijk letterlijk worden opgevat?
Ik refereer hierbij naar de beelden op Youtube, waar ik eerlijk gezegd mijn hoofd bij afwend en zelfs geluid bij afzet. Te gruwelijk
voor woorden.
En reken maar dat die beelden vastgenageld zitten in de hersenspan van menige nederlander en imo niet alleen van de PVV adepten.

Ik polariseren? Stigmatiseren? Ik constateer alleen feiten. Ben nog niet eens een Wilders' adept.

Zo moest ik even kwijt.

Fijne Zondag!
Emoticon: Party!

wablief?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

72,340,867 topic views - 232,741 posts - 13,675 topics - 22,520 members - last post @ 18-06-2019 19:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,614,954 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com