indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Hierbij wat info over grote projecten die (weer) worden opgestart.

De regering heeft, gezien de herwonnen economische stabiliteit, gedurende de laatste maanden grote infrastructuurwerken, die gestopt waren tijdens de economische crisis opnieuw opgestart, samen met een aantal nieuwe.

Zo werden werken hervat aan de toren van Jakarta die het hoogste gebouw van de wereld zou moeten worden (558 meter) tegen 2010.

De bouw van een brug tussen de eilanden Java en Madura werd begonnen.

Het Ministerie van het Plan onderzoekt een project van een spoorwegtunnel van 33 km onder het Nauw van de Sonde (tussen Java en Sumatra) wat tussen 4 en 6 miljard EUR zou kosten.

Twee projecten van vergassing van vloeibaar natuurlijk gas zijn ter studie, één voor Cirebon en het andere voor een nog te kiezen haven in Oost-Java.

Een protocol werd getekend voor de constructie door Hitachi van een monorail in Jakarta.

Tenslotte voorziet het nationale elektriciteitsbedrijf de constructie van 72 waterkrachtcentrales gedurende de volgende 10 jaar met een totale capaciteit van 7380 megawatt.

Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

hebben ze nog personeel nodig dan?

gr rob

like to live in ID,but it takes a while to get there

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 23-08-2004 18:49 reuveul wrote:
hebben ze nog personeel nodig dan?

gr rob

50 miljoen werklozen, dus personeel genoeg zou ik zeggen. Emoticon: NOFI, maar ik neem aan dat je niet als bedieningspersoneel in een kantoor, resto of hotel wil werken.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Jeroen, je vergeet nog een project dat is opgestart.....dat van ons!
We gaan de komende 2 jaar een software ontwikkelbedrijf opzetten in Jakarta. Natuurlijk voor de lange termijn, maar 2 jaar duurt de opstart fase (investeren, marketing, kantoor, mensen aannemen en opleiden etc blabla).
Groetjes,
Johan

Begin de details te vergeten

Confy
User
User icon of Confy
spacer line

Johan laat me eens weten via de mail hoe het daar gaat. ik heb namelijk ook een aantal ideeen in die richting. Ben op dit moment in NL een bedrijf aant opzetten.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Confy,
Wat wil je weten? Hoe je daar een bedrijf opstart? Wat je kunt doen daar?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 24-08-2004 11:17 JohanN wrote:
Jeroen, je vergeet nog een project dat is opgestart.....dat van ons!
We gaan de komende 2 jaar een software ontwikkelbedrijf opzetten in Jakarta. Natuurlijk voor de lange termijn, maar 2 jaar duurt de opstart fase (investeren, marketing, kantoor, mensen aannemen en opleiden etc blabla).
Groetjes,
Johan

Hehe, ja dat ook natuurlijk Emoticon: Cooool

Confy
User
User icon of Confy
spacer line

Die brug bij madura heb ik wel gezien, ze zijn volgens mij ook een hele snelweg daarvoor aant bouwen in het zuiden van SBY...

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Jeroen, tis mar dagge ut wit Emoticon: I love it Emoticon: Cooool
Groetjes, Johan

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Wat ben je aan het opzetten Confy.Mail je me terug op
sidhi.astu1Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.planet.nl
of hagen763Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.planet.nl
Dank je

Umberto( kijk even op mijn website) Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,889,770 topic views - 236,224 posts - 13,703 topics - 27,545 members - last post @ 25-01-2020 22:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,707,406 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com