indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

koening
User
spacer line

Beste Lezers,

Zoals jullie inmiddels op dit forum hebben kunnen lezen werk ik op dit moment voor een visumburo in Denpasar op Bali.

Een van mijn werkzaamheden houdt ook in het adviseren bij het oprichten van verschillende bedrijven hier,( bijv. CV/PT/PMA)

Hierbij ben ik in contact gekomen met een bedrijf die orginele Vespa's exporteert naar onder andere Europa.
Dit zijn orginele Vespa's en ze worden door het bedrijf ook opgepimpt met de orginele onderdelen.
Zij hebben verschillende types bouwjaren in allerlei kleuren.
De prijzen zijn hier aanzienlijk goedkoper dan in Nederland en er zijn grote vooraden van.
Willen jullie hier meer inormatie over hebben, email mij dan even op emailadres: mimpibaliRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.balict.net.

met vriendelijke groet,

Jan Hofman

Jan Hofman, manager Nuriani Roof Garden Guesthouse, Padang Tegal Ubud Bali

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hey Jan, is er al iets van openbaar? Een website ofzo?

Begin de details te vergeten

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

www.vespa-antic.com

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 20-01-2008 05:10 Yogya-Bali wrote:
www.vespa-antic.com

Beautiful white Vespa. Emoticon: Laugh out loud

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

koening
User
spacer line

De website van dit bedrijf is in ontwikkeling.
Het is een gerenomeerd bedrijf die veel ervaring heeft met het exporteren van Vespa's. Ik heb een aantal voorbeelden die ik naar jullie toe kan emailen.
Is hier serieuze belangstelling voor email mij dan even naar mimpibaliRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.balict.net, dan zal ik ze snel mogelijk naar jullie emailen.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Gaat het hier om de vespa's van Menno?

koening
User
spacer line

Nee, het bedrijf is in balinese handen.

mike11
User
spacer line

hallo jan,

Het balinese bedrijf die vespa exporteert heeft die een website.

groetjes mike Emoticon: Bye bye

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Mike11,

In YB's reply, www.vespa-antic.com

Je moet voor deze site wel een enorm abstractie vermogen hebben.

It's only kinky the first time.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Oude topic maar ach dat zijn die vespa's waarschijnlijk ook! De vespa's hier in Indonesie hebben te weinig vermogen! Het betreft hier vespa's met 100 of 125 cc das geen handel in den Nedrlanden!! Een vespa met minimaal 250cc of hoger en dan bouwjaar voor 1978 das pas handel. Niet te krijgen hier in Indonesie dus.....

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

Wat is de prijs van die vespa's als ik vragen mag.

En wat zou men naar indonesiŽ kunnen gebruiken, zo kon ik laats een 7stuks oudere diepvriezers aan een belachlijk prijsje krijgen van iemand die renoveerde.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Oude diepvriezers krijg je Indonesie niet meer binnen, dit ivm dumpen van oude zaken uit buitenland. Enkele jaren geleden hebben ze dit aan banden gelegt en veel zaken als bv. oud papier en oud witgoed mag niet meer geimporteerd worden in Indonesie.

Prijzen van die Vespa's hier, varieerd, voor een mooie opgeknapte al gauw een vanaf prijs rond de 6 a 7 juta. (voor 100/125cc betalen ze in NL niet meer dan dit bedrag)

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Ik weet nog van 6 jaar geleden dat de Vespa Scooter nieuw werd verkocht in de Jalan Malioboro in Yogyakarta, de prijs was toen ongeveer IDR 12 miljoen, de koers van de Euro t.o.v. de Rupiah was destijds net iets minder dan 8.000.
Volgens mij was het import uit ItaliŽ.
Ik weet niet of die zaak er nog is.
Na wat zoeken bij Google kom ik uit bij de volgende website: http://www.asia.piaggio.com/ve(...).php?hCountryCode=ID
Daar blijkt dat Vespa inderdaad nog nieuw wordt verkocht in IndonesiŽ.
Jan

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Ik begreep uit deze topic dat het hier gaat om gebruikte/oude vespa's. Nieuwe Vespa's weet ik niet.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 20-01-2008 15:52 Yogya-Bali wrote:
Gaat het hier om de vespas van Menno?

On 24-01-2008 10:45 koening wrote:
Nee, het bedrijf is in balinese handen.

maar het emailadres op de website is mennoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.vespa-antic.com.... da's ook toevallig Emoticon: Puh!

spacer line  

On 22-07-2008 08:22 Yerun wrote:

...

...

maar het emailadres op de website is mennoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.vespa-antic.com.... das ook toevallig Emoticon: Puh!

Maar ze spreken iig wel Nederlands daar bij Vespa-antic....

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Zeg dat nou niet Yerun Emoticon: Party!
Nou geef je het adres van Menno en kan Jan er niks meer tussenuit halen. Emoticon: Nice

Dat is vervelend Emoticon: Clown

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

Er moet toch vraag zijn voor tweedehands bootjes, buitenboordmotoren,generatoren,vrachtwagens,bussen,auto,brommers,fietsen in indonesiŽ en andere aziatische landen.
Hier kan je de teakmeubels bijna niet meer kwijt aan de straatstenen, overvloed van dit spul. Ook heb ik gezien dat er een megabedrijf in de UK zeer goedkoop materiaal uit indonesiŽ verkoopt. Dat het bijna goedkoper is bij hen dan in indo ook al was het omwille v/d afstand alleen en minder complicaties.
Heb hier nog de yellow pages liggen van bali, maar de helft v/d websites lukken niet.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 23-07-2008 10:13 Vinie wrote:
Er moet toch vraag zijn voor tweedehands vrachtwagens,bussen,auto,brommers,fietsen in indonesiŽ en andere aziatische landen.

Is ook zo .
Heb ook een verzoek gekregen om 2de hands fietsen in containers te sturen naar Indonesia.
Jammer dat ik geen zakenbloed heb , dus zeg ik nee.Of te oud of te schijterig .
Wat ook lucratief is (was) planten .
De probleem is de Indonesiers en zeker de rijken zijn echt trendy gevoelig.
Men moet snel inspringen , wat vorig jaar zilver of goud kan leveren is dit jaar al voorbij .

Om in het groot 2de hands auto's , motoren etc te exporteren moet je ook dikke dompet hebben .
En zodra er containers richting jakarta vertrekken kan het ook belemmerd worden door de plaatselijke belanghebbenden , zoals auto fabrikanten (eigenlijk assemblage) .
Op dit moment heeft Indonesia de ambitie om eigen auto te lanceren .
De kennis , en geld is ook aanwezig.
Ik dacht dat Mercedes Benz , Renault ook keine wagens willen produceren in Indonesia.
Lost van het feit dat India , China , Japan ook belangstelling hebben.
Ik weet nog dat de eerste koekenblikken van Mazda 40 jr geleden in Indonesia voor het eerst rondrijden.
De oudjes onder ons kan het ook mss nog herrineren dat ze later ook in Nederland rondttuften (Ha DiMazda).
Je moet ook niet vergeten dat je makkelijker kan binnenkomen als je een jointventure heb met de indonesiers (PMA).

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Importeren vanuit NL naar Indonesie, is zeer zeer moeilijk om daarvoor de benodigde papieren/vergunningen te krijgen. Zeker als men tweede hands goederen wil importeren, deze wetgeving is enkele jaren geleden flink strenger geworden. Ivm het feit dat er te veel gedumpd werd/wordt hier in Indonesie. Het kan, maar als je eraan wil beginnen laat je dan goed informeren en dan zeker hier in Indonesie, want wat in NL zo op de boot mag naar Indonesie, wil niet meteen zeggen dat het hier bij het inklaren ook een fluitje van een cent is.!! Dat is het niet. En levende goederen (b.v. planten) poe poe dat wordt erg vervelend en moeilijk en zelfs vaak gewoon niet mogelijk! (i.v.m. ziekte's etc etc. En ze laten jou container met plantjes gerust 4 weken op de kade staan, dus plantjes dood....) nee zint eer ge begint!

koening
User
spacer line

On 22-07-2008 11:25 oyibo wrote:
Zeg dat nou niet Yerun Emoticon: Party!
Nou geef je het adres van Menno en kan Jan er niks meer tussenuit halen. Emoticon: Nice

Dat is vervelend Emoticon: Clown

Emoticon: Nooo !!! Weer dat oordelen, ik wordt hier een beetje moe van!!!!
De website is ;www.indoscooter.com en emailadres is infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.scooter.com.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Moe van?
Allergisch, antic-vespa werkte prima bij mijn laatste bezoek.
En tester de test, die doet het nog.
Rest eigenlijk nog de vraag welke site nou van Menno is?
Of zijn alle 2 de sites van Menno?

Dus Jan als ik het goed begrijp kunnen we het mimpi adres schrappen uit ons adressen bestand? En kunnen we rechtstreeks mailen.
Emoticon: Party!

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Het blijft echter een groot geheim van wie die website is.
WHOIS information for: indoscooter.com:

[whois.PublicDomainRegistry.com]
Registration Service Provided By: CV. BALI ORANGE COMMUNICATIONS

Domain Name: INDOSCOOTER.COM

Registrant:
C.V Baliorange Communications
domreg (domregRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.baliorange.net)
Jl Narakusuma No 11
Denpasar
Bali,80235
ID
Tel. +62.3617448807

Creation Date: 24-May-2004
Expiration Date: 24-May-2009

Als ik iets koop wil ik graag weten van wie, C.V. Bali Orange is een provider.
Groetjes,
Jan

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Hoi Jan,

Ik denk dat je voor veel informatie terecht kunt bij dat mimpi email adres.
Kitas, onderkomen, scooters, en misschien wel internet sites.

Meneer Koenig is zoals je ziet heel erg veelzijdig !
En als je scooters door kan verkopen, weet je natuurlijks ook al snel iets van immigratie Emoticon: Clown
Emoticon: Party!

koening
User
spacer line

Hier is het adres: AJS Vespa Service Workshop & Showroom
Jl. Raya Kuta 20, Aban Base
Kuta, Bali, Indonesia
Telf: +62 361 765376
mob: +62 81 834 3125
De Eigenaar heet Abdul Aziz.

Oyibo; Ik bemiddel niet in websites, maar verkoop wel minjak voor al je allergien!!! Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,997,618 topic views - 224,455 posts - 13,533 topics - 16,916 members - last post @ 11-12-2017 20:23 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,263,749 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com