indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo allemaal,

Wij willen volgend jaar (2009) met een gezelschap van 6 personen door Indonesie trekken. Nu wil ik graag voor de groep een rondreis plannen.
We willlen starten in Jakarta, en dan via Bandung naar Yogyakarta.
Daar willen we een dag of 6-7 over doen.
Daarna oversteken naar Sulawesi.
Daar willen we in ieder geval een dag of 3 naar Toraja en verder in Makassar rondkijken.
De laatste week willen we op Bali rondtoeren.
Heeft iemand suggesties en/of voorstellen?
We willen eind oktober 2009 gaan e.e.a. is afhankelijk van prijzen en mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,
Tinie Vriens
P.S. Ik zou ook graag nog Indonesisch leren.
Wie wil mij helpen? Emoticon: Party! Emoticon: Yes!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar 'Algemene IndonesiŽ-praat'.

Mr. Jacob
User
spacer line

Voor Sulawesi kun je het beste contact opnemen met Dodo uit Makassar. Hij spreekt uitstekend Engels, heeft een busje en gaat regelmatig met toeristen voor enkele dagen naar Toradja (Rantepao). Zijn prijzen liggen aanmerkelijk lager dan de prijzen van officiŽle chauffeurs / gidsen. Ik zit twee maal per jaar in Sulawesi en als ik in Makassar ben (soms weken lang), zit ik altijd bij hem in huis. Hij heeft enkele kamers (met AC) voor toeristen en is nu bezig met het bouwen van een bovenetage op zijn huis voor meer kamers. Zijn mailadres: donow77Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com. Als je een luxer onderkomen wilt, regelt hij dat ook voor een lagere prijs dan het normale tarief.
Voor Java en Bali zijn er genoeg anderen die zinvolle informatie kunnen geven.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,424,102 topic views - 228,686 posts - 13,635 topics - 19,559 members - last post @ 16-10-2018 04:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,668,512 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com