indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wie weet er een leuk goedkoop hutje aan het strand of iets dergelijks op Trawangan? en kan iemand mij iets meer vertellen over Trawangan wat ik daar kan verwachten?

Thanks!

Pearl2see
User
User icon of Pearl2see
spacer line

Ik vind zelf Dream Divers bungalows goed. Kijk eens op deze site voor blogs over Trawagan. http://www.travelblog.org/Asia(...)an/blogs-page-1.html

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 14-01-2008 09:58 lindanthijs wrote:
Trawangan? en kan iemand mij iets meer vertellen over Trawangan wat ik daar kan verwachten?

Sex and drugs and rock-n-roll.

nettyzzz
User
spacer line

wij zijn afgelopen zomer bij Dive Indonesia op Trawangan geweest: prima bevallen. Het is een klein hotel met 7 bungalowtjes direct aan het strand. Alles ligt overigens aan het strand want het eilandje is erg klein, in 2 uurtjes loop je het gemakkelijk helemaal rond. Er zijn geen auto's of brommertjes, vervoer gebeurt met paard en wagen of je kunt er fietsen huren. de weg is van zand. De zwembaden bij de hotels zijn voornamelijk instructiebaden voor duiken, maar je kunt in zee goed zwemmen en prachtig snorkelen of duiken, ook vanaf het strand. De meeste hotels, restaurants en winkeltjes liggen aan de zuid-oost kant van het eiland. Wij werden door Dive Indonesia per speedboat opgehaald in Lombok en hadden daardoor geen last van hustlers die naar ik op internet had gelezen de tourist het nog weleens moeilijk maken wanneer je met de ferry oversteekt. Vanuit Trawangan ging er ook een speedboat naar Bali, dus ik neem aan dat je daarmee ook vanuit Bali naar Trawangan kunt. Deze boot is van Dream Divers of van Blue Marlin (ik weet niet meer precies van welke van die twee, maar dat is vast op internet te vinden) De prijs van de bungalowtjes weet ik ook niet, omdat wij een totaalprijs hadden voor enkele dagen Sengigi, incl excursies en enkele dagen Trawangan maar als je even googled vindt je dit ook wel terug bij Dive Indonesia. Er is alleen maar zout water op het eilandje, dus ook douchen met zout water. Vanzelfsprekend zijn er flessen bronwater voor consumptie te krijgen, maar probeer niet zoals wij deden een kokosnoot die op het eiland gegroeid is te eten, want die smaakt zout, brrrrr vreselijk smerig.
groetjes,

Netty

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,728 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,844,782 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com