indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Student
User
spacer line

Hallo!!

Ik ben een Pabo-studente die momenteel voor een half jaar in Indonesie studeerd. Zijn er nog andere studenten die in Yogyakarta zitten? Zou graag wat mensen willen ontmoeten nu ik hier zit!

Mailen kan altijd! x_lise_xRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Er zitten enkele honderden Nederlanders in Yogyakarta en omstreken, echter zijn de meesten geen studenten. Zo ook ik niet, maar ik zit wel in de buurt van wat universiteiten en heb ook de leeftijd nog wel een beetje Emoticon: Wink

Student
User
spacer line

Honderden? Waar zitten die dan verborgen? Emoticon: Puh!
Wat doen al die nederlanders hier dan als ze niet studeren? Werken? Is er ergens iets leuks om heen te gaan in de avond? Hoe zit het met de brommertjes. Ik wil er graag een kopen, maar heb vandaag gehoord dat als je een ongeluk krijgt dat je dan echt de poppetjes aan het dansen hebt, omdat ze hier geen verzekering kennen en je dus gewoon geld vragen en aangezien je dan blank bent, betaal je 10x zoveel. Tips hiervoor?

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Klopt als een bus wat betreft de brommers.
Waarschijnlijk woon je in het noorden van de stad dat je geen andere Nederlanders ontmoet. Ga eens naar Prawirotaman (zuiden) en kijk eens in resto's daar. Een deel wordt nog Nederlanders gerund ook.