indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

vendie
User
spacer line

Als kleine aktievoerder wil ik wat kleding e.d. meenemen naar IndonesiŽ en heb Malaysia Airways (daar vlieg ik mee) om een extra 25 kg mee te mogen nemen.
Nu no way. Geen discussie mogelijk. Valt niet binnen het sponsorbeleid. Jammer dat zo'n grote maatschappij klein kan zijn. Heeft iemand ervaring met het meenemen van extra goederen.
Pieter van Dee

Guesthouse Rumah Senang - Huis waar je je prettig voelt

Pearl2see
User
User icon of Pearl2see
spacer line

Ik denk dat als je ze daar ook Malaysia Airways ( = Airlines ) genoemd hebt dat de animo om je gratis spulen mee te laten nemen snel verdwenen was. Ik denk dat als je ze betaalt ( net als niet actievoerders ) de spullen wel mee kunnen. Het kan ook per post, per koerier of als luchtvracht. Kijk eens op deze site http://www.schiphol.nl/ ( overbagage als luchtvracht )
Waar wil je actie voor voeren?

made.
User
spacer line

Ik weet dat sommige vrijwilligersorganisaties een brief kunnen opstellen waardoor het wel mag.. Welke -> geen idee..
Wel raar, deze zomer mocht ik gratis extra 15 kg meenemen aan surfuitrusting.. ook bij MA

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Stuur ze een mailtje met de vermelding dat je duiker bent, dan krijg je zo gratis al 10 kg extra.
Verder kan je beroep doen op de goodwill van de bediende aan de incheckbalie. Als ze je willen laten bijbetalen leg je uit dat het spullen zijn om weg te geven ginder. Houden ze voet bij stuk dan zeg je dat je de spullen zult uitladen en achterlaten ter plaatse en dat ze daardoor arme mensen in de kou laten staan. Op deze manier is het mij al gelukt, zowel in Amsterdam als Brussel om 15 kg per persoon extra mee te krijgen.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

spacer line  

MAL.air hanteerd verschillende regels,hier in Nederland is max bagage 20 Kg- nu bel ik MAL. Air in Jakarta en die houdt max 25 Kg. en op de terugreis is het vaak soepeler als heen reis???.

Kelvinator
User
User icon of Kelvinator
spacer line

zorg voor een ticket dat je 30 kilo baggage mag meenemen. Die tickets zijn er wel geloof ik.

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,314 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,691,434 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com