indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Allemaal nog de beste wensen voor 2008

Mijn tante een heel bekende waarzegster in indonesie genaamd Mama Lauren heeft voorspeld dat het jaar 2008 een slecht jaar wordt voor indonesie vol met rampen en ongelukken zoals vliegtuig botsingen in de lucht.
Als er nog mensen zijn die in 2008 met vakantie naar indonesie willen gaan dan zou ik toch willen zeggen overweeg het goed of stel het uit tot volgend jaar.
Mijn tante Laura heeft mij ook een paar keer gewaarschuwd voor iets wat ik wou doen en ik dacht dag ik doe het toch maar ik had het geweten.
Je kan ook zeggen indonesie is groot wat kan mij gebeuren maar een toerist blijft niet op een plek zitten maar trekt dwars over indonesie.
Mocht je toch overwegen om met vakantie te gaan dan wens ik allemaal het beste toe.
Groet. Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Shalom

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Met al die aardbolopwarming en verontreiniging is het logisch dat de natuur wraak neemt,kun je op wachten.En verder zullen er inderdaad meer ongelukken gebeuren,door toenemende drukte in de kucht,meer maatschappijtjes en slecht materieel,dus is allemaal ingecalculeerd.Maar daar blijf ik niet voor thuis,ze kunnen me morgen wel platrijden als ik in mijn truckie zit Emoticon: Stupid

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nou, dan had je tante Laura me wel mogen vertellen niet naar Indonesie te gaan, nu zit ik er al, en dan?

Ik als 'minder toerist, meer bewoner' ga ook niet stil zitten, maar ik heb toch niet echt het gevoel dat dit jaar gevaarlijker is dan bijvoorbeeld 2007 of de laatste helft van 2006. Misschien komt dat ook wel omdat 2008 pas een paar dagen oud us natuurlijk Emoticon: Wink

Ho Lee Fuk

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Als ze een goeie verbinding heeft kan ze er dan ook vluchtnummers en lokaties en andere details bijgeven? Dat maakt zoiets geloofwaardiger. Nu is het wel wat abstract voor "de komende "doomsdays"

It's only kinky the first time.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 06-01-2008 12:59 Bokito wrote:
Allemaal nog de beste wensen voor 2008

Mijn tante een heel bekende waarzegster in indonesie genaamd Mama Lauren heeft voorspeld dat het jaar 2008 een slecht jaar wordt voor indonesie vol met rampen en ongelukken zoals vliegtuig botsingen in de lucht.

Bokito,

Spijtig voor jouw maar op dit forum wordt je alleen maar uitgelachen met dat soort berichten. Ik weet precies wat je Tante bedoeld.

Doch het geldt niet alleen voor Indonesie doch voor de gehele wereld, dit jaar en de komende jaren zal letterlijk en figuurlijk Hell op Aarde losbreken.

Vraag je tante naar o.a. de 10de planeet, of Niburu ook wel genaamd. Deze zal de oorzaak zijn van enorm veel natuurrampen. Zijn aantrekingskracht zal vele vulkanen actief maken. Velen worden langzamerhad al actief. Volg het nieuws en je ziet dat het gebeurt. En nog veel meer staat ons te wachten, doch dit forum is niet de plaatst om het erover te hebben.

Nu mogen de grapjassen reageren. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Well, Mama Lauren is een bekende TV-persoonlijkheid hier. Vele Indonesiers nemen haar serieus (sommigen ook niet).

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Er zijn in het verleden hele volksstammen naar een specifieke berg gegaan in Zwitserland omdat de voorspelling was dat de aarde zou vergaan en alleen op die plek overleving mogelijk zou zijn. Dat is jaren geleden. Gelukkig kon iedereen weer huiswaarts na de ontboezeming dat er een rekenfout was gemaakt en het dan later plaats zou vinden. Afijn een ieder kn er van maken wat hij wil. Ik ben wat te nuchter denk ik. Als ik ondersteboven richting de zon ga zonder voertuig dan weet ik dat het mis is. Tot die tijd zie ik het allemaal wel gebeuren.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Voor diegene welke willen weten wat is u Niburu of planeet X?

Surf naar de volgende link;
http://www.librarising.com/space/darkstar.html
http://www.darkstar1.co.uk/dst.html
http://swanson.bol.ucla.edu/
http://en.wikipedia.org/wiki/Nemesis_(star)

De zoals gewoonlijke personen welke nergens in geloven en alles wat ze niet begrijpen belachelijk willen maken.
Verzoek ik vriendelijk, surf verder en reageer niet.

Voor hen die het niet weten maar een groot lichaam zoals b.v. een komeet trekt van alles en nog wat met zich mee in zijn staart.
Nu is het geen komeetmaar een planeet met een ster. Deze trekken dus nog meer rotzooi met zich mee. Zodra dit dicht genoeg bij ons in de buurt komt kan al dat 'rotzooi' wat het met zich mee trekt op onze planeet belanden.

Niburu zal niet crashen met onze planeet en is in 2009 met het blote oog waar te nemen en daar na weer in 2012.
Voordat het weet voor 3600 jaar verdwijnt. In het verleden (zo'n 20 jaar) noemde schrijvers deze onbekende ster ook wel Nemisis.

teripang
User
User icon of teripang
spacer line

ik ga in juli naar Indonesie , maar als ik dit hoor dan moet ik mijn vakantie weer uitstellen naar volgend jaar,
wie weet ga ik volgend jaar 2009, dan verongelukt ik niet met de vliegtuig, maar met de auto,
of zit ik in de boot die gaat zinken door teveel passagiers,.......
ik ga niet zo denken, maar bid gewoon tot onze lieve heer dat ik weer veilig op de grond met de vliegtuig zit

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 07-01-2008 21:27 teripang wrote:
ik ga in juli naar Indonesie , maar als ik dit hoor dan moet ik mijn vakantie weer uitstellen naar volgend jaar,
wie weet ga ik volgend jaar 2009, dan verongelukt ik niet met de vliegtuig, maar met de auto,
of zit ik in de boot die gaat zinken door teveel passagiers,.......
ik ga niet zo denken, maar bid gewoon tot onze lieve heer dat ik weer veilig op de grond met de vliegtuig zit

Ik zeg altijd maar zo, zolang het je tijd niet is dan zul je alles overleven.
Zal het vliegtuig crashen dan zul je het overleven, of zelfs het vliegtuig missen.
Je kunt nog zo voorzichtig zijn, doch is het je tijd dan ga je. al moet je uitglijden over een banenschil of een durian die op je hoofd valt, etc.

GALUH
User
spacer line

Lieve mensen,

Ook wij gaan naar Ind, en wel 1 febr. Standplaats Bali, wegens familie, moet ik naar Surabaya, Bogor, Bandung en Jakarta. En voor dat Tante Laura dit voorspelde, dit is al 6 jaar aandegang, vanaf de tsunami, aardbeving, gunung meletus, aardverschuivingen, de zee die is gestegen, kijk al die rotsooi aan het strand van Bali nu, ik dacht dat Ned. onderwater zal lopen, ons geliefde Ind. gaat eerder voor de bijl), vroeg ik aan mijn broertje die daar woont; ik wil reizen met de trein (moet toch kunnen), hij zegt let op aardverschuivingen, en nu zeg tante Laura neemt niet de plane, wat tedoen???Hij zelf kiest voor de plane en wel Garuda, Jak - Surabaya retour net met kertsvakantie. Duz jongens wie kan mij vertellen hoe het zit met de treinen op dit moment?? Emoticon: Party!

spacer line  

Om haar deskundigheid even te checken kan misschien Bokito ons even vertellen wat "Tante" verleden jaar hadt voorspeld voor 2007...? Wel eerlijk vertellen natuurlijk...

zieleffe
User
spacer line

Ja dat zou ik ook wel eens willen weten, "ouwe bekende", dan kom je beter uit de verf dan zo maar ongelukken voorspellen dat ik ook kan.
Er zulen best een vliegtuig uit de lucht komen vallen , dit jaar, hoe?? ja dat weet ik niet.
Omdat je zo alles kan voorspellen, wat kan gebeuren.
Neen die flauwe kult is aan mij niet besteed.
het is mij al te veel hierover te berichten, dan er aan geloven............... Emoticon: Party! Emoticon: Laugh out loud

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Och, het wordt toch het jaar van de rat in het chinese new jaar? Een slecht jaar dus en iedereen praat elkaar maar na.

Begin de details te vergeten

GALUH
User
spacer line

Hallo Johan en Indonesia lovers.

Het is waar dat we met ingang van 7 FEBR. 2008 het Chinese nieuwjaar begint, en wel jaar van de RAT-AARDE (lees het boek van tante Laura, nee iemand anders en wel Theodora Lau - Chinese Astrology), de ene Rat is de andere niet, kijk naar het element, indit geval is het aarde, duz de conclusie is; het voordeel is aarde(en nou Cruijf), het nadeel is wederom aarde(aardbevingen over de hele wereld en niet alleen Ind.), winst uit de aarde; gas boringen, olie(prijzen sky-high), mislukte oogsten, en bij aarde hoort water, duz in de neg.zin overstromingen, aardverschuivingen, enz. In de pos.zin, winst uit water huishouding, dijken bouwen (iets voor Nedland). waar het omgaat is wat betekent het voor jou, in je werk, liefde of VAKANTIE (Ind), kijk in welk chinese jaar jij geboren bent. Ik ben geboren precies 60 jaar geleden(ja hoor in het jaar van de RAT-AARDE), duz voor mij moet het feest zijn. Maar voor ieder geldt wees voorzichtig, of je nou in de vliegtuig, taxi, trein of bajai stapt. In het kort is RAT- reizen-geld-liefde-vrienden en wel de belangrijkste eigenschap van de RAT is SURVIVE onder alle omstandigheden .

Be Happy

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Nog even een stukje voor diegene die er geintresseerd in zijn, meer te weten over de planneet welke in aankomst is. Welke 1x per +/- 3600 jaar langs komt.

En zoals ik reeds eerder heb gemeld deze zal niet in botsing komen met de Aarde. Dat soort verhalen lees je iedere dag.

Planet Projected at Solar System's Edge
Kyoko Hasegawa, AFP

Feb. 28, 2008 -- Scientists at a Japanese university said Thursday they believed another planet up to two-thirds the size of the Earth was orbiting in the far reaches of the solar system.

The researchers at Kobe University in western Japan said calculations using computer simulations led them to conclude it was only a matter of time before the mysterious "Planet X" was found.

"Because of the very cold temperature, its surface would be covered with ice, icy ammonia and methane," Kobe University professor Tadashi Mukai, the lead researcher, told AFP.

The study by Mukai and researcher Patryk Lykawka will be published in the April issue of the Astronomical Journal.

"The possibility is high that a yet unknown, planet-class celestial body, measuring 30 percent to 70 percent of the Earth's mass, exists in the outer edges of the solar system," said a summary of the research released by Kobe University.

The team noted that more than 1,100 celestial bodies have been found in the outer reaches of the solar system since the mid-1990s.

"But it would be the first time to discover a celestial body of this size, which is much larger than Pluto," Mukai said.

The researchers set up a theoretical model looking at how the remote area of the solar system would have evolved over the past four billion years.

"In coming up with an explanation for the celestial bodies, we thought it would be most natural to assume the existence of a yet unknown planet," Mukai said.

"Based on our hypothesis, we calculated how debris moved over the past four billion years. The result matched the actual movement of the celestial bodies we can observe now," he said.

Veel meer kun je natuurlijk ook zelf vinden via google. Doch deze planeet schijnt volgens andern niet 2008 (Dit ramp jaar) maar 2009 dicht bij de Aarde te komen.

De bron van dit artikel is niet het roddelblad prive of de telegraaf, maar Discovery channel en in April kun je het vinden in het tijdschrift Atronomical journal. Welke in veel gote boek/tijdschriften winkels in Nederland te kop is. Of gewoon eventjes inkijken en misschien zelfs in de bieb.

http://dsc.discovery.com/news/(...)et-solar-system.html

zieleffe
User
spacer line

Tijdreizen straks mogelijk!
AMSTERDAM - Tijdreizen zoals in de film is straks mogelijk! Volgens professor Michio Kaku in New York kan je in de toekomst ook geteleporteerd worden zoals in de film Star Trek.
Professor Michio Kaku van de universiteit heeft voor zijn nieuwe boek 'Physics of the Impossible' allerlei onmogelijke zaken onderzocht. Het teleporteren moet 'binnen enkele tientallen jaren' mogelijk zijn, zegt hij.

En als het echt tegenzit een eeuw. Ook het onzichtbaar maken van mensen wordt mogelijk.

Maar ook telepathie , het overbrengen van gedachten door de lucht is geen science fiction meer, zo schrijft de Daily Telegraph .

Zo zie je maar weer Albert na de regen komt zonneschijn.
Misschien zijn we die grote knal wel voor als het niet te lang duurd tenminste Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Wink Emoticon: Yummie!

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

".... waarom moeten er altijd rampen van buitenaardse oorsprong opgevoerd worden en niet normale aardse ......"

• Kijk maar naar deze film die over het onstaan van een eiland handelt, we dienen niet te vergeten dat INDOSnesos( INDOnesië ) een eilandenstaat is en zal blijven.

• Bokito agamanya dimana ???

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

oyibo
    Moderator
    User icon of oyibo
    spacer line

We zitten ondertussen in juli bijna augustus 2008.
    Zijn er voor de komende maand nog hemellichamen geplanned die met de aarde in aanraking komen of kunnen we vast vakanties plannen voor kerst?

Emoticon: Party!

siebjans
    User
    User icon of siebjans
    spacer line

Ha ja he wat een opmerkelijke topic dit. Ook ik hoor graag of er nog wat op de planning staat?

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

zieleffe
    User
    spacer line

In Astrologie programma’s voorspellen ze hier op TV veel, wanneer er een planeet ergens voorbij scheert, kan je of arm of rijk worden, misschien verliefd, of wat voor onzin dan ook.
    Meer is er niet te melden, tjonge wat een topic.
    Er zal best wel ergens, een overstroming te voorspellen zijn, zelfs hier in Holland, kon je gisteren voorspellen dat er veel kelders blank kwamen te staan, onder gelopen door zware regenbuien….. Emoticon: Confused Emoticon: Bye bye
    http://www.telegraaf.nl/binnen(...)elders__.html?p=13,1

oyibo
    Moderator
    User icon of oyibo
    spacer line

Nou het is me wat, hele kelders ondergelopen vannacht.
    Ik vertrouw wat meer op de voorspellingen van het KNMI.
    Het klopte, het onweerde hier vannacht ! Emoticon: Party!

merapi
    User
    User icon of merapi
    spacer line

Oyibo en Om Ziel, niks van gemerkt in Den Haag, wel wat onweer, maar het is weer bloedheet, lekker toch?
    ga morgen met mn anak naar Scheveningen
    Ga kijken of ik UFO""s kan zien en planeten!
    We zijn[ de Aarde maar een speldeknop in het heelal]
    Lekker weekend, sobats Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Party!
    en niet teveel waarde hechten aan astrologie

siebjans
    User
    User icon of siebjans
    spacer line

Fijn weekend in Scheveningen en waarschuw me even als er een UFO o.i.d. richting Yogya komt, kan ik me voorbereiden. (Rijstafel maken of zoo....)

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Anne Mieke
    User
    User icon of Anne Mieke
    spacer line

On 27-07-2008 13:35 merapi wrote:

en niet teveel waarde hechten aan astrologie

Astrologie is in mijn ogen een wetenschap en een serieuze aangelgenheid die nog niet zo simpel in elkaar zit.
    Het is alleen jammer dat er dingen door elkaar gehaald worden zoals die 0900 nummers op tv en de wekelijkse horoscoop in de Viva die als volksvermaak dienen.
    Als ik het goed heb is er ooit zelfs iemand op afgestudeerd aan de universiteit van Parijs (ik meen de Sorbonne)
    Ik hecht er in elk geval wel waarde aan. Er schijnen tegenwoordig ook steeds meer bedrijven te zijn die een astroloog in de arm nemen bij het aannemen van (hogeropgeleid) personeel.

gr
    Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,850,218 topic views - 238,252 posts - 13,717 topics - 29,516 members - last post @ 04-04-2020 04:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,862,562 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com