indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

esthero
User
spacer line

hallo allemaal,

Wat is de beste reistijd voor reizen in indonesie? Mijn laatse week wil ik op bali zijn waar ik lekker wil zonnen.
En waar kan ik de goedkoopste tickets vinden naar indonesie? Ik wil aanvliegen op jakarta en terug van denpasar.

groetjes esthero

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

De beste reistijd? Hangt er vanaf wat jij wil doen tijdens die reis! Dus geef je wensen maar door Emoticon: Smile

Zonnen in Bali doe je het beste in de droge tijd, maar ook nu - midden in de regentijd - is er vaak meer dan voldoende zon per dag.

Goedkoopste tickets? Misschien op een loket in de Rotterdamse haven, lekker met de boot mee! Zonder geinen; dat is gewoon een kwestie van goed zoeken, maar met wat flexibiliteit doe je jezelf al een hoop lol over het algemeen.

Ho Lee Fuk

spacer line  

Hallo Esthero,

zoek deze website: www.travellingroute.nl en alles wordt voor je gereged, met de beste vliegmaatschappijen, voor een zeer goede prijs (goedkoper dan het kopen van een retourtje Amsterdam-Jakarta/Den Pasar of welke plaats dan ook in Indonesie) en altijd klantvriendelijk behandeld.

Vraag naar Doris Hakim, zij is degene die je alles over kan vertellen, tips en wetenswaardigheden in Indonesie in het algemeen. Echt, doen gewoon en je zult zien dat zij jou de juiste tips, adressen e.d. kan verschaffen.

Suc6,,
Raymondvd53

On 05-01-2008 13:19 esthero wrote:
hallo allemaal,

Wat is de beste reistijd voor reizen in indonesie? Mijn laatse week wil ik op bali zijn waar ik lekker wil zonnen.
En waar kan ik de goedkoopste tickets vinden naar indonesie? Ik wil aanvliegen op jakarta en terug van denpasar.

groetjes esthero

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,806 posts - 13,710 topics - 28,665 members - last post @ 28-02-2020 13:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,303,237 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com