indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jago58
User
spacer line

Hallo allemaal.
Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Ik wil mijn vriendin die nog nooit in Indonesie is geweest daar naartoe brengen.
Ik wil met een lokale tour van Java (Jakarta) naar bali overland.Dus een groepsreis.
Ik heb me laten vertellen dat Vayatour de beste is.Kan iemand mij meer hierover vertellen of dat er nog meer betrouwbare touroperators zijn hiervoor.Ik kan n.l. niets vinden op internet alleen complete reizen vanaf Schiphol.Maar ik zoek vanaf Jakarta omdat we een paar dagen daar willen logeren.
Alvast bedankt en groetjes. Emoticon: I love it

esthero
User
spacer line

hallo allemaal,

Wat is de beste reistijd voor reizen in indonesie? Mijn laatse week wil ik op bali zijn waar ik lekker wil zonnen.
En waar kan ik de goedkoopste tickets vinden naar indonesie? Ik wil aanvliegen op jakarta en terug van denpasar.

vendie
User
spacer line

Ik zou zeggen kijk eens op mijn site www.rumahsenang.com. Hier staat o.a. ook een link naar een kleinschalig reisburo. Alle wensen kunnen kenbaar worden gemaakt. Veel plezier met het plannen van de reis.
Pieter van Dee

Guesthouse Rumah Senang - Huis waar je je prettig voelt

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Ik heb tig jaren geleden ooit bij een reisburo hewerkt.
Toen bestond Vaya tour al , ook heb je Panorama Tours.
Ze zijn betrouwbaar .
In Jakarta hebt je ook diverse grote reisburo's die overland tour organiseren , maar dan is het afhankelijk van de aangeboden reistijd en schema..
Als je zelfs gaat boeken in JKT kan je Nederlandse wederverkoper l uit schakelen , dus waarschijnlijk goedkoper uit .
Het beste is om hun een mail te sturen , voor hun reis en programma .
En je zal ook mss met de wisnus (binnenlandse turisten) als reisgezelschap moeten nemen.
Al die overlandreizen vanaf schiphol wordt ook vaak uitbesteed bij de plaatselijke touroperators.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Ekotourism.

Ook in Indonesie is de aandacht voor ekotourisme een groeiende markt.
Dus je kan ook "groen" op vakantie met een lokale reisorganisatie.
Je slaapt meestal in echte ecolodges in de natuur

Websites:

7. Ecotourism Operators

Indecon has worked together with the following institutions and companies in promoting ecotourism in Indonesia:

http://www.indecon.or.id/network.html

Hieronder een lijstje. Kun je ze vergelijken

Bina Swadaya Tours
Adventure Indonesia
Bhineka Foundation
Rinjani Trek Center Cooperation
Kagum Communit Cooperation
Toloka Foundation
Koffas Tangkoko Foundation
Bumi Kita Foundation
Wisnu Foundation
Jaringan Ekowisata Desa
Institute for Indonesia Tourism Studies
PPLH Selolimant
PPLH Bahorok
Patrapala Foundation
Walda Foundation
Sumatra Ecotourism Foundation
North Sumatra Ecotourism Foundation
Kehati Foundation
WWF Indonesia
Conservation International Indonesia
The Nature Conservancy

Ga staan waar geen plek is om te staan.

spacer line  

Hallo Jago 58, je kan ook een betrouwbare chauffeur/gids in de arm nemen die nederlands spreekt ook nog en daarmee kan je je reisplanning zelf bepalen en ook je hotels uitkiezen,met behulp van deze gids.
heb al velen hiermee met succes geholpen,dus neem contact met me op.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,944,333 topic views - 240,268 posts - 13,732 topics - 33,665 members - last post @ 21-10-2020 02:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

140,201,226 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com