indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bjorna
User
spacer line

wij willen graag in juni een rondreis maken van 3 weken. wie kan ons een goede reisorganisatie uit ervaring aanbevelen?? wij zien nl door de bomen het bos niet meer

Yvonne

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Misschien is het handig om wat meer informatie te geven:
- budget
- hoeveel personen
- met welke instelling je gaat (relaxen, strand, cultuur)
- waar je naartoe wil gaan.

Ik ga er vanuit dat je dat wel weet, maar het is ook handig het te delen.

bjorna
User
spacer line

sorry, niet aan gedacht. wij willen graag de reis maken naar java-bali; 2 weken cultuur snuiven en laatste week strandvakantie. wij zijn 50 plussers en zoeken geen actieve reis.

bjorna
User
spacer line

wij gaan met 2 personen en het hoeft geen low budget reis te zijn.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 03-01-2008 07:38 bjorna wrote:
wij gaan met 2 personen en het hoeft geen low budget reis te zijn.

Ben nog nooit met reisgezelschap meegegaan , maar heb wel veel goede verhalen van De Boer en Wendel gehoord.
Vroeger zaten ze in Haarlem .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

pvanduijn
User
spacer line

Djoser is ook een hele goede reisorganisatie. De reisgids is zowiezo de mooiste die ik ooit heb gezien.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Nusa Ina reizen uit den haag is de gezelligste reisbureau.
Ik heb daar aandelen in. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Shalom

sylvia
User
spacer line

Ben met Shinta travel in februari 2006 en maart 2007 naar Java geweest.
In 2006 met vier jonge 50 plussers en in 2007 met mijn oudere zussen 67.68 en 69.
Je kan daar zelf je reis uitvogelen maar ze hebben ook kant en klare pakketten.
Veel kwaliteit voor een redelijke prijs.
Salamat Jalan

zwolind
User
spacer line

Ik ga al jaren naarJava en Bali en heb daar vrienden leren kennen waar ik altijd mee om ga. Een van deze (indonesische) vrienden gaat wel eens met mensen uit Nederland over Java en Bali (in een gehuurde auto met chauffeur). Hierdoor ben je niet afhankelijk van een bepaald reisschema. In oktober j.l. heb ik e.e.a. nog voor een 4-tal mensen uit Nederland deze tocht geregeld. Mocht u interesse hebben laat het me dan even weten en kunnen we er misschien verder over praten.

GALUH
User
spacer line

www.selamatjalan.nl

vraag naar Chiel

Pamelabak
User
spacer line

Yvonne,
Wij zijn in 2000 met De Boer en Wendel naar IndonesiŽ geweest. Het was uitstekend geregeld. Hebben steeds in 4 en 5 sterren hotels gelogeerd. Het is niet goedkoop maar wel goed. Het enige nadeel is dat je de hele dag met de groep optrekt. Daarna zijn we met Djoser geweest en dat is ons ook uitstekend bevallen. Wij hebben toen in middenklas hotels gelogeerd. Voordeel van Djoser is dat je niet altijd met de groep hoeft op te trekken. Wij vinden dat persoonlijk fijner. Djoser is ook een stuk goedkoper. De laatste jaren kopen we zelf tickets en reizen 5 weken op eigen houtje door IndonesiŽ en dat bevalt ons heel goed.
Groet,
Pamela

Mr. Jacob
User
spacer line

Weten jullie zeker dat jullie een georganiseerde reis willen? De eerste keer dat ik IndonesiŽ bezocht (1992) nam ik een retourvlucht Schiphol Ė Jakarta / Denpasar (Bali) ĖSchiphol en regelde alles verder zelf. Alleen deed ik er zes weken over, maar drie weken is ook mogelijk als je Oost Java overslaat. Ik wil best een routebeschrijving voor jullie maken met adressen en bezienswaardigheden, maar het zijn geen viersterrenhotels waar jullie terechtkomen. Op veel plaatsen in de tropen heb je geen heet water nodig omdat koud water warm en verfrissend aanvoelt. Leeftijd is geen probleem en de vriendelijke bevolking is altijd heel behulpzaam. In elk guesthouse of hotel waar je bivakkeert, lopen wel mensen rond die je van dienst kunnen zijn bij een volgende bestemming. Met georganiseerde reizen zit je aan een strak schema vast en kom je nauwelijks in contact met de plaatselijke bevolking. Ik wil jullie best helpen maar ik heb geen verstand van georganiseerde reizen..

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

On 08-01-2008 00:25 Mr. Jacob wrote:
Weten jullie zeker dat jullie een georganiseerde reis willen? De eerste keer dat ik IndonesiŽ bezocht (1992) nam ik een retourvlucht Schiphol Ė Jakarta / Denpasar (Bali) ĖSchiphol en regelde alles verder zelf. Alleen deed ik er zes weken over, maar drie weken is ook mogelijk als je Oost Java overslaat. Ik wil best een routebeschrijving voor jullie maken met adressen en bezienswaardigheden, maar het zijn geen viersterrenhotels waar jullie terechtkomen. Op veel plaatsen in de tropen heb je geen heet water nodig omdat koud water warm en verfrissend aanvoelt. Leeftijd is geen probleem en de vriendelijke bevolking is altijd heel behulpzaam. In elk guesthouse of hotel waar je bivakkeert, lopen wel mensen rond die je van dienst kunnen zijn bij een volgende bestemming. Met georganiseerde reizen zit je aan een strak schema vast en kom je nauwelijks in contact met de plaatselijke bevolking. Ik wil jullie best helpen maar ik heb geen verstand van georganiseerde reizen..

Volledig mee eens.
Mijn vrouw is reisleidster geweest voor Shoestring.
Ook zij raad mensen aan om vanuit Nederland een schema te maken, op voorhand een chaffeur/gids te regelen. Dit is zeker betrouwbaar.
Qua kosten is het net zoveel als de middenrange touroperators.

Reisorganisaties: elke 11e ticket is gratis. Daar zit de winst in.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,000,674 topic views - 234,994 posts - 13,697 topics - 25,725 members - last post @ 18-11-2019 04:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,823,123 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com