indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Hallo fanatieke liefhebbers van Bali of Indonesie :
Ja Brenda babe komt weer s een NEGATIEF berichtje plaatsen ik ben dus afgelopen april/mei op Bali geweest zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik helaas ALLEEN MAAR NEGATIEVE ervaringen meegmaakt !!!

Voor ik ging heb ik heel internet afgespeurd voor info helaas las ik ook wat aantal negatieve info betreft Bali ik dacht oke elk land heeft wel iets negatiefs.....
Nou ik heb alleen maar negatieve ervaringen mee gemaakt om VET van te balen!!!!!! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Helemaal als je een indo bent en dan na 38 jaar je roots gaat bekijken...........
Nou ik kreeg afgelopen zaterdag mijn creditkaart afschrift binnen en wat denk je ?? Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! die kolere indo's hebben dus vet fraude gepleegd met mijn creditkaart ff voor bijna 2000 euro van mijn duit zitten blandjah!!!!!!!!! schande haatte het al toen ik terug kwam van Bali ik riep wat een vette vieze tegenvaller (landschap is prachtig!!!) maar die indo's wat een pokke volk (schaam me r voor dat ik r ook afkomstig van ben Emoticon: Sadley Emoticon: Sadley Emoticon: Sadley Emoticon: Sadley Emoticon: Sadley Emoticon: Sadley Emoticon: Sadley )

Maar dit die fraude met MIJN CREDITKAART MIJN DUIT doet de deur dicht echt echt waar never noooooooit meer Indonesie Bali of what so ever!!!!!!!!!

Oke nu krijg ik uiteraard weer een bak thai(of schrijf je ou tai??) over me heen??
Kan me geen bal schelen!! zoals jullie al gewend zijn van mij ik neem geen blad voor mijn mond!!!!! en ieder mag hier op dit forum zijn eigen of haar eigen mening plaatsen positief of negatief nou ik ben alleen maar NEGATIEF over dat BUSUK LAND enne fanatieke liefhebbers van INdonesie voel je vooral niet aangesproken gooi het lekker over je rug ik uit mijn menig!!!!!!!!!
Maar indonesie Bali kan voor mij Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up!

adu zeg!!! ben kapok!!

elsbeth
User
spacer line

Beste Brendababe,
Wat jammer dat je zo'n nare ervaring hebt gehad met je credit card, echt heel erg rot.
Over je andere negatieve ervaringen weet ik niks, ik krijg ook niet de behoefte om de correspondentie hierover nog eens op te diepen, daar nodigt je berichtje niet echt toe uit (en is ook vast niet je bedoeling). Ik ken wel meer mensen die ALLEEN MAAR NEGATIEVE ERVARINGEN hebben over vakantie,werk, andere mensen. Ik heb daar altijd grote bedenkingen bij. Natuurlijk staat het je vrij kritiek te hebben op het land waar je je roots hebt liggen (heel gezond zelfs), maar als jij je daar op dezelfde manier hebt geuit als hier nu op dit forum, dan kan ik me voorstellen dat je alleen maar negatieve ervaringen hebt gehad. Er spreekt geen enkel respect uit voor de mensen die je ontmoet hebt, verwacht je dan dat ze jou als een babe gaan behandelen?
Heb je nog andere plekken bezocht dan alleen Bali of eindigt Indonesie voor jou bij Bali???? Ik wens je een goed 2008, dag babe,
Elsbeth

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Allereerst zou ik willen zeggen, schaam je niet voor je afkomst.
Creditcardfraude is wel heel erg vervelend, gelukkig wel een verzekeringskwestie.

Wees altijd selectief waar je een creditcard voor gebruikt, en zoals bekend, in een derde wereld land beter niet doen. Maarja de praktijk is wat weerbarstiger. Heel erg jammer dat het een negatieve ervaring was. Ik ben geen fanatieke liefhebber. Mijn ervaringen tot nu toe is wel anders als die jij hebt opgedaan.

Het scheelt misschien dat ik geen hooggespannen verwachtingen heb.

It's only kinky the first time.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hoi Brenda,
Wil je ook wat informatieve informatie geven?
Het is natuurlijke hartstikke erg dat je creditcard is geplunderd, maar weet je dat nu pas? Ik krijg na een maand de afrekening.
Om kort te gaan, ik vertrek morgen al heel vroeg, dus kun je aangeven waar er fraude gepleegd is? Kan ik het ook in de gaten houden.
Ik geef trouwens nooit mijn creditcard af, blijf erbij staan en gebruik het hoofdzakelijk voor de wat duurdere aankopen. Heb je hem ergens afgegeven zodat ze naar achteren moesten of achter de toonbank zodat je het niet kon zien?
Nou, het blijft allemaal hartstikke rot voor jou, misschien kan je nog terugvallen op de verzekering van de bank.
Hoor ik nog wat van je wie of waar je bedonderd bent?
gr. yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Hoi Elsbeth

Ik was juist daar heel enthousiast ik dacht leuk gezellig met mijn eigen bangsat dus hoe ik nu praat zo heb ik m daar niet op gesteld!!! Ik ben heel teleur gesteld ik had hele grote verwachtingen maar niks van uitgekomen!!
Ja het eindigt op Bali ik wil Indonesie niet kennen ivm hun moslim geloof ik moet daar niks van hebben mijn eigen keuze uiteraard.
Sorry ik heb geen enkel respect daar voor die lui ze draaien aan alle kanten je een poot uit ze denken dat je een wandelende ATM bent (dit vind ik walgelijk ook voor alle landen die zo denken trouwens) hadden ze anders gedaan dan had ik respect maar op deze manier echt zonder dollen wat ik daar heb mee gemaakt........ heb ik nog nooit meegemaakt hoor ben in Thailand al diverse malen geweest heeel veel van Amerika gezien heel veel in het carribisch gebied gezien in China geweest (geen Europa gezien.. behalve Duitsland en Belgie en Barcelona) maar dit heb ik nog noooooit mee gemaakt en dan ook nog s mijn credit kaart gegevens misbruiken ?? moet ik dan nog respect hebben voor die mensen daar????? Ik hoorde van mijn collega die was geweest na de tsunami??? (werkt in t leger) ze mochten de voedesel pakket alleen maar droppen vanuit de lucht mochten er niet komen .... belachenlijk toen ik dat al hoorde dacht belachenlijk .. zal wel aan mij liggen maar ik heb t onder vonden daar...

Iedereen roept gelijk hoe jij je nu uit geen respect blabla maar hier toon ik mijn woede!! Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! daar heb ik dat niet gedaan ik dacht alleen bij me zelf nooit meer kom ik hier en dan na 6 maanden krijg je ff een afschrift waar je ziet dat zo'n Klote Indo je creditkaart heeft misbruikt.. zeg nou zelf als je in mijn schoenen staat zou je waarschijnlijk ook wel zo denken hoor...... alleen ik had gewoon vette pech dat ik alleen maar shit heb mee gemaakt op Bali ik was dan ook zo blij toen ik in China was daarna niemand die aan je kop zeurt en als ik het hotel uit kwam niemand die op je afkomt en je lastig valt tot aan het restaurant aan toe!!!!!!!! wat een rust van oase.
Dus nee ik heb geen respect hoe ze daar om KUNNEN gaan met toeristen ik ervaar het als super negatief en dat creditkaart gebeuren was voor mij de druppel. Vond het daar al een stelletje dieven.

Mijn oma een echte echte Indonische vrouw is daar bijna haar oor kwijt geraakt ze moest haar tas afgeven anders sneden ze haar oor er af hoe vinden jullie die dan~??????????? En ze was op vakantie daar ze is geboren en getogen in Indonesie.

adu zeg!!! ben kapok!!

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 30-12-2007 11:13 4yoke4 wrote:

Ik geef trouwens nooit mijn creditcard af, blijf erbij staan en gebruik het hoofdzakelijk voor de wat duurdere aankopen. Heb je hem ergens afgegeven zodat ze naar achteren moesten of achter de toonbank zodat je het niet kon zien?

Brenda

Jammer te horen dat ze je belazerd hebben in dat corrupte land.

Het zou natuurlijk prettig zijn voor anderen om te weten wat je fout hebt gedaan. Omdat zoals Joke hierboven vermeld er weinig mis kan gaan. Tevens dien je te tekenen op het papiertje.
Dus iemand is naar achteren gegaan met je credit card en je vond alles ok?

Ik geef zelfs mijn paspoort niet af in een Hotel. als zij het kwijt raken of stelen zit ik diep in de Shit.

Waarom wil je er niet dieper op ingaan?
Omdat je iemand te veel vertrouwd hebt in dat corrupte land hetgeen wat bij bijna iedereen bekent is. Behalve bij onze regering in Nederland.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Yoke en Albert
Ze hebben hem gewoon geskimd in april /mei toen ik r was hebben ze kennelijk in een restaurant hem geskimd( mijn gegevens gecopierd en r een valse kaart van gemaakt met de handtekening van de fraudeur erop) Ik heb een uitvoerig gesprek gehad met mijn creditkaart maatschappij ik zei ook al hoe kan dat nou?? Ik moet toch altijd tekenen voor authorisatie(goedkeuring) klopt zei de goede man dit gebeurd dus vaak in Indonesie (lekker dan dacht ik meteen)

Ze hebben een tijdje gewcht en zijn lekker met mijn creditkaart aan de haal gegaan.

In Amerika en Thailand en Maleisie gebruik ook altijd mijn kaart in restaurants vind ik makkelijk (kennelijk dus niet althans niet daar) ik wil nooit veel contant op zak hebben ingeval van beroving... vandaar creditkaart.

Dus zo zie je maar pas op met je creditkaart!!!! ze kunnen hem ten allentijde skimmen !!! Ook al sta je er bij zei de maatschappij.......... sorry maar ik dacht gelijk kan je van die dieven daar verwachten.
Ik weet dat ik een hoop fans tegen het zere been schop maar hun die indo's hebben flink tegen mijn benen staan schoppen en die voelen verdomd sakit hoor na zo'n lage valse vuile streek.
Dus pas op
Yoke toch een hele fijne vakantie geniet en pas op je creditkaart.

Emoticon: Yes!

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

oja Yoke ik krijg ook altijd einde van de maand de afrekening ik check het altijd goed na bewaar ook altijd de bonnetjes en zo. Maar na 6 maanden flikken ze dit en ja ze hebben computers gekocht op SURABAYA ...... voor bijna 2000 euro schande schoften als ik r te lang aan denk word ik nog woedend Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

en dan respect hebben??? hebben ze dat voor mij dan gehad??? nee duidelijk niet ook niet toen ik daar was en knikte heel vriendelijk nee met mijn hoofd.

Emoticon: Sadley Emoticon: Sadley

adu zeg!!! ben kapok!!

elsbeth
User
spacer line

Hai Brenda,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er vol verwachting heen bent gegaan en ik kan me ook voorstellen als het dan allemaal tegenvalt, dat dat extra hard bij iemand kan aankomt die daar zijn roots heeft liggen. Je hebt er waarschijnlijk vaak over horen praten, je maakt er een bepaalde voorstelling van en dan deze ervaringen. Het lijkt er alleen op dat je iedereen nu wel erg over een kam scheert. En geloof me, ik weet 100 % zeker dat er ook mensen zijn die op deze manier praten over Thailand en Amerika en China, waar jij juist weer goede ervaringen hebt. Denk je dat daar nooit iemand bedonderd wordt???
Voor Indonesie moet je denk ik een bepaalde insteling hebben, je moet erop voorbereid zijn dat gewoontes heel anders zijn dan hier. Ik heb een jaar in Palembang, Zuid Sumatra gewerkt en haalde daar iedere dag mijn post op bij het postkantoor. Terwijl ik mijn brieven las op een bankje bij het postkantoor, stonden er dagelijks minstens 5 manesen om me heen mee te lezen en er was ook altijd wel een die de brief uit mijn handen griste. Je kunt er razend om worden, een ander plekje zoeken, of het op de koop toe nemen en er de humor wel van inzien. Als ik mijn foto's kwam ophalen bij de fotoshop, lagen ze altijd (dik beduimeld) op een andere volgorde dan ik ze gemaakt had. Uiteraard ongelofelijk vrijpostig, maar ik vond de sensatie om daar een jaar te wonen vele malen groter dan de irritaties over dit soort dingen. Ik heb zelden vervelende dingen meegemaakt, ook niet in de andere reizen die ik in Indonesie en andere landen heb gemaakt. Maar ik heb wel altijd een stelregel : als het me ergens niet bevalt (vakantieplek, werk, vriendje): zoek iets anders. Daarom vind ik het wel jammer dat je je door deze Bali-ervaringen zo uit het veld laat slaan. Bali zis maar zo'n ontzettend klein deel van Indonesie.
Nou, Brenda, alle goeds voor 2008 en tot ziens.
Groet Elsbeth

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Dank je Elsbeth.
Ja mijn ervaringen zijn heel negatief op zich jammer van zo'n mooi eiland Bali qua natuur dan (niet de stranden)

Wat jij mee hebt gemaakt vind ik persoonlijk ook niet leuk is toch niet normaal dat ze mee lezen en ook nog zo brutaal zijn dat ze een brief uit je handen grissen en je foto's bekijken ik vind dat nou precies geen respect hebben!!!!
Ik reis toch al zo'n 20 jaar en ben op heel veel plekken geweest oa ook Venzuela, Mexico en wat ik al eerder schreef maar dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt en ik heb toch al heel wat landen gezien hoor....
En dan ook dat ze in je foto's kijken inbreuk op je privacy ik heb er een woord voor het zijn gewoon brutale honden daar ik heb r helaas geen ander woord voor..... sorry fans.

~Elsbeth jij ook een goed uiteinde en al het goeds
Groetjes

adu zeg!!! ben kapok!!

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 30-12-2007 10:20 brendababe wrote:

Helemaal als je een indo bent en dan na 38 jaar je roots gaat bekijken...........

Maar dit die fraude met MIJN CREDITKAART MIJN DUIT doet de deur dicht echt echt waar never noooooooit meer Indonesie Bali of what so ever!!!!!!!!!

Oke nu krijg ik uiteraard weer een bak thai(of schrijf je ou tai??) over me heen??

Waarom zou je een bak tai (wat voor tai trouwens ?) over je krijgen ??

Jammer dan dat je NOOIT meer die kant uit ging , maar ya pech voor hun .

Denk je heus dat als je een Indo ben (is het indo , indisch of indonesisch?) je niet genaaid of bestolen kan worden ?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Je doet weer hetzelfde als de vorige keer, je verontschuldigen voor feiten en gevoelens. Dat hoeft echt niet hoor, tenzij je uiteraard wil dat mensen erop in gaan om zo lekker te kunnen bakkelijen.

Creditcard-fraude is nooit leuk, maar is gelukkig in de meeste gevallen vrij eenvoudig te 'bewijzen' (je was immers gewoon in Nederland, dus dat een pinbetaling op die dag of een afspraak is al prima). Dan is het wel eventjes wachten op je geld, maar terugkrijgen doe je het wel.

Er is in het dagelijkse leven voor een gemiddelde toerist toch maar weinig zo duur dat je een creditcard nodig hebt als ik het zo bekijk. Restaurants kosten maximaal een paar tientjes per maaltijd (jah, dat is inderdaad relatief erg duur voor Indonesische begrippen) dus dergelijke dingen betaal ik gewoon cash.

Een tip voor een volgend gebruik van een creditcard als je het niet vertrouwd: haal geld uit de ATM met je creditcard.

Verder heb ik wel een vermoeden; als ik je reacties in eerdere topics lees dan hoop ik niet dat je ook zo in Indonesie hebt gereageerd naar die mensen, want dat zou zomaar een 'gegronde' reden zijn om je kaartje over te schrijven en je keihard te naaien na zes maanden. Emoticon: Clown

Groetjes uit Canggu, vlakbij waar je kaart wellicht gekopieerd is Emoticon: Party!

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

He si Sida thai of tai is stront normailiter als ik iets negatiefs neer zet kriijg ik de volle laag of een bak stront over me heen in het verleden..........dus thai op zijn indooo
Ja vette pech voor hun mijn centen worden daar nooit meer uit gegeven!!!
Het is Indo (is half bloed : hahah in nederland door omstandigheden) tuurlijk kan ik bedonderd worden maar geloof me ik ben nog noooooi zo bedonderd daar dan waar dan ook!!!! zelfs niet in Venzuela nou en dat land is aardig berucht!!!!!!!!!!!!

adu zeg!!! ben kapok!!

Hitami
User
spacer line

Wat een bekrompenheid !
Zoiets kan het overal gebeuren. Maar ik begrijp de emoties wel. Het is overdreven maar goed !!!!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

tahi babe... tahi, geen tai of thai (die laatsten wonen in Thailand trouwens)

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

nee hoor Yeroen ik verontschuldig me niet ik weet alleen dat ik mensen tegen het zere been schop en zo bedoel ik het niet maar wel in Indonesie nogmaals ik heb daar gewoon gedaan hoor hier uit ik mijn woede daar niet!!!!
Dus ........................................................................
Maar daar wordt mijn creditkaart en mijn pinpas niet meer gebruikt simpel ik kom r nooit meer!!!!!! Ja ik was in Nederland maar toch het is niet leuk het ideen dat ze van je stelen als raven vreselijk en hondsbrutaal hoe je het draait went of keert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is jammer ik had hele andere verwachtingen des te meer omdat ik een indo ben........ Nou mijn volg trip is al geboekt hoor!! Japan here I come!!!! en daarna door na jawel Thailand!!!!!

adu zeg!!! ben kapok!!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 30-12-2007 13:37 Hitami wrote:
Wat een bekrompenheid !
Zoiets kan het overal gebeuren. Maar ik begrijp de emoties wel. Het is overdreven maar goed !!!!

Klik voor de gein maar eens op haar naam en lees wat oude topics van haar door. Kun je je lol nog op Emoticon: Clown

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

he vertel s kan je je lol op???? Emoticon: Nooo
Ik baal gewoon van die indo's en wat er daar gebeurd is en nu weer wordt ik geconfronteerd met een K.... grap van zo'n K... indo
Ik en Indonesie en Bali what ever klikt niet ik moet r ver vandaan blijven!!!

adu zeg!!! ben kapok!!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 30-12-2007 13:37 brendababe wrote:
nee hoor Yeroen ik verontschuldig me niet ik weet alleen dat ik mensen tegen het zere been schop en zo bedoel ik het niet maar wel in Indonesie nogmaals ik heb daar gewoon gedaan hoor hier uit ik mijn woede daar niet!!!!
Dus ........................................................................
Maar daar wordt mijn creditkaart en mijn pinpas niet meer gebruikt simpel ik kom r nooit meer!!!!!! Ja ik was in Nederland maar toch het is niet leuk het ideen dat ze van je stelen als raven vreselijk en hondsbrutaal hoe je het draait went of keert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is jammer ik had hele andere verwachtingen des te meer omdat ik een indo ben........ Nou mijn volg trip is al geboekt hoor!! Japan here I come!!!! en daarna door na jawel Thailand!!!!!

Het zal voor de gemiddelde Indonesier ook even slikken zijn als ze horen dat je een 'halve' bent, met je islamofobe en generaliserende kreten. Ze zullen zeker denken dat ze je kunnen missen als kiespijn, wellicht daarom dus lekker genaaid met de creditcard!

Het ruikt vanaf Bali naar 'Boontje komt om zijn loontje' zoals ik al zei. Waar rook is is vuur, dus er zal vast wel meer meespelen, want zoveel toevalligheden daar geloof ik niet in.

Veel plezier in Japan en Thailand en pas op voor Indonesiers die er ook op vakantie zijn, je herkent ze aan een creditcard-kopieer aparaat en islamitische kleding.

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

he Yerun wat lul je ontzettend slap nogmaals ik heb gewoon gereageerd daar in dat gore land ik word om jou zwaar pissed net als of je het me gunt weet je ik heb inderdaad een islamitische fobie zowat heb jij r last van???? gelul waar rook is is vuur wat een slappe geouwehoer!!!!Ik schijt op die kut Indo's!! en op jou ook!!!!! mag lijden dat het jou ook een keer gebeurd

adu zeg!!! ben kapok!!

Hitami
User
spacer line

Jeroen,

Je zeg wel pas op voor Indonesiers maar zij zelf ook heeft een Indonesische bloed hahahahahaha. Dus het wordt wel wat Emoticon: Stupid

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

mag hopen dat jij daar ook flink genaaid wordt Yerun of hier door een flinke neger!!!! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

adu zeg!!! ben kapok!!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 30-12-2007 13:47 brendababe wrote:
he vertel s kan je je lol op???? Emoticon: Nooo
Ik baal gewoon van die indos en wat er daar gebeurd is en nu weer wordt ik geconfronteerd met een K.... grap van zon K... indo
Ik en Indonesie en Bali what ever klikt niet ik moet r ver vandaan blijven!!!

Ja, dan kan je je lol op. Kijk toch zelf eens wat je als 38-jarige neerschrijft. Het lijkt wel op de klaagzang van een 8-jarige die haar pop kwijt is. Klagen okay, maar dit is echt gedram van een klein kind hoor, sorry...

Wat is een k-indo trouwens? Een Indo ken ik wel, de meesten zitten overigens in Nederland.

spacer line  

Ja het eindigt op Bali ik wil Indonesie niet kennen ivm hun moslim geloof ik moet daar niks van hebben mijn eigen keuze uiteraard.

Goh, wellicht zijn die moslims nog niet zo heel erg (" 't zijn net mensen" Emoticon: Wink . Ik kom wat vaker op Java dan Bali en dit is mij nog nooit gebeurt. Ben wel (bijna) belazert in de VS, waar men een kommaatje vergeten was in de exchange koers. In Frankrijk stond de benzine pomp vaak al op een aantal francs (voor de euro ;-)) voordat ik mijn auto vol wilde gooien en zo word je overal gen**id.

Ik vind je bijzonder kortzichtig om een heel volk van 235 miljoen mensen over 1 kam te scheren. Tuurlijk zijn er idiote hindoestaanse Indonesiers. Er zijn ook belachelijke christelijke Amerikanen en irritante atheistische Amsterdammers.

Live with it ... je geld krijg je van je verzekering wel terug, dus ik zie werkelijk niet in waar je je zo ontzettend druk om maakt.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nou klein kind, ik heb zo mijn creditcard-problemen gehad. Wees maar niet bang, maar dat zijn eigenlijk maar kleine ongemakken als je actie onderneemt zoals het hoort. Daar hoef ik niet hele volkeren en een geloof voor te beledigen, nee dat kan ik prima op zijn plaats zetten en daarna lekker weer verder met mijn leven.

Waar die neger vandaan komt weet ik trouwens niet, wellicht met het vliegtuig aangekomen vermoed ik, maar daarna ben ik het spoor bijster. Emoticon: Clown

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,774 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,881,889 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com