indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Pamelabak
User
spacer line

Tazzy,
De kretek werd mij iop de PMB in de IndonesiŽ stand aangeboden.
Pamela

spacer line  

On 21-12-2007 21:31 merapi wrote:
Nou nee hoor, ben rook en kretekvrij.
Yoke, ik weet het:kretek heeft een hallucinerend effect,

Tante Merapi...waarschijnlijk hallucineerd U zelf van iets anders ! want van kreteks gaat dat echt niet gebeuren.... Emoticon: Puh! misschien moet U een beetje opletten met wat U in uw kook-gerei gooit.. op-passen met paddestoelen !! Emoticon: Party!

Live life to the max.......

spacer line  

On 31-05-2008 12:30 Tazzy wrote:
joh... kijk ik dan niet goed???

Tazzy,

Een beetje sigaren zaak heeft gewoon kretek, wel is het beperkt tot djarum filter en nog een ander merk wat ik ff niet meer weet.. Emoticon: Ik kan het hier gewoon kopen op loopafstand in het centrum. Wel kost zo'n pakje 3a4 euro .

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

martin solo, liever geen beledigingen van jouw kant,

En nee, ik hallucineer niet en drugs zijn mij totaal onbekend.
Het zou fijn zijn, voordat je een posting plaatst even na te denken,dat voorkomt jouw domme uitspraken

spacer line  

On 01-06-2008 13:48 merapi wrote:
martin solo, liever geen beledigingen van jouw kant,

En nee, ik hallucineer niet en drugs zijn mij totaal onbekend.
Het zou fijn zijn, voordat je een posting plaatst even na te denken,dat voorkomt jouw domme uitspraken

Oeps Tante Merapi is nog steeds zoals gewoonlijk snel op de staart getrapt.... Emoticon: Nice u kunt het ook niet altijd weten wat voor hallucinerende produkten U in uw voedsel gooit.. Emoticon: Puh!

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nee hoor Martin Solo, ben beslist niet snel op mn staart getrapt, heb ik niet eens, wel mijn 2 lieve katten en die heb ik een enkele keer op hun staart getrapt, haha.
Maar wat bedoel je met deze opmerkingen?
Wees dan duidelijk en geen onzinverhaaltjes Emoticon: Nooo Emoticon: Devil
en ach,laat maar verder met deze berichten kan ik niks

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

merapi
User

Nog even en dan gaan we over op sirih pruimen! haha

Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 21-12-2007 21:34

Om even op Martin-solo terug te komen, je bent intussen toch niet aan de pruim gegaan Wilma ?

Laat die jonge hond toch ff plagen, normaal gesproken is hij altijd beleefd en hij noemt je nog wel Tante !

Tante Merapi...waarschijnlijk hallucineerd U zelf van iets anders ! want van kreteks gaat dat echt niet gebeuren.... misschien moet U een beetje opletten met wat U in uw kook-gerei gooit.. op-passen met paddestoelen !!

Heb ook nog nooit gehoord van hallucineren van kretek maar wel dat je hersenen er van gaan verschrompelen en dat je vroegtijdig dement ervan kan worden.

FF plagen kan je toch wel tegen, stoere berggeit, ha, ha. Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Tazzy
User
spacer line

Ben afgelopen donderdag geweest en niets gevonden. Welke tent is de indo tent war je op doelt? Is dat die kleine die mij het meest het echte pasar gevoel geeft?

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nee hoor Yoke, ben ook geen sirih gaan kauwen, haha.
Ik laat Martin S maar lekker plagen, geen probleem hoor!
Fijne avond nog, in het Haagje onweert het Emoticon: Bye bye Emoticon: Party! Emoticon: Bye bye

redskin
User
spacer line

geen kretek gevonden? vraag hier!

free_laptopRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

sukses!

evers1
User
spacer line

Hallo allemaal!

Hier ook een kretek liefhebber die de ouderwetse kretek mist... Ik woon helaas niet in het westen en hier (op het platte land) is er bijna niet aan te komen Emoticon: Cry

Weet iemand nog een adres? Heeft iemand nog wat over? Of gaat er iemand nog naar indonesiŽ?

Ik hou me aanbevolen en zou u eeuwig dankbaar zijn Emoticon: Worship Emoticon: Shiny

Groet Emoticon: Bye bye

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Kun je het niet gewoon bestellen via de plaatselijke sigaretten-winkel? Want die moeten er vast aan kunnen komen, omdat het hier in het westen wel gewoon verkrijgbaar is.....

evers1
User
spacer line

Helaas is de kretek die tegenwoordig bij de tabakszaken wordt verkocht een slap aftreksel van het originele product. Emoticon: Nooo Door nieuwe wetgeving is de ouderwetse, traditionele (en veel smakelijkere) kretek niet langer legaal te koop in NL. Vandaar dat ik er hier naar vraag.

Bestellen via internet is niet handig, de zending wordt tegenwoordig in de meeste gevallen onderschept door de duane:-(

Maar toch bedankt voor de tip Emoticon: Smile

spacer line  

On 03-06-2009 20:29 evers1 wrote:
Helaas is de kretek die tegenwoordig bij de tabakszaken wordt verkocht een slap aftreksel van het originele product. Emoticon: Nooo

Voor de "oudere"generatie kretekrokers zijn de nieuwere Kretek Pilter ook niet zo lekker.Ik neem vaker 1 slof ongefilterde kreteks naast de Kretek Pilter.
Het is lekkerder (voller) van smaak en "zuiniger" in gebruikt . Kan langer mee roken.
Mijn favourite ongepilterde kretek is Djie Sam Soe , gevolg door Wismilak.
Gefilterd is Gudang Garam en Bentoel.

bisa dicek of makemyday .

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Bestellen via internet is niet handig, de zending wordt tegenwoordig in de meeste gevallen onderschept door de duane:-(

Illegale import zal wel gewoon op gecontroleerd worden ja.

spacer line  

Helaas is de kretek die tegenwoordig bij de tabakszaken wordt verkocht een slap aftreksel van het originele product. Emoticon: Nooo Door nieuwe wetgeving is de ouderwetse, traditionele (en veel smakelijkere) kretek niet langer legaal te koop in NL. Vandaar dat ik er hier naar vraag.

Maar toch bedankt voor de tip Emoticon: Smile

De douane heeft tegenwoordig een 100% controle op sigaretten die via de post binnenkomen. Alles wordt onderschept! Waarschijnlijk hebben ze een paar hondjes rondlopen die nu elk pakket wat binnenkomt besnuffelen...

evers1
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Yerun:
Ja het is tegenwoordig illegaal. Een jaar geleden was het dat nog niet. Maar omdat de heren in D'Haag nu in eens van mening zijn dat ik wel 0.8mg nicotine in eens binnen mag krijgen maar niet 1.6mg per keer is het nu "illegale" rookwaar.
Mijns inziens nogal belachelijk! Als ik een sigaar rook, of twee Nederlandse kreteks achter elkaar, dan is dat toch ook niet goed?! Roken is slecht, dat weten we zelf ook wel Emoticon: Straks gaan ze zware shag verbieden, of pakjes sigaretten met een maximum aantal voorschrijven?!

evers1
User
spacer line

Het lijkt mij nuttiger dat de douane zich weer gaat richten op de echte illegale handelswaar als exotische dieren en drugs. Maarja, het belang van gemiste belastinginkomsten weegt weer zwaarder dan het belang van dierenwelzijn en drugsbesrijding.

Ach, misschien ben ik als kretek roker niet helemaal objectief en stel ik ook mijn eigen belang voorop. Emoticon: Puh! Maar ik vind het allemaal wel weer betutteling ten top. Emoticon: Nooo En ik mis mijn lekkere kretekje zo! Emoticon: Cry

spacer line  

On 03-06-2009 13:19 evers1 wrote:
Ik woon helaas niet in het westen en hier (op het platte land) is er bijna niet aan te komen Emoticon: Cry

Is het zo erg op het platteland ? Zit je echt midden in de polder.
Had je toch ff de TTF moeten bezoeken.

Maar ff zonder dollen, ik ga binnenkort, dus wie weet . . . . !! Emoticon: I love it

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

evers1
User
spacer line

Nou platte land... ik woon in Deventer Emoticon: Wink En toevallig zat mn vriendin gisteren nog een aflevering van singles te kijken. De dames gingen richting Duitsland, naar een bestemming welke volgens hen als het platte land bestempeld moest worden en dat was dus Deventer. Emoticon: Laugh out loud Ik heb zelf niet het idee op het platte land te wonen, maar ik begrijp dat voor mensen in het westen alles na Utrecht als het platte land beschouwd mag worden Emoticon: Smile
Het is hier moeilijk aan kretek te komen. Ondanks dat er best een grote indische gemeenschap in de regio bestaat, verkopen de toko's het niet. Is het in het westen, buiten de pasar etc. om, wel te krijgen?

spacer line  

Hier op Schouwen, da`s platteland. Gemiddelde kampung heeft meer winkeltjes dan wij hier. En ik weet toch zeker dat ik erg westelijk woon.
En daar ik niet rook, ben ik niet op de hoogte of ze `t verkopen of niet. Ik ben er meer ťťntje van de sambals!! Kan ook verslavend zijn.

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Op 04-06-2009 20:07 schreef evers1:
Het is hier moeilijk aan kretek te komen. Ondanks dat er best een grote indische gemeenschap in de regio bestaat, verkopen de tokos het niet. Is het in het westen, buiten de pasar etc. om, wel te krijgen?

Ja, hier kan ik het gewoon krijgen in de sigarenwinkel...of hoe noem je zo'n winkel met sigaren, sigaretten, krasloten en wat boekjes? Maar het is wel vaak Sampoerna. En heel duur natuurlijk.....zwaardere soorten zijn inderdaad niet te krijgen, maar die rook ik ook niet. Soms is het er inderdaad op de PMB, maar die is nu weer afgelopen.

evers1
User
spacer line

Op 04-06-2009 18:07 schreef Peter191064:

...

Is het zo erg op het platteland ? Zit je echt midden in de polder.
Had je toch ff de TTF moeten bezoeken.

Maar ff zonder dollen, ik ga binnenkort, dus wie weet . . . . !! Emoticon: I love it

Enne Peter, ik hoor het graag van je als je wat gefilterde dji sam soe over hebt als je terug komt Emoticon: Yummie! Emoticon: Shiny

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 04-06-2009 20:07 evers1 wrote:
Nou platte land... ik woon in Deventer Emoticon: Wink

Ik heb nog vanalles liggen, stuk of 12 pakjes, het meeste Gudang Garam. Mja ik zit in Eindhoven.....beetje ver dus he. Emoticon: Confused

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

evers1
User
spacer line

Anne Mieke,

Ik wil het wel ophalen hoor, of anders misschien via de post...

Ik heb je een mailtje gestuurd Emoticon: Shiny We komen er vast wel uit Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,551,837 topic views - 222,904 posts - 13,503 topics - 16,518 members - last post @ 18-10-2017 05:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,975,814 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com