indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Reinie
User
spacer line

Misschien is het 'handig' een nieuw onderwerp te starten als je een nieuwe vraag hebt en deze niet onder een al gestelde vraag zetten. Dat zorgt voor verwarring en irritatie (vooral van mijn zijde Emoticon: Stupid )! Zo moeilijk is het niet en ik zou het zeer op prijs stellen!

Emoticon: Confused

De Twentse Wedding Planner Niet de enige, wel de beste keus!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Reini,
een enkele keer tussen door een opmerking maken zou toch moeten kunnen want om voor iets een topic te openen waar verder niet op geantwoord (hoeft) te worden is toch ook niet nodig, zolang het maar geen rotsooi wordt en het overzichtelijk blijft.
Verder ben ik het wel met je eens hoor soms wordt er "mijlenver" afgeweken en weet je niet meer waarom of waarover een topic is gestart. Emoticon: Wink

Soms ook ff de search functie gebruiken om te kijken of er al een topic bestaat over het onderwerp, misschien ook handig om te weten!!!!! Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Reinie
User
spacer line

Ik vind het dus wel een rotzooi worden! Als men iemand een goede reis wil wensen doe dat dan aan diegene zelf en niet in een topic die daar niets mee te maken heeft. Ander onderwerp dan graag!

Reinie

spacer line  

Kom op zeg, niet zeike reinie.....

Greetz

Reinie
User
spacer line

Heel goed dat jij je aangesproken voelt dutchguy10000!

Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 04-12-2007 12:44 Reinie wrote:
Ik vind het dus wel een rotzooi worden! Als men iemand een goede reis wil wensen doe dat dan aan diegene zelf en niet in een topic die daar niets mee te maken heeft. Ander onderwerp dan graag!

Reinie

Ik heb het oude topic ff op gezocht en ziedaar waar je mij opnieuw uit kan zwaaien Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 04-12-2007 12:31 Reinie wrote:
Misschien is het handig een nieuw onderwerp te starten als je een nieuwe vraag hebt en deze niet onder een al gestelde vraag zetten. Dat zorgt voor verwarring en irritatie (vooral van mijn zijde Emoticon: Stupid )! Zo moeilijk is het niet en ik zou het zeer op prijs stellen!

Emoticon: Confused

Inderdaad graag eventjes de moeite doen om een nieuw topic te openen. Het is niet moeilijk, is gratis en houdt het een beetje overzichtelijk. Ookal is het een kleine vraag, dan nog. Wie weet zijn er anderen ook naar op zoek, dan kan het beter alvast apart staan.

spacer line  

Ik neem aan dat dit gaat over kerst vieren in Indonesia?.... sjonge jonge, alleen omdat Yoke zegt ook naar indonesie te gaan en iemand haar een goede reis toewenst moet maar een nieuw topic geopend worden????

Kijk toch eens waar sommige topics naar afdwalen......

Ik vind het maar gezeik van Reinie

Ik zou het liever zien dat sommige reacties van mensen die erg kwetsend zijn maar is aangepakt moeten worden...

de groeten....

zieleffe
User
spacer line

Graag dan ook iets zinnigs waarin er op gediscussieerd kan worden.
Of een afdeling waar vraag en aanbod duidelijk herkenbaar is.
Ja die afkortingen voor de aanhef, die zou iets meer duidelijk kunnen zijn, maar ja misschien kan dat niet, kost ook weer beeld , ten koste van de reclame?
Koken met Merapi of zo kan een item zijn niet voor mij hoor als ik alleen ben kook ik gemakkelijk.
Neen ik ben meer politiek geŽngageerd, en heb daar mijn mening over koken laat ik over aan de dames.
En over het fenomeen IndonesiŽ daar raak je nog steeds niet over uitgepraat. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

pepietje
User
spacer line

nieuwe vraag weet iemand of je de visum voor korter dan 30 dagen ook in euro,s kan betalen op jakarta? en hoeveel is dat dan

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

*Off-topic*
Hoi pepietje,

Welkom op het forum Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,265,067 topic views - 240,152 posts - 13,729 topics - 33,258 members - last post @ 24-09-2020 22:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

138,965,745 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com