indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo, ik ga in juni 4 weken naar Bali, nu wil ik een trip maken naar yogja. Wie kan mij vertellen wat een ticket kost uit Denpasar / Yogja retour, en bij welke vlietuigmaatschappij.
gr al

krukcor
User
User icon of krukcor
spacer line

Dat duurt nog een tijdje. Er verandert veel ...... en snel.
Momenteel heb je Garuda, Lion Air (of dochteronderneming Wings Air) en Batavia Air die vliegen tussen Yogya en Bali. Batavia gaat echter via Surabaya. De andere 2 rechtstreeks.
Is moeilijk een prijs nu al te bepalen. Varieert tussen ca. Rp. 250.000 en Rp. 500.000. Een maand van tevoren even op de websites van Garuda en Lion Air kijken. Garuda is doorgaans stukken duurder dan Lion Air.
Succes.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Titel aangepast (van en naar).

Elyssa
User
spacer line

Hai Al,

Ik heb het een ticket geboekt bij Lion Air van Den Pasar naar Yogja en betaal +/- 28 euries. Bij Garuda was het minder +/- 18 euries, maar daar kan je niet online boeken. Mijn vlucht is wel al over een maand, maar ga er alvast kijken.

Succes! Emoticon: Party!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

En morgen is het weer een ander bedrag.
Vorige week wilde ik van Jakarta naar Yogya vliegen. Op maandag stond de vertrektijd nog op 20.15 en op dinsdag was dat 19.10 geworden. Geen lijn op te trekken: niet wat betreft schedule, niet wat betreft prijzen. Natte vinger werk.
Ook de te boeken klassen zijn allen verschillend en het hangt er maar net van af welke available zijn. www.lionair.co.id

""Ticket Validity
CLASS TICKET VALIDITY (DOMESTIC ROUTES)

MAX CONDITION ECONOMY
Y 3 Months From Date of Travelling
A 3 Months From Date of Travelling
G 2 Months From Date of Travelling
W 2 Months From Date of Travelling
S 1 Month From Date of Travelling
B 1 Month From Date of Travelling
H 21 Days From Date of Travelling
K 21 Days From Date of Travelling
L 14 Days From Date of Travelling
M 14 Days From Date of Travelling
N 7 Days From Date of Travelling
Q 3 Days From Date of Travelling
T 3 Days From Date of Travelling
V 2 Days From Date of Travelling

BUSINESS
I 2 Months From Date of Travelling
D 3 Months From Date of Travelling
C 3 Months From Date of Travelling""

Hoe korter de ticketduur is, hoe geodkoper de ticket. Al bovengenoemde klassen hebben een andere prijs. Zoekt u het maar uit. Wat is nog available en wat niet (als men niet van de een op andere dag de vertrektijd wijzigt).

nettyzzz
User
spacer line

hallo martienworld, vorig jaar hebben wij een tochtje gemaakt naar Yogjakarta vanuit Denpasar. heen gevlogen met Wings en terug met Garuda. we hebben daar de Borobodur, het Kraton en Merapi bezocht. Prambanan kon helaas niet bezocht worden omdat wij daar enkele dagen na de aardbeving waren. We hadden de tour geboekt bij Manumadi travel, De eigenaar is een Nederlander (Adriaan) die een reisbureautje heeft in Kuta. Alles was prima geregeld, goede vluchten, een gids en chauffeur die ons opwachten bij het vliegveld van Yogjakarta leuke tocht, lunch, diner en 's avonds weer keurig naar het vliegveld gebracht. We konden helaas geen overnachting in Yogjakarta boeken omdat toen door de aardbeving veel hotels beschadigd of gesloten waren. De paar hotels die open waren zaten vol met mensen van de hulpverlening. maar ondanks dat hadden we een fantastische dag. Adriaan heeft geen website maar je kunt hem wel mailen en om informatie vragen manumadi-inbRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.dps.centrin.net.id

groet,
Netty

sandy
User
spacer line

Wie heeft ervaring met AIR ASIA ---en waar kan ik dan boeken ---Surabaya ---Jakarta---adres graag.Bedankt

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

www.airasia.com
Maar deze vliegt niet op Yogyakarta. Check even Surabya-Jakarta. Air Asia is oke (net zo slecht/goed als de andere carriers in RI).

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

52,104,970 topic views - 224,506 posts - 13,535 topics - 16,967 members - last post @ 14-12-2017 06:40 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,376,134 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com