indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Neemt u soms het vliegtuig voor uw werk? Zo ja, dan zijn we naar u op zoek!

Voor een onderzoek van de Katholieke Universiteit Leuven willen we aan zakenreizigers vragen om de relatie met hun luchtvaartmaatschappij te evalueren. Uw medewerking aan deze studie is van cruciaal belang in het slagen van mijn doctoraatsproject. Het invullen van onze enquête zal maximum 15 minuten van uw tijd in beslag nemen.

Door deel te nemen aan onze enquête maakt u bovendien kans op een SwingGift-cheque ter waarde van €250 of één van de tien SwingGift-cheques ter waarde van €50.

Indien u wil meewerken aan dit onderzoek, kan uw e-mailadres op volgend webformulier achterlaten:
http://www.kuleuven.be/enquete(...)luchtvaartonderzoek/

Uw e-mailadres zal enkel worden gebruikt voor het toesturen van de hyperlink van de enquête. Alvast bedankt voor uw bereidwilligheid.

Robrecht Van Goolen
Onderzoeker K.U.Leuven

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Gezocht en aangeboden dus Emoticon: Smile

spacer line  

Alvast bedankt !

Indien u vrienden/kennissen/collega's kent die ook in aanmerking komen voor mijn onderzoek, mag u hen altijd de link naar het webformulier doormailen.

U zou mij daar een enorme dienst mee bewijzen.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

En je bewijst mij een dienst door maar 1 soortgelijk topic te openen. Lees anders eerst even de FAQ voordat je verder post Emoticon: Smile

spacer line  

Alvast bedankt aan de mensen die hun e-mail achtergelaten hebben !

Het is nog steeds mogelijk om deel te nemen aan mijn onderzoek, dus neem zeker even de tijd om uw e-mail te registreren, u maakt bovendien kans op een leuke prijs!

p.s. : De hyperlink wordt pas later verstuurd, ik probeer eerst een database te genereren met zakenreizigers. Mijn bericht is zeker geen spam, u kan mijn profiel opzoeken via google of via de website van mijn universiteit.

Alvast bedankt !

spacer line  

Alvast bedankt aan de mensen die hun e-mail achtergelaten hebben !

Het is nog steeds mogelijk om deel te nemen aan mijn onderzoek, dus neem zeker even de tijd om uw e-mail te registreren, u maakt bovendien kans op een leuke prijs!

p.s. : De hyperlink wordt pas later verstuurd, ik probeer eerst een database te genereren met zakenreizigers. Mijn bericht is zeker geen spam, u kan mijn profiel opzoeken via google of via de website van mijn universiteit.

Alvast bedankt !

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,388 posts - 13,721 topics - 31,434 members - last post @ 04-06-2020 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,539,739 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com