indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Rick.
User
spacer line

Ik heb 3 vliegtickets naar Indonesie. De vertrekdatum is 20 januari 2008, retour 9 februari 2008. Ik kan ze niet annuleren, en wil ze dus doorverkopen. Ik moet dit nog wel met de KLM overleggen, maar ik denk dat ze daar wel aan mee willen werken. Mocht iemand interesse hebben, neem maar even contact met me op. Ze staan ook op Marktplaats.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar "Gevraagd en Aangeboden".

Misschien is het handig om even de bestemming te vermelden of een linkje te geven naar de advertentie op Marktplaats.

Rick.
User
spacer line

Goede tip Jeroen. De link is: http://link.marktplaats.nl/129991814
De vlucht is via de KLM van Amsterdam naar Jakarta.

zieleffe
User
spacer line

Wat ik er ooit van gehoord hebt kan je de tickets niet overhevelen naar andere personen.....
Maar goed, "KLM zei u", nou dat is net waar wij niet meer mee willen vliegen dus geen interesse, sorry........... Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Vergeet het maar, hier gaat de KLM nooit op in. En dan nog 700 euro proberen te vragen?? Wel een beetje naief hoor..

Gracias. Sama sama

Pamelabak
User
spacer line

On 22-11-2007 08:59 Rick. wrote:
Ik heb 3 vliegtickets naar Indonesie. De vertrekdatum is 20 januari 2008, retour 9 februari 2008. Ik kan ze niet annuleren, en wil ze dus doorverkopen. Ik moet dit nog wel met de KLM overleggen, maar ik denk dat ze daar wel aan mee willen werken. Mocht iemand interesse hebben, neem maar even contact met me op. Ze staan ook op Marktplaats.

Pamelabak
User
spacer line

Hoi Rick,
Ik denk niet dat je de tickets kan verkopen. Ze zijn namelijk niet overdraagbaar. Je kunt beter contact opnemen met de KLM, maar ik geef je niet veel kans. Het staat ook in hun algemene voorwaarden.
Groet,
Pamela

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,718,235 topic views - 240,493 posts - 13,734 topics - 34,009 members - last post @ 23-11-2020 18:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,375,806 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com