indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

toedeloe
User
User icon of toedeloe
spacer line

Tijdens mijn laatste verblijf op Bali zag ik in Legian, op de hoek van Jl. Melasti direct aan het strand, een niewubouwcompex in aanbouw. Volgens hun gegevens kan je daar appartementen van kopen.
Net zoals vele Bali-gangers zou je gelijk kunnen deken aan Time-sharring.
De website is http://www.legiannirwana.com/
Graag jullie mening en/of meer weet over dit project.

Peter

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Als ik zo lees zou het een time sharing formule kunnen zijn .
En ook de constructie van "Strata title ownership is naar mijn mening niet waterdicht , je bent als buitenlander mss alleen maar een betalende eigenaar met recht op 21 dagen "gratis" gebruikt van je "eigendom".
De rest is n.m.m het recht om mee te betalen / in stand houden van de apparteementen compleks .(Voor de eigenaren van de Complex ).

Als je toch een "eigendom"wil bemachtigen , zou je dan legaal een eigen PMA oprichten , al dan niet met een paar goede vrienden en familie.

Dat kan je makelijk doen , en zeker als je bijvoorbaat al bereidt ben om een investering te plaatsen voor het bedrag tussen 100.000 euro t/m 350.000 euro.

Salam dari OmSid
Negeri Kincir Angin.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Als ik zo lees zou het een time sharing formule kunnen zijn .

Strata Title ownership
Return Guaranteed 6% p.a. in USD every year, is flink rendement met een Dollar die dagelijks in waarde zakt.
Free Complimetary Stay for 21 days every year

Beste Toedeloe,
Informeer eens bij de Russen, die hebben Bali ontdekt en ook internet.
Bron:
http://www.nu.nl/news/1305779/(...)elst_in_Rusland.html

Internetgebruik groeit het snelst in Rusland
Uitgegeven: 8 november 2007 06:40

LONDEN - Het internetgebruik in Europa heeft in september een recordgroei doorgemaakt. Het aantal internetters op het Europees continent steeg met vijf procent tot 226 miljoen gebruikers.

Dat blijkt uit een onderzoek dat comScore, een Amerikaans onderzoeksbureau, donderdag presenteerde.

Met een toename van 23 procent kent Rusland de snelste groei op dit gebied. In Nederland, dat als vanouds vooroploopt in de IT-ontwikkelingen, was de groei drie procent. Nederland heeft wel de hoogste dichtheid in internetgebruik: 82 procent van alle inwoners boven de 15 jaar is wel eens online.

Scandinavië kent de actiefste internetgebruikers. De Zweden internetten gemiddeld dertig uur per maand en bezoeken daarin bijna vierduizend pagina's. In de meting is het internetgebruik in publieke ruimtes, zoals internetcafés, niet meegerekend.
Succes met de verkoop!
Jan

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Sekali lagi : nog 1 keer dan maar.

Bron : expat .or.id
Ownership of offices and apartments is possible through strata title deeds, but the set of laws and regulations that were enacted in 1996 are still somewhat unclear and ambiguous. Therefore, to our knowledge, no foreigner has actually been able to receive a strata title certificate of ownership to reflect their office or apartment ownership.

http://www.expat.or.id/info/buyingproperty.html

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

1219new43
User
spacer line

Ik ga voor de 2e keer naar Bali en nu neem ik mijn vrouw mee ( eerste keer ) . Dat is de reden dat ik niet ga rondtrekken maar als thuisbasis heb gekozen voor het Sanur Beach hotel. De vlucht alleeen was overigens maar € 30,- euro pp voor 23 dagen duurder dan de vlucht met dit hotel. Ongelofelijk maar echt waar, nog met ontbijt ook ha ha....Heeft iemand ervaring met dat hotel en kun je van daaruit Bali goed "doen"? Emoticon: Confused

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nog een reden om niet te kopen, het water heeft er al binnen gestaan eergisteren en het is nog niet eens af Emoticon: Laugh out loud

http://news.indahnesia.com/ite(...)gh_waters_recede.php

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Oh oh, daar beginnen we weer. Weer dat duffe gezeik over property kopen in Bali door buitenlanders. Leren het nooit. Is geloof ik al 100x gedrukt: ONWETTIG (behalve dan via een PMA maar zodra de PMA ophoudt, houdt ook het eigendomsrecht op).
Kortgeleden nog in the Jakarta Post gestaan; een waarschuwing om (zeker op Bali) geen property te kopen omdat het niet wettig mogelijk is (nota bene geschreven door een buitenlandse deskundige die in Jakarta is gestationeerd). Daarnaast zijn de prijzen van villa's en appartementen in Bali zo belachelijk duur, dat je daar nooit enige winst op kan maken.
Zelfs timesharing is onwettig.
Maar ja, men gelooft liever z'n dromen en dan ......... Huilen aan het eind.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

"Een ezel stoot zich in het gemeen geen 2e keer aan dezelfde steen".
Schijnt een Nederlands spreekwoord te zijn maar zijn er nog wel Nederlanders die dit spreekwoord kennen?

henky
User
spacer line

Op deze plaats, aan de Jalan Melasti ,stond eerst een hotelcomplex "Kuta Jaya" ,ook met appartementen welke in eigendom waren van investeerders op timesharing basis. Een mooi plekje met mogelijkheden maar het geheel had een facelift nodig en een andere exploitant. Twee jaar geleden is het geheel met de grond gelijk gemaakt.
Ik zou belangstellenden een investering in dit nieuwbouwcomplex ontraden. Het investeringsklimaat is op Bali erg onzeker. Er is veel leegstand in de middenstandsector en er is onderbezetting in hotels en appartementen. Daar komt bij dat de politieke en sociale situatie kwetsbaar is. Indonesie heeft veel concurrentie gekregen van Vietnam, Maleisie en Thailand.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,136,578 topic views - 240,305 posts - 13,732 topics - 33,693 members - last post @ 29-10-2020 14:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

140,519,989 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com