indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hasse
User
spacer line

Geachte forum leden.
Mijn vriendin is reeds diverse malen bij mij in Nederland geweest en kocht altijd haar ticket op Lombok. Mataram-Singapore-Amsterdam v.v.. Mijn vraag is: Is een ticket kopen voor haar hier in Nederland goedkoper dan wanneer ik een soortgelijk ticket zou kopen in Indonesie? Wie heeft daar ervaring mee?

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Ik heb al meerdere keren tickets gekocht in Indonesie, het prijsverschil kwam ongeveer overeen met het koersverschil tussen de US-dollar en de Euro, dus US$1000 ipv 1000Euro en zelfs grotere verschillen.
Dit is wel al enkele jaren geleden.
Zelf is dat ook te zien, surf eens naar bijvoorbeeld:
http://cms.lufthansa.com/ en dan als land Indonesia kiezen.
Of onze nationale trots KLM:
http://www.klm.com/travel/id_en/index_default.html (deze link is direct naar Indonesia)
Probeer zo maar eens een paar maatschapijen.
De luchtvaatmaatschapijen schijnen niets te willen weten van de sterke Euro, mocht de zwakke Dollar zich nog ooit herstellen zullen de luchtvaatmaatschapijen daar weer dankbaar gebruik van maken.
Succes,
Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,386 posts - 13,692 topics - 25,241 members - last post @ 22-10-2019 03:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,691,414 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com