indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Julia
User
spacer line

Hier een vraag van een onervaren reiziger:
Ik ga begin Augustus voor drie maanden naar Maleisie en Indonesie. Ik lees nu pas dat het mogelijk is om een visum voor Indonesie te krijgen voor 60 ipv 30 dagen. Ben een beetje laat met aanvragen of ik moet een bom duiten neertellen.
Hoe makkelijk is het om een visum voor Indonesie aan te vragen in Maleisie (penang bijvoorbeeld)?
Heeft iemand hier ervaring mee (hoe lang duurt dit?) en zijn er nog speciale dingen (geld) waar ik rekening mee moet houden?

Alvast bedankt

Juul

spacer line  

Beste Julia,
Een visum aanvragen in Maleisie en zeker in Penang is geen probleem, dit is in een dag of drie is dit te regelen, in Penang hoef je je echt niet te vervelen, heb je tijd en zin kan je ook nog even naar Lankawi een mooi eiland behorende bij Maleisie.
Houd bij binnenkomst in Sumatra (Medan) er wel rekening mee dat er word verwacht dat je een bepaald bedrag aan entree betaald, dit is niet officieel maar helaas wel de realitieit.
Van Penag zijn er meerder mogelijkheden om naar Medan te reizen, het kan met vliegtuig en met de snelle speedboot.
Succes,
Promotie Bali

Julia
User
spacer line

Dank je wel voor de snelle reactie

Julia

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,774 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,881,843 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com