indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

JanWS
User
spacer line

Uit een erfenis heb ik verkregen:
Een Verzamelbewijs 5937/6041 aan toonder (enz enz) van de Indonindus Stichting, gevestigd te 's-Gravenhage.
Het betreft te innen schadevergoeding wegens nationalisatie in IndonesiŽ (Indonesische Industrie). Gedateerd januari 1963.
Op het tweede vel (achterzijde) zitten 20 kleine uitdeelbewijzen en bovenaan een langwerpig Talon. Er is dus nooit gebruik van gemaakt (wegens overlijden).
Ik heb geen verstand van aandelen/effecten en ik weet niet of mijn familie hier nog geld mee kan innen.
De genoemde stichting kan ik nergens meer vinden.
Graag zou ik van een kenner er iets meer van willen horen.
Bedankt alvast.
Jan

Jantje
User
spacer line

JanWS schreef:
Ik heb geen verstand van aandelen/effecten en ik weet niet of mijn familie hier nog geld mee kan innen.

Informeren bij de instantie die de stukken heeft uitgegeven. Emoticon: Confused

andre
User
spacer line

Via de kamer van koophandel (zoek naar vervallen handelsnamen) kan je de functionarissen en evt. personeel van de stichting achterhalen:

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

JanWS
User
spacer line

Bedankt voor de snelle en zeer goede tips! Daar kan ik verder mee. Groetjes, Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,926,050 topic views - 236,269 posts - 13,703 topics - 27,581 members - last post @ 26-01-2020 18:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,754,673 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com