indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Rob/Esther
User
spacer line

Hoi,

Is het leuk om 3 nachten te verblijven in een cottage op het strand van Nusa Lembongan of is een dagtrip vanuit Sanur voldoende?

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Rob/Esther,

Als jullie kunnen duiken zou ik het zeker doen. Je hebt daar een geweldige stroming zitten en is meer dan een keer duiken waard. En anders kun je de lokalen meehelpen met hun oogst van zeewier.

Maw, ja het is de moeite waard.

Sepp

Rob/Esther
User
spacer line

Bedankt voor je reaktie Sepp.
We hebben zojuist 3 nachten geboekt in de Hai Tide hutjes: die zien er erg leuk uit, en zijn op het strand gebouwd. We zijn erg benieuwd, de zonsondergang schijnt er erg mmoi te zijn met uitzicht op Mt Agung.

pettekop
User
spacer line

Hoi Rob/Esther,

Zou graag van jullie vernemen bij wie of via wat/wie jullie een Hai Tide hutje hebben geboekt, heb hier ook wel belangstelling voor.

Peggy

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Rob/Esther

Indonesisch is een erg phonetisch taal, ik lees High Tide, ik hoop dat de huizen op palen staan anders heb je mischien nog wel een luchtbed nodig, lol

Sepp

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Sepp,
Als ik een lekkere glaasje drinken bij dat luchtbed heb...laat me maar drijven hoor!
Trouwens, ik heb net ibu Erina gemaild, met jou in de cc. Check het maar.
Groetjes,
Johan

Begin de details te vergeten

petra
User
spacer line

Rob, Esther,

wij gaan in oktober voor 3 heerlijke weken naar Sanur, weet dat je daar kan boeken voor Nusa Lembogan maar ben ook zeer geÔnteresseerd in de High Tide hutjes, graag meer info?
Groet,
Petra

Rob/Esther
User
spacer line

Hoi allemaal,

Er zijn meerdere aanbieders voor overnachtigingen, gewoon effe zoeken via Google en je vind er heel wat.

Wij hebben geboekt via balihaicruises.com, niet de goedkoopste, maar wel betrouwbaar volgens andere forums! Inclusief transfer.
Wij hebben 3 nachten geboekt, we twijfelden voor hoe lang, want er is verder behalve duiken/snorkelen bijna niks te doen, dus 3 nachten lijkt ons voldoende. Overigens verblijven wij verder 4 nachten in Candidasa, 7 in Ubud (veel fietsen/trekkings) en na Nusa L. 5 nachten in Sanur....

Veel succes met boeken, en als jullie eerder in NL terug komen dan ons, post hier even hoe het was!

Veel plezier en de groeten.

Rob/Esther
User
spacer line

...we zijn dus terug in Nederland op 27 oktober...... Emoticon: Bye bye nog effe niet aan denken, we moeten nog gaan Emoticon: Yes!

rindubali
User
spacer line

Rob, Esther,
Als je toch enkele dagen op Lembongan verblijft, ga dan ook eens een paar dagen naar Nusa Penida, naast Bali is dit mijn lievelingseiland, waarom? kijk maar eens op mijn site www.lyswood.com/holiday

Rob/Esther
User
spacer line

Hoi Rindubali,

Thanks, ik had je site al eerder bezocht....veel info! Ik heb zojuist je fiets-routes geprint, handig voor als we in Ubud zijn.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Ik persoonlijk vind nusa lembongan saai. Maar als je met een stelletje bent is het wel leuk, ik zou zeker geen 3 nachten blijven. Daarbij vind ik de Waka Louka vrij duur maar wel ok.. De mannen op de boot zijn leuk en professioneel.. Ik raad een dagtocht aan met waka louka cruise a 69 dollar inclusief! maar 3 nachten dus, is een verspilling van kostbare tijd op het eiland der goden

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Rob/Esther
User
spacer line

Wij vonden de Hai Tide huts geweldig...we verbleven hier 4 nachten, er is toch van alles te doen: je kunt hier goed snorkelen, heerlijk zwemmen en kanoŽn, en 's avond bbq op het strand met verse vis.

Na Nusa Lembongan viel het strand bij Sanur wel wat tegen!

Hier www.rob-esther-hongkong-bali.tk staan wat foto's van Nusa Lembongan...

= WEBMASTER EDIT; je krijgt een download popup bij aanroepen van bovenstaande pagina =

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

dat lijkt me wel... Maar het srand van Sanur valt altijd tegen...
Het is net een pisbak

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Rob/Esther
User
spacer line

Webmaster: dit is GEEN download popup, alleen een link naar een Realplayer muziekbestand! Is wel veilig hoor!

Dus je hebt geen Realplayer op je pc, wordt toch wel erg veel gebruikt

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,848,959 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com