indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

janine
User
spacer line

wie heeft er ervaringen met hotel wina in legian/kuta?

spacer line  

mischien kan jij ons dat nu gaan vertelen.
wij gaan 17 juni tot 7 juli naar wina hotel.
eerste keer indonesie
vorige vakanties mexico amerika afrika enz al veel gezien maar dit moet tha bomb worden.
we gaan met ons meisje van 5 dus hopen dat er daar voor haar ook vertier is gr ons

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Er is in Kuta/Tuban een waterpretpark Waterbom is wel leuk voor jullie meiske.
Verder vertier voor kids vind ik zelf niet zoals bijv in Amerika. Wat wel leuk is om in Ubud te gaan fietsen en Monkey Forrest te bezoeken.

Jullie hebben al internationaal veel gezien Bali is qua landschap mooi maar stranden niet!
Wel geweldig in Bali is het eten winkelgehalte is niks (vind ik) niet zoals in Amerika.

Veel plezier in iedergeval

adu zeg!!! ben kapok!!

spacer line  

On 02-04-2008 09:31 brendababe wrote:
Er is in Kuta/Tuban een waterpretpark Waterbom is wel leuk voor jullie meiske.
Verder vertier voor kids vind ik zelf niet zoals bijv in Amerika. Wat wel leuk is om in Ubud te gaan fietsen en Monkey Forrest te bezoeken.

Jullie hebben al internationaal veel gezien Bali is qua landschap mooi maar stranden niet!
Wel geweldig in Bali is het eten winkelgehalte is niks (vind ik) niet zoals in Amerika.

Veel plezier in iedergeval

ik weet ook wel zeker dat wij ons daar 3 weken kunnen vermaken hoor
gaan er nog meer mensen rond deze tijs naar kuta?
17 juni tot 7 juli?
mischien leuk om wat af te spreken en hoop dat er ook wel wat meer kinderen zijn daar in de leeftij van onze dochter Emoticon: Party!

plwolf
User
spacer line

Wij verblijven 4 maanden per jaar in kuta.
Familie en vrienden verbleven 2 jaar geleden in wina.
toen was het slecht ,maar sinds verleden jaar is het,
overgenomen door iemand uit maleisie we weten niet ,
hoe het nu is. er zijn 2 zwembaden.
Groetjes Peter

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Wauw 3 weken blijven julie?? Ik neem aan dat je wel een beetje Bali gaat verkennen toch niet 3 weken in Kuta??Zou ik niet doen (is persoonlijk natuurlijk) Wij waren er bijna 3 weken ik was zoooooooooo blij dat we weg gingen naar Hong Kong
Persoonlijk voor mezelf ik verveelde me daar dood!!!! Mijn man niet ik wel!!

adu zeg!!! ben kapok!!

spacer line  

nee wij zijn wel van plan heel het eiland te gaan verkennen hoor ga ook zeker andere hotels bekijken op het eiland in andere plaatsen.
en wie weet ook wel een vlucht naar een ander eiland voor een paar dagen moet allemaal kunnen lijkt mij
we gaan niet bezuinigen hoor op onze vakantie Emoticon: Nice

Bali bali
User
spacer line

Ik ben er met wat vrienden vorige jaar mei/juni geweest in Hotel Wina en het was een leuke en gezellig hotel. De kamers waren wat ouder maar dat schijnt dit jaar allemaal zijn verbouwd.
Personeel is er erg vriendelijk maar dat is in heel bali. Het eten is wat minder dat kan buiten de deur veel beter.
Voor je dochter is er niet zoveel in Wina wel een ondiep zwembadje. Maar een glijbaan of iets dergelijks kan ik me niet herinneren.
En veel schaduw plekken dat kan ook fijn zijn voor je dochtertje.

Wij gaan over 2 weken weer naar bali blijft super dat eiland....

Ik wens je veel plezier als je naar Wina gaat.

spacer line  

shanks hehehe
jullie ook erg veel plezier he

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,842,965 topic views - 236,146 posts - 13,703 topics - 27,450 members - last post @ 23-01-2020 07:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,599,769 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com