indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ik werk als vrijwilligster oa bij de voedselbank, maar ook kleding,we hebben heel veel babykleertjes over, in uitstekende staat, schoon en heel.[maat pasgeboren tot 2jaar]
Wie gaat binnenkort of wat later naar Indonesia en kan ik met de kleertjes blij maken?
een kindertehuis,ziekenhuis in Indonesie?
Het is gratis
Neem even contact op, ik hoop oprecht dat de kleertjes goed terecht komen Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
groetjes Merapi/Wilma

even een toevoeging:luchtige rompertjes en zomerkleertjes, geschikt voor de tropen.Geen loodzware wollen truitjes dus

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

topic verplaatst naar 'Gezocht & Aangeboden'

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Wilma,zou graag van dit aanbod gebruik maken,weet namelijk een stichting die binnenkort een nieuw weeshuis gaat bouwen in Indonesie.
Kan ik je mailen ???
Breeze

sing ken ken bli....

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Natuurlijk balibreeze, mail me maar hoor!
Heb al een van onze leden blij kunnen maken met kinderkleertjes voor oa Bandung voor SOS kinderdorpen
Selamat dari,Merapi/Wilma
Maarrr ik woon in Den Haag, is vervoer te regelen?

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hallo Balibreeze,
Ik heb een grote zak baby/kinderkleertjes voor, het merendeel in nieuwstaat.
Dus mail maar even
mvrgr Merapi/Wilma

merapi
User
User icon of merapi