indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Gevraagd : een kerstcd in het Bahasa Indonesia, of Moluks
Alvast erg bedankt.
Kosten worden natuurlijk vergoed

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Helemaal niet moeilijk. Ik heb er twee in BI (maar ook gedeeltelijk Engels). Als het bestand niet te groot is dan kan ik ze mailen en anders zal ik kijken of ik ze in het weekend kan branden. Geen kosten.
Ik hoop overigens volgende maand in de Molukken te zijn en dan zal er vast wel het eea te koop zijn rond kersttijd maar die heb je dan op zijn vroegst eind januari...... Emoticon:

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Mevr Wilma vulkaan probeer deze site www.magmagiga.com heb je een berg muziek die je gratis kan downloaden voor free nog wel dus kerst zit je goed.
winderige groet BB

sing ken ken bli....

zieleffe
User
spacer line

Dit had ik al eens eerde hier geplaatst, op een of ander topic.
Maar ik denk dat je dit niet zoekt.
Het is echt Batak cd Sumatra
Oja Merapi u e/mail adres is niet goed wanadoo is er niet meer, maar krijg ook niet Orange er niet door, als onbezorgd terug vermeld.....
wil je dit nakijken dan had ik je een e/mail verzonden.... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Moet toch goed zijn Om Ziel!
complete gegevens:
wa.gorgelRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.wanadoo.nl

De foto"s zien er mooi uit en sommige teksten herken ik

Misschien was wanadoo een tikkie mata gelap?
De gegevens zijn 100% goed
Ik zal met deze muziek enorm blij zijn Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Balibreeze en Annemiek,
hartelijk bedankt voor jullie reactie, heb helaas een pc van 10 jaar oud en die lijdt aan allerlei ouderdomsverschijnselen, downloaden gaat al niet meer.
ff doorsparen voor een gloednieuwe.
Het lijkt me gewoon leuk om met de Kerst niet de geijkte Hollandse kerstliedjes op te zetten, maar mooie Indische muziek, er komen een aantal Indische vrienden eten [de jongste is 10 en de oudste 90]
Het wordt geen Hollands kerstdiner, met soep,konijn en pudding toe, maar een heerlijke rijsttafel

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,718,235 topic views - 240,493 posts - 13,734 topics - 34,008 members - last post @ 23-11-2020 18:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,374,702 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com