indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

maudi30
User
spacer line

Wie kent dit hotel of is er recent geweest. Ik ken het enkel vanaf buiten wat er onlangs niet onaangenaam uitziet īs avonds (lounge look). Familie heeft de keuze tussen het Bali Dynasty, Bali Rani en dit hotel. Qua lokatie ligt het prima maar lees veel verschillende dingen.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Beste Maudi,
Kuta Seaview is geen onaardig hotel maar ligt ver van het centrum van Kuta.
Bali Dynasty ligt in het centrum van Kuta maar is duur.
Mijn keuze zou zijn Bali Rani ligt tegenover het Discovery Mall een super groot gebouw met veel winkeltjes en boven is een vloer met allemaal eettentjes.Een nadeel in Bali Rani is er komen veel Nederlanders Emoticon: Shiny
Vast veel plezier Emoticon: Bye bye

Shalom

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Maudi,

Bali Dynasty ligt met de tuinkant aan het strand, mensen liggen trouwens meer bij het zwembad.

Bal Rani ligt er schuin tegenover, dus oversteken en langs de Discovery Mall naar het strand.

Wat prijs betreft is Bali Dynasty een beetje duurder maar vanaf 22 Dec tot 5 januari is het zelfs goedkoper per verlengingsnacht dan Bali rani.

Het zijn beide mooie hotels en in beide komen Nederlanders, ik mag geen reclame maken maar kijk maar eens in de folder van OAD.
Het is maar net wat je wilt, ik ken Bali Dynasty niet van binnen maar het lijkt luxe.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

yvonbart
User
spacer line

Maudi,

Wij zijn gisteren teruggekomen vanuit Kuta en hebben in Febri's gelogeerd, dit ligt schuin tegenover Bali Dynasty. Het kamers zijn schoon, het personeel zeer (kind)vriendelijk en behulpzaam en niet duur (via AsiaRooms). Het strand konden we bereiken via Hotel Santika, maar daar waren ze bezig met grote rotsblokken, zodat we niet op het strand konden liggen.

Yvon

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,149,850 topic views - 240,036 posts - 13,725 topics - 32,690 members - last post @ 10-08-2020 14:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,294,846 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com