indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

MATCHMAKER
User
spacer line

Voor onze stichting Giri Asih Ned, ga ik volgend jaar naar bali om de bouw van ons weeshuis te volgen.
Het weeshuis is in Poh Santen bij Negara.
Zou graag een villa met zwembad aan zee willen huren mag zijn Sanur of iets verder richting Negara.Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag. mijn email cavalcanti33Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Hopelijk voor de stichting wordt die villa met zwembad niet betaald vanuit de fondsen van de stichting zelf. Misschien is het handig dergelijke berichten gescheiden te houden. Emoticon: Puh!

Danny9216
User
User icon of Danny9216
spacer line

Suggestie: http://www.balivillasanur.nl/ beetje duur maar het is een optie, in Sanur. Emoticon: Wink

Mungkin Nanti...

MATCHMAKER
User
spacer line

Vanzelfsprekend ga ik op mijn eigen kosten Emoticon: Angry maar heb nog steeds geen goed antwoord gekregen en hoeft ook niet echt een villa te zijn Emoticon: Smile . Het liefst wel met enige comfort.

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,303,249 topic views - 221,763 posts - 13,476 topics - 15,948 members - last post @ 22-08-2017 11:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

88,933,646 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com