indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Ik ben op zoek naar een visum agent die binnen een dag een SoBud visum voor Indonesie kan regelen in Singapore. Wie kan mij verder helpen?
Groetjes, Papaya. Emoticon: Bye bye

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

spacer line  

Dag Papaya,

Er zijn hier genoeg forum-leden die je dat kunnen vertellen....maar aangezien het hier al lange tijd taboe is om een vraagje te stellen over het visum ! wordt je vraag waarschijnlijk niet beantwoord ! Als troost kun je op de onderstaande link nog even rondkijken...en anders zijn er nog genoeg andere forums waar je wel snel antwoord krijgt.

Deze intern. forum.indahnesia.com/forum/14/

Live life to the max.......

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Hoi Martin, Emoticon: Smile
Ik weet natuurlijk wel hoe ik zelf een visa moet aanvragen maar ik ben op zoek naar een visum agent die het binnen drie uur kan regelen in Singapore. Over dat onderwerp staat nog niks geschreven.
Reacties graag!
Alvast bedankt.
Papaya.

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Ik heb al wat gevonden, Emoticon: Party! voor iedereen die er ook een zoekt:
http://www.hana-express.com.sg/index1.htm

spacer line  

Het regelen van een social budaya neemt minimaal 10 werkdagen in beslag. In 1 dag zal het je waarschijnlijk niet lukken. Aangezien de documenten ook heen en weer naar jakarta moeten. Waarom die haast?

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Dit buro regelt het in 6 uur.

Hoe kom je aan 10 dagen?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,247,769 topic views - 221,711 posts - 13,475 topics - 15,939 members - last post @ 19-08-2017 20:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

88,858,890 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com