indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Het subforum blijft bestaan, slechts de naam wordt aangepast van 'Vraag & Aanbod' naar 'Gezocht & Aangeboden'. De oude naam, vooral 'vraag' zorgde wellicht voor enige verwarring. Dit is met de nieuwe naam opgelost.

Vragen kun je gewoon stellen in 'Algemene Indonesië-praat' of in een ander subforum. Hier kun je terecht voor 'Gezocht & Aangeboden'. Websites worden hier nog steeds niet geplaatst, bij 100 of meer posts krijg je vanzelf toegang in het daarvoor bestemde subforum.

prio23
User
spacer line

heeft iemand nog rupiah's in huis...en zou ik die kunnen kopen???

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik zou daar een apart topic voor openen, dat is handiger dan hier reageren.

Ik heb er genoeg in huis, maar daar heb je wellicht niets aan omdat ik in Indoneie zit. Emoticon: Wink

Ho Lee Fuk

zieleffe
User
spacer line

Ja en hiervan heb ik er ook geen over dus het is wel wat je vraagd, ga eens kijken bij een bank of zo of grens wissel kantoor.
of op schphol bank bezoeken.... Emoticon: Yawn Emoticon: Emoticon: Nooo

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Ziel , jammer dat je die 5 rupiah niet hebt.
Anders wil ik wel ruilen met 1000 rupiah.
Dan heb je winst van 995 rupiah. Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

spacer line  

Over geld in Indonesie gesproken.......
Nu hebben ze nieuwe biljetten van 10.000 en 100.000 Rp. en wat doen ze dan?, maken ze de kleur van beide biljetten rood, bijna dezelfde kleur die knoepers. ook geen puntjes om duidelijker te maken maar: 10000 en 100000 op het biljet.
Hoe vaak ik in het donker bijna met een 100.000 biljet betaalde in plaats van 10.000.
Dit is weer typisch indonesisch.... niet even over nadenken, gewoon doen wat wel leuk lijkt.....

Greetz

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Op slot dan maar Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

86,718,235 topic views - 240,493 posts - 13,734 topics - 34,009 members - last post @ 23-11-2020 18:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,375,551 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com