indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

PeterUmroh
User
spacer line

Heeft iemand er ook last van? Ik ontvang geen sms meer uit Indonesie, terwijl m'n vriendin er in de afgelopen dagen toch iets van 10 heeft gestuurd (we bellen ook, vandaar Emoticon: Wink )

Ik gebruik Telfort, en zij satelindo. Heb al met Telfort gecheckt, maar daar is er niks aan de hand.. Heel irritant..

spacer line  

Ik gebruik mentari en heb ook veel problemen gehad de laatste dagen.... nu is het weer ok zover ik zie....

Greetz

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Gggrrrrrrrr Emoticon: Angry Ik gebruik ook Telfort en aan de overkant van de plas Mentari, sinds gisteren ook geen sms ontvangen, smsen daar naar toe gaat, bellen ook maar sms IndonesiŽ naar Nederland ligt plat Emoticon: Cry

PeterUmroh
User
spacer line

Heel irritant is dat.. Gelukkig nog bellen ja.. Hopelijk is dit snel opgelost. Emoticon: Confused

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja bellen met Asiakaart 12 euro 248 minuten, is nog goedkoper als smsen Emoticon: Smile

bule72
User
spacer line

Hier hetzelfde probleem met sms van Telfort naar XL en andersom... Gelukkig inderdaad nog Asia kaart van 12 euro, maar volgens mij doe ik daar nooit 248 minuten mee (heb het eens bijgehouden, maar deed er maar 2 uur 20 minuten mee). Emoticon:

PeterUmroh
User
spacer line

asiakaart, is dat voor vaste lijn? Ik bel tegenwoordig met belbob.nl of ik bel met 123bel. 123bel heeft ook prepaid kaarten waar je via een vaste lijn naar gratis nummer kan bellen, en tevens (afhankelijk van waaraan je je prepaid koppelt, welk nummer) je ook met je mobiel kan bellen als de nood hoog is. Wel zo makkelijk. 10 euro prepaid bel ik exact 74 minuten naar mobiel.

koken1947
User
spacer line

Beste PeterUmroh,
Je frustratie kan ik mij best bijvoorstellen betreft smsen naar IndonesiŽ.
Ze zijn daar bezig hun zender aan het uitbreiden dan wel versterken. Hopelijk valt het mee maar..... het kan ook drie maanden duren rest nog....., (geduld).

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Het vreemde is dat smsen van hier naar IndonesiŽ wel gaat.
Bedankt voor de informatie Koken, dit was nieuw voor mij.

koboi
User
spacer line

Mijn beste maat woont op Bali en ik sms hem vaak.
Mijn sms'n uit Belgie komen steeds toe.
Als hij iets terugstuurt ... de helft van de keren ontvang ik niks, soms dus wel.
Wreed raar !!

Als hij echter in Vietnam zit met z'n Vietnamese GSM dan lukt het altijd.
SMS'n vanuit Skype naar Indo-GSMs werkt ook al altijd bij mij.

Ivm bellen. Ik bel met skype (via mn draadloos Siemens DECT-toestel) en dit kost me 1 euro per 10 minuten ! Dus dat is ongeveer 100 minuten voor 10 euro.

Selalu menikmati ... Greetings, Koboi

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.skype.com/intl/nl/p(...)ucts/skypeout/rates/
Dit schijnt de goedkoopste mannier te zijn om te bellen naar waar dan ook Emoticon: Yes!

Vandaar uit is simpaty de beste provider.
Wij hebben heel snele kontakten met SMS soms binnen de 3 minuten nagelang de tekst groot is. Emoticon: Wink Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik moet mijn vorige posting herroepen.
Ik werd op de verkeerde been gezet, de mannier waarop ik was ingelicht, door familie die zei dat je over de hele wereld kon bellen voor een bedrag van Ä 0,01,7, maar Indonesie heeft een andere bedrag gewoon telefoon 1 minuut Ä 0,11,4 kost en nog niet geprobeerd naar GSM.
Ik heb Lebara is wel van de KPN maar je betaalt per SMS Ä 0,09
Wel zou je goed koop kunnen communiceren via hun SMN systeem.
Maar dat kan je toch beter doen, met Messenger, daar hoef je niets af te dragen dan wat je aan bijde kanten betaalt voor Internet Abonnement.
Dat is in Indonesie heel duur,Abonnementen, maar goedkoper als je naar een Plaza gaat Internetten.
Dus de reclame hier op de site van 0900 0784Mobiel, en 09000781 voor vaste telefoon is het goedkoopste wat ik nu hebt gezien Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

mobiele telefoon meenemen

SMS naar Indonesia komt niet aan, nummer wel correct!

en deze topic gaat eigenlijk over de zelfde problemen.
Vind je dit niet te veel van het goede, ja welk topic moet je nu gaan reageren? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Lijkt inderdaad wel allemaal veel op elkaar. Ik laat het nog even zo staan, we kijken wel wat het verder gaat worden. Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,216,173 topic views - 234,385 posts - 13,692 topics - 25,237 members - last post @ 21-10-2019 17:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,679,577 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com