indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
bas1977
User
spacer line

Hallo,
Ik heb een vraag is er ook een forum waar het meerendeel indonisch is, niet als een belediging bedoeld, maar ik zoek iemand, die via e-mail contact wilt uitwisselen, dit omdat ik een paar woorden bahasa indonesie leer via het boek selamat datang, en via e-mail contact denk ik dat ik de taal sneller onder de knie krijg.
groeten

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

bas1977
User
spacer line

terima kasih

gegroet bas

sophia
User
spacer line

hallo allemaal mijn naam is Sophia en ik zou graag wat informatie willen hebben over werken c.q. wonen in Indonesie en met name in Manado ( Noord- Sulawesi) bedankt alvast

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Sophia,

Als je een vraag hebt kun je het beste gebruik maken van de zoekfunctie (rechtsboven) om te kijken of er al een dergelijk topic is. Zo ja, kun je daar verder gaan, zo nee kun je een nieuwe openen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

62,650,838 topic views - 228,783 posts - 13,635 topics - 19,583 members - last post @ 20-10-2018 19:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,920,553 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com