indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Reinie
User
spacer line

Hoihoi!

Wie kan mij zeggen hoe lang de autorit van Bukit Lawang naar Berastagi duurt? Moeten we om in Berastagi te komen eerst weer naar Medan rijden of is er een andere weg naar Berastagi toe?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes,

Reinie

De Twentse Wedding Planner Niet de enige, wel de beste keus!

ketut.nl
User
User icon of ketut.nl
spacer line

Wij hebben dat 4 jaar geleden ook gedaan. Ik meen dat het een uur of 6 duurde, maar dat weet ik niet zeker meer. We zijn toen wel via Medan gereden, volgens mij is dat de enige weg.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Hallo Reinie,

Idd de enige weg is via Binjai en Medan naar Berastagi en met een auto moet het in 6 uur te doen zijn, ik denk nog wel minder.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Reinie
User
spacer line

Bedankt voor jullie informatie Ketut en Anne Mieke!

Ondertussen heb ik ook al mooie (wegen)kaarten van Sumatra van iemand gekregen. Diegene bevestigd ook al dat je van Bukit Lawang eerst terug moet naar Medan om door te kunnen reizen naar Berastagi. We doen het lekker rustig aan en gaan er gewoon van uit dat we er 6 uur over gaan doen.

Groetjes,

Reinie

De Twentse Wedding Planner Niet de enige, wel de beste keus!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,353 posts - 13,704 topics - 27,698 members - last post @ 29-01-2020 16:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,922,553 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com