indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

elliot
User
spacer line

Hallo allemaal,

Wij hebben het plan opgevat om in juni 2008 op vakantie te gaan naar Bali
wij zijn een gezin met 3 pers. (kind van 7).

Wie weet een goede reisorganisatie met leuke prijzen, want we zijn jammer genoeg afhankelijk van de schoolvakanties.

Ik hoor het graag.

groetjes Ellen

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar het subforum 'Bali, het goden-eiland'

Demy6775
User
spacer line

Hallo Ellen,

Wij gaan ik oktober naar Hotel Legian Beach en hebben onze vakantie geboekt bij OAD reizen. Misschien is dat een optie.

Groetjes,
DeMy

chirpy
User
spacer line

Wanneer je bv met Malaysian airlines een vliegreis boekt voor het hele gezin en afhankelijk van de tijd van aankomst een hotel ergens in Legian voor een nacht, dan heb je daarna alle tijd van de wereld om overal waar je maar heen wilt goede hotels te boeken. De Lonely Planet geeft zeer goede en accurate informatie. Wanneer je hier boekt, betaal je vaak Nederlandse prijzen voor je verblijf en ben je meestal gebonden aan een hotel. Kras reizen heeft naar ik kort geleden in de krant zag, goedkope geheel verzorgde reizen. Indien je onzeker bent wat te doen, dan kun je altijd contact met me opnemen.
Joep

morreke
User
spacer line

Wij gaan ook in Oktober naar Legian Beach. We hebben onze reis via Connections geboekt. Tip: Je kan daar het ticket + hotel boeken wat je een voordelig vliegticket oplevert. minimum is 5 nachten boeken. De rest van onze vakantie regelen we zelf ( goedkoper ). Onze vakantie zou via het reisbureau rond de 1600 euro kosten, nu betalen we 1100 voor alles.

groetjes

Demy van wanneer tot wanneer ben je precies in Legian Beach ? wij van 24 tot 30 oktober.

Demy6775
User
spacer line

Morreke,

Wij gaan van 8 - 23 okt, dus wij missen je net. Emoticon: Nooo

toedeloe
User
User icon of toedeloe
spacer line

Hallo Elliot,

Gisteren zijn wij teruggekomen van 3,5 week Bali Legian Beach Hotel.
Het hotel is op zich prachtig, maar realiseer je dat de lobby in het midden ligt van het terrein. Dit houdt in dat langs de familiekamers en de overige kamers in het hoofdgebouw een weg loopt waar al het verkeer doorheen gaat dat bestemd is voor het hotel.
'S avonds even gezellig buiten tot rust komen is er niet bij.

de bungalows zijn daarintegen wel rustig gelegen. Deze zijn gelegen na de lobby en in een mooi groen park.

Sinds november heeft OAD ook Dynasty Resort weer gecontracteerd. Daar heb ik tot nu toe 4 x met volle tevredenheid gezeten. En, heel belangrijk, ideaal voor kinderen. Elke dag zijn er voor hun activiteiten en is er een aparte kinderzwembad met een mooie glijbaan. En Dynasty is iets goedkoper dan Legian Beach.
Het ontbijt van beide hotels zijn vergelijkbaar. Bij Legian Beach zit men overdekt buiten, bij Dynasty in een ge-airconditioneerde ruimte.

Trix Smit
User
spacer line

Hallo Legian Beach gasten,?? waarom naar L.B.?? terwijl er zoveel kleinere leukere goedkoperen hotels
in Bali zijn,!! Mijn voorkeur al vele jaren gaat alleen uit naar SANUR.mooie gelegenheid om nu eens
per TAXI opzoek te gaan naar andere hotels.rondkijken
is leuk en weet je voor een volgende keer wat je
beter/ goedkoper kan doen.! Ik ben zelf al jaren
een voorstander van zelf boeken op internet.
VAn Verre.nl ken je alle hotels bekijken.
Toch een prettige tijd, in paradijs trix.

warner
User
spacer line

On 02-11-2007 13:05 Trix Smit wrote:
Hallo Legian Beach gasten,?? waarom naar L.B.?? terwijl er zoveel kleinere leukere goedkoperen hotels
in Bali zijn,!! Mijn voorkeur al vele jaren gaat alleen uit naar SANUR.mooie gelegenheid om nu eens
per TAXI opzoek te gaan naar andere hotels.rondkijken
is leuk en weet je voor een volgende keer wat je
beter/ goedkoper kan doen.! Ik ben zelf al jaren
een voorstander van zelf boeken op internet.
VAn Verre.nl ken je alle hotels bekijken.
Toch een prettige tijd, in paradijs trix.

hoi wij gaan volgend jaar voor de vijfde keer naar het legian beach hotel,maar wij nemen altijd een bungalo is iets duurder maar super voor een grrot gezin,wij gaan met nekkerman uit duitsland want wij wonen in limburg.
riet.cornipsRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.home.nl

spacer line  

Hallo Elliot,

Als je er nog niet uit bent heb ik ook nog een adres voor je. Het hotel is pas 2 jaar gereed, staat midden in Kuta en heeft fantastisch personeel.
Ze hebben grote kamers, appartementen en villa's en dat alles voor een redelijke prijs. Hierbij de link:
www.losarihotels.co.id
Je kunt vanaf hier ook met de eigen chauffeur route's maken om e.e.a. te bezichtigen.

Groetjes Tinie Vriens. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Weet je wat een goed hotel is en heel goed betaalbaar? Harris hotel google maar ff wij waren er tevreden leuk voor de kids ze worden er vermaakt mooi zwembad en alles op loopafstand. Je kan je vakantie ook combineren met bijv anderhalve week Kuta/Legian en anderhalve week of week en paar dagen Ubud en Sanur qua hotel in Sanur zat ik in de Hyatt geweldig mooi hotel!!!!! In de avonduren is Sanur er wel heeeel rustig ivt Kuta/Legian
Ubud daar kan je heel leuk fietsen in die mooie groene sawah's

Veel plezier Emoticon: Yes!

adu zeg!!! ben kapok!!

miumiu
User
spacer line

He, brendababe, ik dacht dat je niet meer naar Bali ging. Je was zo zwartgallig over Bali. Kennelijk heb je wel iets positiefs te melden.

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Ja ik heb ook eerder vermeld dat er postieve dingen zijn zoals dit Hotel en de natuur en het eten en het weer ik heb het niet op de mensen daar op BAli enne don't worry ik kom nooooooit meer op Bali maar dat is toch niet belangrijk voor jou?? als jij maar gaat en het er reuze naar je zin hebt prima toch? jij blij omdat je daar bent ik blij dat ik r niet meer naar toe ga/ hoef.
Kortom jij blij ik blij mooi toch?? eind goed al goed

Tussen haakjes zwart galig blijf ik over Bali op die paar puntjes na dan.
Enne zwart is mijn favoriete kleur ook komt mooi uit dan toch??????

adu zeg!!! ben kapok!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

73,255,690 topic views - 233,127 posts - 13,680 topics - 23,078 members - last post @ 21-07-2019 16:29 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

120,950,717 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com