indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

eira1311
User
spacer line

Brutaal als ik ben heb ik een vluchtige kennismaking (tijdens mijn rondreios in 3/5 sterren hotels) om kunnen zetten in een uitnodiging om 3 weken op een boerderij te verblijven. Om aan alle roddels zowel thuis als in het dorp een eind te maken hebben we maar een broer/zus relatie opgezet waarmee we vele discussies hebben voorkomen... roddels worden tenslotte toch niet gehoord door de besproken personen...
In drie weken dus eindelijk een zus, want die had ik nog niet....

met de kennismaking met een vriendin van mijn nieuwe zus werd ons gesprek in het Bahasa gedomineerd door het vertrek van haar vader direct na haar geboorte en liet moeder de zorg voor dit lieftallig persoontje over aan oma en opa... die ze nu ziet als haar pa en ma...
Na een paar dagen kreeg ik een sms en later een telefoontje dat ik in haar dromen gezien werd als een vader voor haar en of ik deze rol op mij wilde nemen... meerdere gesprekken toonden aan dat niks erachter zit alleen een uitlaatklep omdat ze nergens anders haar verhaal kwijt kan..
Iemand ook deze ervaring of soort gelijke ervaringen meegemaakt?
Dus in 3 weken een zus van een jaar of 22 erbij, dus ook een hele familie en dan nog een dochter erbij... wat een geluksvogel ben ik dat ik dit voor elkaar heb gekregen...mijn leven staat zo wel op zijn kop...en maar goed dat de vertrouwens relatie hier bij mij thuis goed zit...

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Zonder al te negatief over te komen Eira, met wie had u nou de broer/zus relatie?
Met uw partner of met de zus die haar hart in IndonesiŽ wilde uitstorten?
Ik dacht dat u alleen met uw zoon naar IndonesiŽ was gegaan.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar het subforum 'Algemene IndonesiŽ-praat'.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hey Malam,
Het triggerde mij ook al inderdaad. Een intrigerende zaak dunkt me.

Begin de details te vergeten

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja Johan, misschien ligt het aan mij, maar ik begreep geen pepernoot van wat Eira nu wilde zeggen.
Ik heb alleen maar een ondeugend vermoeden.

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 02-09-2007 15:59 eira1311 wrote:
  • Brutaal als ik ben heb ik een vluchtige kennismaking (tijdens mijn rondreios in 3/5 sterren hotels) om kunnen zetten in een uitnodiging om 3 weken op een boerderij te verblijven.

• Om aan alle roddels zowel thuis als in het dorp een eind te maken hebben we maar een broer/zus relatie opgezet waarmee we vele discussies hebben voorkomen... roddels worden tenslotte toch niet gehoord door de besproken personen...

• In drie weken dus eindelijk een zus, want die had ik nog niet....

• met de kennismaking met een vriendin van mijn nieuwe zus werd ons gesprek in het Bahasa gedomineerd door het vertrek van haar vader

• direct na haar geboorte en liet moeder de zorg voor dit lieftallig persoontje over aan oma en opa... die ze nu ziet als haar pa en ma...

• Na een paar dagen kreeg ik een sms en later een telefoontje

• dat ik in haar dromen gezien werd als een vader voor haar en

• of ik deze rol op mij wilde nemen...

• meerdere gesprekken toonden aan dat niks erachter zit alleen een uitlaatklep omdat ze nergens anders haar verhaal kwijt kan..

• Iemand ook deze ervaring of soort gelijke ervaringen meegemaakt?

• Dus in 3 weken een zus van een jaar of 22 erbij, dus ook een hele familie en dan nog een dochter erbij...

• wat een geluksvogel ben ik dat ik dit voor elkaar heb gekregen ...

• mijn leven staat zo wel op zijn kop...en maar goed dat de vertrouwens relatie hier bij mij thuis goed zit ...

• Ik vind jouw verhaal 'verwarrend overkomen' ik had het met bullet-items uit elkaar proberen te trekken ..... ik had aan het verhaal op zichzelf niets veranderd ..... maar herken je er iets in, wat je ons 'duidelijk probeerde te maken' ..... Eira

• Ik begrijp dat jij een manspersoon bent ......

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

4yoke4
    User
    User icon of 4yoke4
    spacer line

We kunnen dit beter RA,RA, wie is wie noemen maar ik heb een poging gedaan om het te ontrafelen.

Eira komt tijdens een tocht langs dure hotels een meprau tegen waarmee hij het goed kan vinden en zij nodigt hem uit op de boerderij.
    Om praatjes te voorkomen noemen zij zichzelf broer en zus, dan komt er nog een vriendin bij van die meprau, die hem verteld dat pappie vertrok na haar geboorte en zij alleen met mammie achterbleef maar mammie had ook geen zin in het kind en gaf de verzorging over aan nenek en kakek die zij dus pappie en mammie noemde.
    Die vriendin mist haar pappie erg en ziet in eira een surrogaat pappie en wil haar ei graag bij hem kwijt zo verteld zij in een sms en telefoontje aan hem.
    Eira wil deze rol van surrogaat pappie wel op zich nemen en sluit haar in zijn armen als zijn pleegkind.
    Eind goed al goed, Eira een zus erbij en een dochter en thuis begrijpen ze het allemaal best en sluiten ze allebeide in hun hart.

Weet niet of het zo is maar dit maak ik er uit op, wie volgt in dit raadselspelletje !!!!!! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
    User
    spacer line

Na een paar dagen kreeg ik een sms en later een telefoontje dat ik in haar dromen gezien werd als een vader voor haar en of ik deze rol op mij wilde nemen... meerdere gesprekken toonden aan dat niks erachter zit alleen een uitlaatklep omdat ze nergens anders haar verhaal kwijt kan..

Eerst was het een broer zus verhouding.
    na een paar dagen, door haar gedroomd te hebben dat ze liever een vader nodig hebt voor haar toekomst.
    Dat is beter dan een broer te hebben in Holland.
    Zo zie ik het, maar ja wie ben ik.
    Ik had een stiefdochter , die nu een schoondochter wordt!!!! Emoticon: Laugh out loud

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,338 posts - 13,717 topics - 29,628 members - last post @ 07-04-2020 05:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,976,271 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com