indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

• Ik weet van deze woorden dat 'het' Chinees is ...... maar ben vergeten wat het k wr betekent ...... ik heb het (phonetisch) opgeschreven, zoals het klinkt ......

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

sidia
    User
    User icon of sidia
    spacer line

k.o.d.o.k l.e.g.s

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

4yoke4
    User
    User icon of 4yoke4
    spacer line

On 24-08-2007 18:25 AnisJ wrote:
  • Ik weet van deze woorden dat het Chinees is ...... maar ben vergeten wat het k wr betekent ...... ik heb het (phonetisch) opgeschreven, zoals het klinkt ......

• k.o.d.o.k l.e.g.s

oftewel kikkerbilletjes Emoticon: Yummie!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

spacer line  

On 24-08-2007 20:23 sidia wrote:
    k.o.d.o.k l.e.g.s

Maar chinese kikker-billen zijn niet dezelfde als de indonesische !!! Emoticon: Pffffffffffff

Anis het bestelboekie van het chinees restaurant om de hoek doet wonderen ! maarja wellicht wist U dat al Emoticon: Shut up!

Live life to the max.......

sidia
    User
    User icon of sidia
    spacer line

Swiekee is gewoon de afgestroopte paha's (dijen) van de kodoks.

Als ik me niet vergist werd de kodoks levend van de 2 paha's beroofd .
    Even de mes erin , heb je 2 paha's en dan afstropen.
    De nog levende kodok werd gedumpt.

(even wreed zoals levend koken van een lobster) Emoticon: Smile

Selamat makan.

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

Martin-Solo ,

Chinese kikker-billen zijn niet dezelfde als de indonesische !!! Pffffffffffff ......

Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 24-08-2007 22:22

• " ....... artinya Emoticon: Confused /hoe .... bedoelt u ... tuan S/1..... ???"

• Emoticon: Wink atau

• Emoticon: Yummie!

4yoke4
    User
    User icon of 4yoke4
    spacer line

On 24-08-2007 22:22 Martin-Solo. wrote:

...

Maar chinese kikker-billen zijn niet dezelfde als de indonesische !!! Emoticon: Pffffffffffff

Anis het bestelboekie van het chinees restaurant om de hoek doet wonderen ! maarja wellicht wist U dat al Emoticon: Shut up!

en dan heb je ook nog de Franse billetjes zouden die ook anders zijn ?

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

lapislegit
    User
    User icon of lapislegit
    spacer line

Paha kodok met boter gebakken....sluurrp. Toen ik klein was, ik heb het vaak gegeten bij chinees resto in Jl.Hayam Wuruk, Jakarta. Maar nu ?ooooeeew,
    zou niet nadenken. Maar vond ik wel lekker hoor.............toen. Emoticon: Yummie!

sidia
    User
    User icon of sidia
    spacer line

Maar onze vrienden hebben hier over billetjes?

Eten ze dat op ? Emoticon: Wink .
    KikkerBilletjes zijn toch kleine pantats van kodoks ? Emoticon: Confused

4yoke4
    User
    User icon of 4yoke4
    spacer line

On 25-08-2007 19:22 sidia wrote:
    Maar onze vrienden hebben hier over billetjes?

Eten ze dat op ? Emoticon: Wink .
    KikkerBilletjes zijn toch kleine pantats van kodoks ? Emoticon: Confused

Ja natuurlijk eten ze dat op, smaakt goed hoor, lijkt een beetje op kippenvlees.
    Om Sid eet vast ook wel kippebilletjes/dijtjes of een biefstukje van de haas, zit ook bij de bil van de koe, of een varkenshaasje.

selamat makan Emoticon: Yummie!

spacer line  

On 25-08-2007 18:06 4yoke4 wrote:

...

en dan heb je ook nog de Franse billetjes zouden die ook anders zijn ?

Wellicht zeker niet hetzelfde Tante yoke Emoticon: Wink , wel heeft die weer een andere benaaming in het frans ?..een menu-kaart van een frans restaurant heb ik zo-even niet bij de hand.....ach als de billen maar lekker zijn, maar zelden dat ik ze eet trouwens Emoticon: Yeah right!

spacer line  

On 25-08-2007 13:59 AnisJ wrote:

...

• " ....... artinya Emoticon: Confused /hoe .... bedoelt u ... tuan S/1..... ???"

• Emoticon: Wink atau

• Emoticon: Yummie!

• Sori tuan, maar ik had even het gevoel ofdat we op een Chinees-forum zaten Emoticon: Wink vandaar zo'n rare reaktie....maarja het werkt leuk ! nu ben ik er ook achter gekomen hoe de indonesische kikker-billen heten Emoticon: Yeah right!

4yoke4
    User
    User icon of 4yoke4
    spacer line

On 25-08-2007 21:00 Martin-Solo. wrote:

...

Wellicht zeker niet hetzelfde Tante yoke Emoticon: Wink , wel heeft die weer een andere benaaming in het frans ?..een menu-kaart van een frans restaurant heb ik zo-even niet bij de hand.....ach als de billen maar lekker zijn, maar zelden dat ik ze eet trouwens Emoticon: Yeah right!

Je wordt op je wenken bediend Martin-Solo
    franse kikkerbilletjes heten cuisses de grenouilles Emoticon: Yummie!

AnisJ
    User
    User icon of AnisJ
    spacer line

'mkasi semua yth.,

• " ..... voor de antwoorden .... "; er zijn wel veel 'selamAT makan' liefhebbers op dit porum zeg ....... Emoticon: Yummie! Emoticon: Wink Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,388 posts - 13,721 topics - 31,434 members - last post @ 04-06-2020 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,539,523 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com