indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yapper
User
spacer line

Ik ga volgende maand weer een paar weken naar Bali. Vorig jaar heb ik daar bij een kunstenaar in een achteraf atelier een paar, in mijn ogen, fraaie beeldjes en poppen kunnen kopen. Dat vonden een aantal vrienden en klanten van ons ook, en de 'bestellingen' zijn al weer binnen. Maar aangezien ik mijn koffer niet wil volproppen met lokale kunst, ben ik benieuwd of iemand ervaringen of tips heeft aangaande vrachtzendingen van Bali naar Nederland, kan zowel lucht- als zeevervoer zijn. Het betreft een zending van nog gene kilo, dus zeecontainers zijn geen optie Emoticon: Wink

Gewoon goed in een doos verpakken en per post versturen? Per Balinese DHL? Andere opties?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb ooit iets vanuit Ubud verstuurd. Je hebt daar van die verzendkantoortjes omdat het regelmatig voorkomt dat mensen spullen willen versturen. Dat is al wel heel lang geleden maar ik kanme nog wel herinneren dat de zending er destijds 8 maanden (prognose 2 maanden!) over gedaan had om naar Nederland te komen.

Ik mag hopen dat dit destijds en ook nu een uitzondering is en dat het toch wel veel sneller zou moeten kunnen,

groeten
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Hi Yapper,

Wij hebben vorig de laatste keer met Export Service Centre een verschepinkje gedaan. ESC wordt geleid door een Nederlander genaamd Eugene. Op www.exportservicecentre.com vind je alle gegevens. Wanneer je dan naar Eugene vraagt en zegt dat je via ons bij hem terecht bent gekomen komt het vanzelf goed.

Succes
Remon en Susan

andre
User
spacer line

Dat doet mij dan weer denken aan dit bord:

antiques - made to order Emoticon: Very funny

We maken het nu op bestelling en u mag het over 100 jaar ophalen als het antiek is. Vooraf betalen a.u.b. Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,613,396 topic views - 235,463 posts - 13,700 topics - 26,283 members - last post @ 11-12-2019 10:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,662,355 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com