indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

margreet
User
spacer line

IEen vriend en ik gaan 23 juli richting Indonesie en komen daar 24 juli aan. We zijn op zoek naar een chauffeur die met ons een deel van het land laat zien. Op de site zag ik een mailadres van een chauffeur die in Nederland zou zijn aroubusRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.chello. Ik krijg het mailtje terug.

Heeft iemand nog een adres van een goede chauffeur die wat nederlands spreekt?
En wat zijn de kosten van zo'n chauffeur
mailadres is nemmoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.kpnplanet.nl

margreet
User
spacer line

Een vriend en ik gaan ruim drie weken naar Java en bali. We komen 24 juli aanWe zijn op zoek naar een chauffeur die ons Java kan laten zien Arie (eira311) Gaf aan er wel iemand te weten met een mailadres maar het mailadres werkt niet.

Wat zijn trouwens de kosten voor zo'n chauffeur?
Geef even een mailtje nemmoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.kpnplanet.nl
Gr Margreet

margreet
User
spacer line

Mijn vriend en ik zijn vanaf 24 juli 2008 op Java en we zoeken een ned sprekende chauffeur. Weet iemand er een. Hier staat ook een mailadres die Arie (eira311) aanbeveeld alleen dat adres werkt niet

Wat zijn de kosten van zo'n chauffeur.

gr mailtje aan nemmoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.kpnplanet.nl

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,848,898 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com